profesionalni-pomahani-v-kontextu-socialnich-sluzeb Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

Portus Praha z.ú.

akreditovaná vzdělávací instituce u MPSV
akreditovaná vzdělávací instituce u MŠMT

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb (Portus Praha z.ú.)


ANOTACE KURZU Není pomáhání jako pomáhání . Ptáte se, jak máte vlastně pomáhat, aby to fungovalo? Chcete zjistit , jestli to , co spolu s klientem děláte , je dobré? Pociťujete zklamání, když pomáhání nefunguje tak, jak byste si představovali? Klienti jsou nevděční a nevidí vaše dobré úmysly? Nosíte si práci domů a dumáte , jak na „ně j “ jít? Odpovědi na tyto a další otázky můžeme společně najít v tomto kurzu . Na kurzu se budeme snažit hlouběji pochopit, pojmenovat, rozpoznat a reflektovat svoji práci s klientem . Budeme se zabývat vlastními předpoklady v pomáhání a zamyslíme se nad rolí pomáhajícího profesionála . Podpoříme uvědomělé využívání osobitosti pracovníka v procesu pomáhání a zaměříme se na posílení profesionálního jednání při práci s klienty , a to prostřednictvím umění vědomé volby metod práce s klienty . Naučíme se základům profesionálního rozhovoru s klientem ....

Portus Praha z.ú.



akreditace Kurz má akreditaci
certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... 2.700 Kč / kurz
    ... (Neplátce DPH a/nebo kurz je osvobozený od DPH)


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb


Určeno pro ...

PRO KOHO JE KURZ URČEN
* pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání [dle § 116 odst. 9 zákona]
* sociální pracovníci [dle § 111 zákona ]
* vedoucí pracovníci sociálních služeb [dle § 117a zákona]
* fyzické osoby, které poskytují pomoc příjemci příspěvku na péči [dle § 117a zákona]

PRO JAKÝ TYP SOC. SLUŽBY, DRUH KLIENTŮ JE KURZ VHODNÝ všechny

TÝKÁ SE STANDARDU KVALITY [SQSS] Pomáhání se odráží ve všech procedurálních standardech, na základě konkrétní objednávky je možné se tematicky zaměřit na proces pomáhání a konkrétní standard.


Přednáší ...

Světlana Pokorná - Vrablecová
* Vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Bratislavě obor sociální práce . Již 13 let žije a pracuje v Čechách . Pracovní zkušenosti získala hlavně při práci s lidmi duševním onemocněním v organizaci, kde pracovala jako vedoucí tréninkové kavárny a posléze na pozici personalistky sdružení . Po sedmi letech různorodé a inspirující práce se rozhodla plně věnovat lektorování a supervizi, které do té doby dělala okrajově . V současné době tedy pracuje jako supervizorka , koučka a lektorka vzdělávacích programů pro neziskové organizace . Lektoruje a superviduje pracovníky, kteří pracují s různými cílovými skupinami . V své práci se nechala inspirovat myšlenkovými předpoklady systematického přístupu, který je jí blízký . Ve spolupráci s klienty se snaží vytvářet příjemné, bezpečné prostředí plné respektu k tomu, co klienti potřebují, jak přemýšlejí a jak se rozhodují . Důležitým principem její práce je zacílenou a smysluplnost . Proto se klientů hodně doptává na jejich očekávání a představy o společné práci . Je proslulá tím, že dává „zvláštní“ otázky, které lidi vedou k přemýšlení a to je někdy náročná a dobrodružná cesta, na kterou se ráda vypraví společně s vámi


Program (obsah kurzu/studia) ...

PROGRAM KURZU
úvod do systemického přístupu v práci s klienty
teorie sebeuvědomování, sebereflexe a její důležitost při práci s klientem
kdo jsem jako pomáhající profesionál
pomoc versus kontrola, výklad teorie osmi způsobů profesionální pomoci
základy komunikace s klientem
profesionální versus neprofesionální chování ke klientovi
téma rozhovoru: problém versus řešení problému, výhody a nevýhody obou cest, preference systemického přístupu
trénink rozhovoru zaměřeného na řešení
fáze rozhovoru, co se ve které fázi dělá
kladení otázek v rozhovoru, druhy otázek, jejich výhody a nevýhody
téma hranic v práci s klienty
téma motivace při práci s klientem
sedm užitečných kritérií tvorby cíle
trénink používání konstruktivistických otázek v rozhovoru
prostor pro témata účastníků

Kurz je veden interaktivní formou, je založen na bázi dobrovolné účasti na společných aktivitách, bude respektovat potřeb y účastníků a přizpůsobovat se jim . Program kurzu a posloupnost témat se tudíž může měnit dle potřeb účastníků .


Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...

Č. AKREDITACE VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU U MPSV 2016/0050 - PC/SP/PP
* vydáváme certifikát o absolvování s celostátní platností
* ČASOVÁ DOTACE 16 vyučovacích hodin [rozloženo do dvou dnů, nejlépe po sobě jdoucích]
* POČET ÚČASTNÍKŮ minimální 10, maximální 15





 
Školení sociální služby :
Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 59065 studium profesionalni pomahani v kontextu socialnich sluzeb

Podtéma školení: sociální služby
Kurz je nalezen v sekci: Odborné kurzy, semináře a školení pro experty a profesionály ,
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

[?]

Kurzy a akce | Apneaman
kurzy | 2018-11-11 

Kurzy Praha
kurzy | 2018-10-29 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde