multi-site-operations-in-microsoft-dynamics-nav-2009-moc80263 Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Jak zvládat vedení lidí a různé problematické situace? Jak obstát v různých rolích, které lídrovi přísluší? Jak zvolit správný přístup a podle čeho se řídit při vedení druhých? Těmito otázkami se zabývá kurz s názvem „Management s leadership“. Účastníci se naučí jak jednat, pracovat a vést různé typy podřízených v různých situacích. Osvojí si různé styly vedení, naučí se pracovat s problematickými typy podřízených v náročných situacích.   Cíle:

Poznat a osvojit si různé styly vedení lidí, a naučit se účinně využívat svůj preferovaný styl

Naučit se umět být lidský i věcný, současně obchodně zaměřen

Najít řešení náročných situací na vedení lidí z vlastní praxe

Osvojit si operační pravidla managementu 

">

Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.

Kurz je určen manažerům nižší a střední úrovně, obchodníkům a vedoucím projektů, všem, kteří chtějí efektivně komunikovat se svými partnery.

Přínos kurzu pro účastníky:
  • Umění jasně stanovovat priority  
  • Efektivní plánování  
  • Tvořivé myšlení a maximalizace výstupů za určité období  
  • Efektivní komunikace  
  • Schopnost využít čas jako dobrého sluhu - ne jako špatného pána  
  • Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
  • Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání  
  • Pojetí efektivity, pojetí času a jeho vztahu k penězům  
  • Work-life ballance  
  • Prokrastinace a způsoby, jak se jí bránit  
  • Proaktivita a její význam  
  • Křivka pozornosti  
  • Naléhavost a důležitost - Eisenhowerův princip  
  • Paretovo pravidlo  
  • ABC analýza - stanovování priorit, cvičný příklad na priority  
  • Osobní vize  
  • 3 úrovně cílů - strategie, taktika, operativa  
  • Plánovací systémy - nástroje manažera pro 21. století  
  • Efektivní komunikace a WIN to WIN princip  
  • Pochopení druhých jako klíč k úspěchu  
  • Aktivní naslouchání a efektivní učení  
  • Zásady delegování (x zadávání úkolů) - postup  
  • Kvadranty úspěchu a obnova sil  
  • Výkonnostní křivka  
  • Budování návyků  
  • Praktické rady k řízení času - workshop  
  • Akční plán - první kroky v praxi  
  • Zhodnocení a závěr kurzu  
  •   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky:
  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.  
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.  
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.  
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno ku">
  • Self Coaching aneb sám sobě koučem - má cesta k úplnému využití potenciálu
    ... 30.08.2018 Praha  ... Top Vision

    Osobní leadership - cesta k vlastnímu sebe rozvoji
    ... 30.08.2018 Brno  ... ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

    Event Management od A do Z - jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
    ... 05.09.2018 Praha  ... Top Vision

    Osobní leadership - cesta k vlastnímu sebe rozvoji
    ... 06.09.2018 Praha  ... ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

    Otevřený kurz MotivP: Management a leadership
    ... 10.09.2018 Brno  ... agentura Motiv P s.r.o.

    Timemanagement
    ... 12.09.2018 Praha  ... JUBELA, s.r.o.

    Dovednosti pro úspěšné asistenty/-ky - staňte se účinnou podporou managementu
    ... 17.09.2018 Plzeň  ... Top Vision


    [?]


    ... Další podobné kurzy


    O firmě:

    PC-DIR Real, s.r.o.

    Nabízíme počítačové kurzy pro běžné uživatele i top IT experty.

    Nyní to představuje více než 400 druhů školení Microsoft, IBM, HP, Cisco, Citrix, SUN, Novell, VMware, Check Point, Oracle, Linux/Unix, Internet, Navision CRM, komunikační technologie a VoIP, bezpečnost ICT, grafika a DTP. Jsme autorizovaný Microsoft Certified Partner for Learning Solutions a poskytujeme autorizovaná oficiální MOC školení, dále akreditaci MŠMT pro rekvalifikace , testy a certifikace znalostí Pearson VUE.

    ...další naše kurzy
     

    ŠKOLENÍ: Multi Site Operations in Microsoft Dynamics NAV 2009 (MOC80263) (PC-DIR Real, s.r.o.)


    This one-day instructor-led course provides students with the knowledge and skills to set up and use all aspects of multisite functionality available for Microsoft Dynamics NAV 2009. This course demonstrates how to set up a consolidated company and its business units and how to perform a consolidation. The set up and use of the Intercompany Posting feature for companies that control more than one legal business entity is also described. * Module 1: Consolidation This module explains how to combine the financial statements of two or more subsidiaries into a consolidated financial statement. The consolidation process begins with setting up a consolidated company with business units. Then a consolidation file can be exported, tested, and imported in the consolidated company. Finally, the eliminations process needs to be completed before financial reporting can be performed. Lessons Set Up Demo Data for Consolidation Set Up the Consolidation Business Unit Dimensions in Consolidations Export Data for Consolidation Test Data for consolidation Process the consolidation Process Consolidation Eliminations Print Consolidation Reports Module 2: Intercompany Postings The Intercompany (IC) Posting feature in Microsoft Dynamics NAV 2009 helps companies that control more than one legal business entity. When companies use Intercompany Postings, it simplifies the process of doing business with subsidiary and internal partner organizations. Users enter Intercompany Posting transaction information once in the appropriate documents, and using that data, Microsoft Dynamics NAV 2009 creates transactions in the appropriate companies. Mapping between the companies, charts of accounts, and dimensions facilitates the creation of these transactions. Intercompany in Microsoft Dynamics NAV 2009 describes the steps required to perform Intercompany Postings, beginning with setting up the companies as intercompany partners, called IC partners, and the central Chart of Accounts and Dimensions. Once setup is complete, IC users can process documents and journals. Lessons Intercompany Overview and Database Preparation Set Up the Intercompany Partner Assign IC Partners to Customers and Vendors Set Up the Chart of Accounts for IC Transactions Set Up Dimensions for IC Transactions Set Up Default IC Partner G/L Accounts IC Outbox and IC Inbox Create an IC Document Send IC Documents Receive and Accept IC Documents View Handled IC Inbox and C Outbox Transactions Reject IC Documents Retu> and Cancel IC Documents Post an IC General Journal Allocate Costs to IC Partners ...
    delete Tento kurz už byl smazán

    Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
    http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

    PC-DIR Real, s.r.o.



    certifikat Účastník obdrží certifikát
    Cena:
        ... bez DPH: 9.750 Kč / Kurz
        ... včetně DPH: 11.798 Kč / Kurz


    Termín kurzu již není k dispozici

    a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
    nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
     

    Multi Site Operations in Microsoft Dynamics NAV 2009 (MOC80263)


    Obsah kurzu/školení

    Module 1: Consolidation
    This module explains how to combine the financial statements of two or more subsidiaries into a consolidated financial statement. The consolidation process begins with setting up a consolidated company with business units. Then a consolidation file can be exported, tested, and imported in the consolidated company. Finally, the eliminations process needs to be completed before financial reporting can be performed.
    Lessons
    Set Up Demo Data for Consolidation
    Set Up the Consolidation
    Business Unit
    Dimensions in Consolidations
    Export Data for Consolidation
    Test Data for consolidation
    Process the consolidation
    Process Consolidation Eliminations
    Print Consolidation Reports
    Module 2: Intercompany Postings
    The Intercompany (IC) Posting feature in Microsoft Dynamics NAV 2009 helps companies that control more than one legal business entity. When companies use Intercompany Postings, it simplifies the process of doing business with subsidiary and internal partner organizations. Users enter Intercompany Posting transaction information once in the appropriate documents, and using that data, Microsoft Dynamics NAV 2009 creates transactions in the appropriate companies. Mapping between the companies, charts of accounts, and dimensions facilitates the creation of these transactions. Intercompany in Microsoft Dynamics NAV 2009 describes the steps required to perform Intercompany Postings, beginning with setting up the companies as intercompany partners, called IC partners, and the central Chart of Accounts and Dimensions. Once setup is complete, IC users can process documents and journals.
    Lessons
    Intercompany Overview and Database Preparation
    Set Up the Intercompany Partner
    Assign IC Partners to Customers and Vendors
    Set Up the Chart of Accounts for IC Transactions
    Set Up Dimensions for IC Transactions
    Set Up Default IC Partner G/L Accounts
    IC Outbox and IC Inbox
    Create an IC Document
    Send IC Documents
    Receive and Accept IC Documents
    View Handled IC Inbox and C Outbox Transactions
    Reject IC Documents
    Retu and Cancel IC Documents
    Post an IC General Journal
    Allocate Costs to IC Partners

    Cíl školení / poznámka ke kurzu

    This one-day instructor-led course provides students with the knowledge and skills to set up and use all aspects of multisite functionality available for Microsoft Dynamics NAV 2009. This course demonstrates how to set up a consolidated company and its business units and how to perform a consolidation. The set up and use of the Intercompany Posting feature for companies that control more than one legal business entity is also described.




     
    Školení Správa sítí, datové komunikace :
    Multi Site Operations in Microsoft Dynamics NAV 2009 (MOC80263) |
    homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 50732 studium multi site operations in microsoft dynamics nav 2009 moc80263

    Podtéma školení: Správa sítí, datové komunikace
    Kurz je nalezen v sekci: Počítačové kurzy a semináře - grafika, databáze, programování, web & internet, office, GIS
     

    Termíny kurzu

    Není vypsaný žádný termín školení, ...

     

    Aladdin - mzdy
    mzdy | 2018-08-20 

    Mzdy a personalistika
    mzdy | 2018-08-17 

    [?]

    Kurzy Praha
    kurzy | 2018-08-20 

    Kurzy genealogie
    kurzy | 2018-08-19 

    [?]
     

     
    Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde