typologie-zakaznika-pro-obchodnika Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

EDUX, s.r.o.

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost zaměřená na podporu a rozvoj především tzv. „měkkých dovedností“ se zaměřením na malé a střední podniky jejichž snahou je zdokonalování a rozvíjení svých dovedností. Pomáháme firmám zvyšovat obrat, zkvalitňovat prodejní komunikaci a díky koučování společně realizujeme osobní a pracovní restart. nejoblíbenější témata tréninků - Prodejní a komunikační dovednosti i v maloobchodě, typologii zákazníků pro obchodníky. Workshopy zaměřené na podporu sebevědomí, zvládání strachu a stresu v mluveném projevu.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Typologie zákazníka pro obchodníka (EDUX, s.r.o.)


Cílem kurzu „Typologie zákazníka pro obchodníky“ je naučit se efektivně pracovat s daným osobnostním typem zákazníka. Využít jeho vlastní motivaci k prodeji. Naučit se vhodným způsobem prezentovat obchodní nabídku na základě přínosů, vést obchodní jednání tak, aby Váš produkt či služba zákazníka oslovila a zaujala. Dále umět využívat své silné stránky jako prodejce. Obchodník jako osobnost, práce s vlastní osobnostní typologii. Lze si domluvit termín pro individuální školení nebo firemní „mini kurz“ pro 3-4 účastníky. Doporučujeme středně pokročilým až pokročilým obchodníkům....

EDUX, s.r.o.



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... 3.500 Kč / Kurz
    ... (Neplátce DPH a/nebo kurz je osvobozený od DPH)

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Typologie zákazníka pro obchodníka


Určeno pro ...

Pro všechny, kteří chtějí zlepšit komunikaci směrem k jiným a lépe chápat své kolegy nadřízené a uspět v komunikaci s obchodními partnery. Obsah tréninku „Typologie zákazníka pro obchodníky“: A. Příprava obchodníka na jednání
* Efektivní komunikace podle principů NLP/Neurolingvistické programování
* Role asertivity v obchodní komunikaci – podle typologie zákazníka [pasivita, agresivita, asertivita a manipulace]
* Budování partnerství – vztahový prodej a role psychologie v prodeji
* Jak činí vaši klienti/zákazníci rozhodnutí o nákupu
* Vytváření důvěry/raport a následné vedení rozhovoru
* Preference myšlení – vizuální, sluchové, kinestetické
* Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv – různé pozice vnímání přináší nové možnosti, techniky NLP „tzv. obout si boty klienta“
* Motivace a úspěch obchodníka – stanovování cílů a mentální příprava
* Role hodnot v obchodě – reakce na prodejní situace
* Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, přirovnání a příběhů při jednání/odlišit se B. Jaký typ osobnosti je můj zákazník?
* Charakteristika jednotlivých typů – příklady z praxe – jak s daným typem komunikovat [verbální a neverbální komunikace]
* Identifikovat nejčastější typy zákazníků
* Motivace zákazníka podle typů [osobnostní typologie]
* Nácvik argumentace s ohledem na typ zákazníka a práce s námitkami


Přednáší ...

Ing. Z.Tomaidesová - specializace na sobní rozvoj a prodejní dovednosti, kouč NLP


Program (obsah kurzu/studia) ...

Lze individuálně upravit podle potřeb účastníka.


Obsah kurzu/školení

Chcete se vyvarovat omylů v pracovních vztazích? Hodilo by se Vám poznat, s kým mluvíte? Jak si vybrat životního partnera? Podle čeho si vybrat povolání, abych byli šťastni a uspěli?

Každý člověk je jedinečný; lidé mají své vlastní styly, očekávání, potřeby. Abychom pochopili druhé, musíme porozumět svým vlastním preferencím. To nám dává náskok být před ostatními.

Cílová skupina: pro všechny kteří mají zájem poznat sami sebe a lépe porozumět ostatním

Klíč k úspěchu neznám, ale vím, že klíčem k neúspěchu je snaha zalíbit se všem. , Bill Crosby, hudebník

Obsah školení - Úvod do typologie:


* Typologie - význam

* Charakteristika jednotlivých typů

* Jaká profese se hodí pro jednotlivé typy?

* Jakou strategii při komunikaci podle typů zvolit?

* Jak poznáme jednotlivé typy na první pohled?

* Cvičení a případové studie

Přínosy pro účastníky kurzu : Zlepšení vnímání preferencí ostatních. Všichni vyjednáváme, prodáváme, komunikujeme a prezentujeme. Základní znalosti o typologii osobnosti nám pomohou, jak při jednání s obchodním partnerem, tak při každodenní komunikaci s dětmi, partnerem či spolupracovníky. Praktické poznání lidí pro každodenní použití.


Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...



Poznámka k ceně: Cena nezahrnuje DPH. Zahrnuje: teze lektora a malé občerstvení.
* Specifikace kurzu : Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu .





 
Školení Řízení podniku a strategické plánování :
Typologie zákazníka pro obchodníka |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 18920 studium typologie zakaznika pro obchodnika

Podtéma školení: Řízení podniku a strategické plánování
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu


Listopad 2018 - Praha

3.500 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

Rozsah výuky: 7 hodin
Praha 2 Ulice: Londýnská 50 Upřesnění místa:Hotel Luník


Prosinec 2018 - Praha

3.500 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

Rozsah výuky: 7 hodin
Praha 2 Ulice: Londýnská 50 Upřesnění místa:Hotel Luník


Leden 2019 - Praha

3.500 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

Rozsah výuky: 7 hodin
Praha 2 Ulice: Londýnská 50 Upřesnění místa:Hotel Luník

 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

[?]

Kurzy | Gourmet Academy
kurzy | 2018-09-13 

Kurzy Brno
kurzy | 2018-08-26 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde