telefonicka-interaktivni-komunikace Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Zákoník práce v roce 2020 ve znění novelizací
... 12.12.2019 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

Pracovnělékařské služby – po novelách zákonů a vyhlášky
... 03.02.2020 Praha  ... 1. VOX a.s.

Novela zákoníku práce v roce 2020
... 19.03.2020 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

Řešení praktických příkladů z novely zákoníku práce 2020
... 20.04.2020 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

Novela zákoníku práce v roce 2020
... 22.05.2020 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

Pracovnělékařské služby – po novelách zákonů a vyhlášky
... 02.06.2020 Praha  ... 1. VOX a.s.

Pracovní právo v roce 2020 – refresh klíčových oblastí a informace o novele zákoníku práce
... 12.06.2020 Praha  ... 1. VOX a.s.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

ICT Pro - profesionální služby v oblasti informačních a komunikačních technologií

STABILITA A ZKUŠENOSTI SPOLEČNOSTI NA TRHU VZDĚLÁVÁNÍ ICT
ICT Pro je na trhu od roku 1992, poskytovatelem školení a služeb IT formou IT vzdělávacího střediska je od roku 1995. Během své existence společnost vyškolila stovky vysoce odborných kurzů pro posluchače z mnoha desítek firem.

KOMPLEXNÍ NABÍDKA SLUŽEB – ŠIROKÉ PORTFOLIO SLUŽEB A KURZY IT
Nabízíme počítačové kurzy a školení IT pro uživatele, programátory, grafiky, správce sítí a systémů a další IT profesionály a to od uživatelských kurzů až po vysoce odborná školení top IT experty. Jedná se asi o 500 druhů školení a kurzů Microsoft, IBM, HP, Blue Coat, Cisco, Juniper, Fortinet, VMware, Oracle, Citrix, Check Point, Sun, Novell, SAP, Avaya, 3COM, Nortel a dále pak Linux - Unix, Tru64, Open VMS, Networking, Internetworking, bezpečnost IT, etický hacking, komunikační a VoIP technologie, ITIL, Prince, normy ISO, grafika, DTP a CAD.
Vedle kurzů, školení a konzultační činnosti nabízí ICT Pro také IT podporu, outsourcing a správu sítí různých platforem a operačních systémů, dále pak tvorbu rozsáhlých webových projektů a rovněž služby v oblasti vývoje náročných SW aplikací a v neposlední řadě i v oblasti HW a správy síťových prvků.

KVALITNÍ TÝM ODBORNÍKŮ – CERTIFIKACE A KREDITY
Pro zajištění ICT služeb využíváme kvalitních profesionálů s bohatými zkušenostmi z každodenní praxe se správou rozsáhlých sítí a systémů, s vývojem náročných webových a desktopových aplikací a rovněž osvědčených z mnoha realizovaných ICT školení. Tito naši špičkoví odborníci jsou navíc držiteli řady certifikací a technických titulů klíčových IT firem a svými zkušenostmi, hloubkou svojí erudice i šíří svého odborného záběru tak garantují nejen kvalitu a intenzitu poskytovaných služeb a školení, ale i patřičný nadhled a efektivní řešení ICT problémů v širokých souvislostech.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Telefonická interaktivní komunikace (ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills)


Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace. * Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace. Role a kompetence pracovníka telefonické podpory   Role a kompetence pracovníka telefonické podpory   Psychohygiena a relaxační techniky   Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci   Argumentace   Námitky   Řešení obtížných situací   Praktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink   ...

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... bez DPH: 6.900 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 8.349 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Telefonická interaktivní komunikace


Program (obsah kurzu/studia) ...


    Role a kompetence pracovníka telefonické podpory
  • Klíčové kompetence k dosahování úspěchu
  • Práce s postojem, hodnoty, cíle, sebe motivace


    Psychohygiena a relaxační techniky
  • Způsoby pro udržení i zvýšení sebevědomí v zátěži
  • Techniky pro eliminaci emočních bloků a napětí


    Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci
  • Navázání a budování vztahu se zákazníkem
  • Strukturování a zdůraznění předávané myšlenky
  • Komunikační nástroje a techniky v telefonické komunikaci
  • Užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu
  • Praktická rétorická a komunikační cvičení


    Argumentace
  • Analýza komunikačního partnera
  • Základní složky účinné argumentace
  • Metody a strategie účinné argumentace
  • Silné vs. slabé argumenty a využití v praxi
  • Komunikační cvičení, praktické příklady


    Námitky
  • Typy námitek a způsoby jejich zpracování
  • Obnovení dialogu po námitce
  • Předcházení námitkám
  • Námitka, stížnost a reklamace – rozdíly mezi jejich řešením
  • Komunikační cvičení, modelové situace


    Řešení obtížných situací
  • Způsoby zvládání obtížných situací
  • Práce s různými typy zákazníků
  • Manipulace – rozpoznání manipulace, základní proti manipulační techniky
  • Techniky přímé komunikace a její praktické využití (práce se zpětnou vazbou, s pochvalou, kritikou, otevřené dveře, já výrok, negativní dotazování, selektivní ignorování atd.)
  • Nácvik technik přímé komunikace, modelové situace


    Praktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink
  • Příprava telefonického hovoru
  • Cíl telefonické komunikace
  • Zahájení hovoru, první dojem
  • Oslovování, navázání vztahu se zákazníkem
  • Zachycení důležitých informací v průběhu telefonátu
  • Práce s otázkami, které vedou k cíli
  • Přesvědčivý návrh řešení
  • Práce s námitkami
  • Jednání s problematickými typy zákazníků
  • Ukončení hovoru se zákazníkem
  • Zpětná vazba, hodnocení kvality a rozbor telefonátů s doporučením lektora na co se zaměřit v praxi




    Diskuze, shrnutí, závěr


Obsah kurzu/školení

Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace.
  • Role a kompetence pracovníka telefonické podpory
  • Role a kompetence pracovníka telefonické podpory
  • Psychohygiena a relaxační techniky
  • Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci
  • Argumentace
  • Námitky
  • Řešení obtížných situací
  • Praktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink


Cíl školení / poznámka ke kurzu

Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace.




 
Školení KOM :
Telefonická interaktivní komunikace |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 34053 studium telefonicka interaktivni komunikace

Podtéma školení: KOM
Kurz je nalezen v sekci: Rekvalifikační kurzy, semináře a školení , Počítačové kurzy a semináře - grafika, databáze, programování, web & internet, office, GIS
 

Termíny kurzu


16.12.2019 - Brno

6.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 6900 - -


13.01.2020 - Brno

6.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 6900 - -


14.01.2020 - Praha

6.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 6900 - -

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

Kurzy Aladine
kurzy | 2019-11-14 

Kite kurzy - kiteboarding snowkiting landkiting buggykiting
kurzy | 2019-10-12 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde