zaklady-marketingu Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Srážky, exekuce, oddlužení zaměstnanců – komplexní přehled kroků zaměstnavatele (záznam on-line)
... Listopad 2019 online  ... 1. VOX a.s.

Pracovní právo v personální praxi (vybrané okruhy a výkladové problémy) a novinky v roce 2020
... 22.04.2020 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

Aktuální pracovněprávní judikatura a novinky v pracovněprávní oblasti od roku 2020
... 27.05.2020 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

JUBELA, s.r.o.

Školící a konzultační společnost v oblasti počítačových kurzů
Jsme společnost, zabývající se výukou a konzultacemi počítačových programů, správou a údržbou firemních počítačových systémů a konzultacemi v oblasti počítačového hardware. Mezi našimi dlouhodobými klienty jsou vedle velkého množství obchodních, výrobních a konzultantských firem i velké známé české firmy.
Víme velmi dobře, že komplexní řešení je to, co každý kdo s výpočetní technikou začíná, či její využití hodlá modernizovat, potřebuje nejvíce. A nabídnout takové řešení pohotově, na profesionální úrovni a v příznivé cenové relaci je to, o co nám jde především. Naši poradci a specialisté jsou odborníci, kteří dlouhodobě pracovali a získávali zkušenosti u významných pražských obchodních i výrobních společností a poradenských agentur.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Základy marketingu (JUBELA, s.r.o.)


Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správ...

JUBELA, s.r.o.



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... bez DPH: 3.360 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 4.066 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Základy marketingu


Přednáší ...

Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu .


Program (obsah kurzu/studia) ...

Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.

Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.

Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.

Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.

Přínos kurzu pro účastníky:
  • Prohloubení znalostí z oblasti marketingu
  • Vysvětlení marketingové terminologie
  • Praktická aplikace na modelových případech
  • Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu

Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
  • Úvod
  • Marketingový mix 4P
  • Marketingové plánování
  • Základní tvorby kreativní reklamní kampaně
  • Složení komunikačního mixu
  • Strategické cílení na zákazníka

  Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky:
  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
  • Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu .


Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:
. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-marketing/

Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:
. /file/zaklady-marketing.pdf


Obsah kurzu/školení

Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.

Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.

Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.

Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.

Přínos kurzu pro účastníky:
  • Prohloubení znalostí z oblasti marketingu
  • Vysvětlení marketingové terminologie
  • Praktická aplikace na modelových případech
  • Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu

Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
  • Úvod
  • Marketingový mix 4P
  • Marketingové plánování
  • Základní tvorby kreativní reklamní kampaně
  • Složení komunikačního mixu
  • Strategické cílení na zákazníka

  Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky:
  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
  • Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu .


Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:
. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-marketing/

Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:
. /file/zaklady-marketing.pdf




 
Školení Manažerské dovednosti (soft skills) :
Základy marketingu |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 48954 studium zaklady marketingu

Podtéma školení: Manažerské dovednosti (soft skills)
Kurz je nalezen v sekci: Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení , Počítačové kurzy a semináře - grafika, databáze, programování, web & internet, office, GIS
 

Termíny kurzu


19.12.2019 - Praha

3.360 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

- 3360 Kč + DPH 21% (4066.- Kč včetně DPH)Kč - CZK od 9.00 do 16.00

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

Kurzy Aladine
kurzy | 2019-11-14 

Kite kurzy - kiteboarding snowkiting landkiting buggykiting
kurzy | 2019-10-12 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde