vydavani-podnikoveho-casopisu Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Mluvený projev a rétorika
... Září 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Mluvený projev a rétorika
... Září 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím a GDPR - jak poskytovat osobní údaje veřejnosti a subjektům údajů a neporušit právo?
... 19.09.2019 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

Mluvený projev a rétorika
... Říjen 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Mluvený projev a rétorika
... Říjen 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Jak postupovat při zveřejňování informací o platech, odměnách a odměnách z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr u zaměstnanců, jejichž platové náklady jsou hrazeny z veřejných prostředků
... 23.10.2019 Praha  ... Aliaves Co., a.s.

Mluvený projev a rétorika
... Listopad 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

Studio W

Po každém kurzu účastníci školení obdrží osvědčení o absolvování kurzu .
* Pořádáme kurzy pro vzdělávání dospělých v oblastech: manažerské, komunikační a obchodní dovednosti, rozvoj osobnosti, kurzy pro asistentky, obchodní a pracovní právo, personalistika, mzdové a finanční účetnictví, daně.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: VYDÁVÁNÍ PODNIKOVÉHO ČASOPISU (Studio W)


Určeno pro všechny pracovníky, kteří mají na starosti, nebo se nějak podílí na vydávání podnikového časopisu. Chystáte se vydávat, nebo již vydáváte firemní časopis pro zákazníky nebo zaměstnance? Pak je tento seminář určen právě pro Vás. Ujasníte si, k čemu ho potřebujete a jaké cíle má plnit. Poznáte výhody tištěné a elektronické formy a zjist...

Studio W



Cena:
    ... bez DPH: 4.300 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 5.203 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

VYDÁVÁNÍ PODNIKOVÉHO ČASOPISU


Přednáší ...

Mgr. Magdalena ČEVELOVÁ, MBA, marketingová poradkyně a lektorka se zaměřením na marketing malých firem


Program (obsah kurzu/studia) ...



Určeno pro všechny pracovníky, kteří mají na starosti, nebo se nějak podílí na vydávání podnikového časopisu.
Chystáte se vydávat, nebo již vydáváte firemní časopis pro zákazníky nebo zaměstnance? Pak je tento seminář určen právě pro Vás. Ujasníte si, k čemu ho potřebujete a jaké cíle má plnit. Poznáte výhody tištěné a elektronické formy a zjistíte, která je pro Vás vhodnější. Uděláte si představu, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli.


Cíl:
* Seminář Vám pomůže vytvořit koncepci firemního časopisu, který budou Vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst a který bude dobře plnit Vaše firemní cíle
* Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků
* Zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou a jak zbytečně neplýtvat penězi na neefektivní distribuci

Obsah:
* Koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
* Tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody
* Grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
* Jak poskládat informace a sestavit rubriky
* Praktické tipy pro psaní čtivého článku
* Návaznost časopisu na další marketingové aktivity
* Jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
* Periodicita, zákaznická databáze, distribuce


Metody výuky : Interaktivní výklad, moderovaná diskuze nad příklady z praxe, praktická cvičení.


Obsah kurzu/školení



Určeno pro všechny pracovníky, kteří mají na starosti, nebo se nějak podílí na vydávání podnikového časopisu.
Chystáte se vydávat, nebo již vydáváte firemní časopis pro zákazníky nebo zaměstnance? Pak je tento seminář určen právě pro Vás. Ujasníte si, k čemu ho potřebujete a jaké cíle má plnit. Poznáte výhody tištěné a elektronické formy a zjistíte, která je pro Vás vhodnější. Uděláte si představu, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli.


Cíl:
* Seminář Vám pomůže vytvořit koncepci firemního časopisu, který budou Vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst a který bude dobře plnit Vaše firemní cíle
* Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků
* Zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou a jak zbytečně neplýtvat penězi na neefektivní distribuci

Obsah:
* Koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
* Tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody
* Grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
* Jak poskládat informace a sestavit rubriky
* Praktické tipy pro psaní čtivého článku
* Návaznost časopisu na další marketingové aktivity
* Jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
* Periodicita, zákaznická databáze, distribuce


Metody výuky : Interaktivní výklad, moderovaná diskuze nad příklady z praxe, praktická cvičení.




 
Školení Personální strategie a politika :
VYDÁVÁNÍ PODNIKOVÉHO ČASOPISU |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 30864 studium vydavani podnikoveho casopisu

Podtéma školení: Personální strategie a politika
Kurz je nalezen v sekci: Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu


29.08.2019 - Praha

4.300 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

- 4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, obědKč - CZK 9 - 17 h.

 
2002 - Connection refused