akvizicni-prodej-po-telefonu Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

EDUX, s.r.o.

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost zaměřená na podporu a rozvoj především tzv. „měkkých dovedností“ se zaměřením na malé a střední podniky jejichž snahou je zdokonalování a rozvíjení svých dovedností. Pomáháme firmám zvyšovat obrat, zkvalitňovat prodejní komunikaci a díky koučování společně realizujeme osobní a pracovní restart. nejoblíbenější témata tréninků - Prodejní a komunikační dovednosti i v maloobchodě, typologii zákazníků pro obchodníky. Workshopy zaměřené na podporu sebevědomí, zvládání strachu a stresu v mluveném projevu.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Akviziční prodej po telefonu (EDUX, s.r.o.)


Zavádíte nový produkt či službu? Telefonují Vaší obchodníci již delší dobu stejným způsobem? Zaučujete nového pracovníka? Trh se změnil, stejně i Vaši zákazníci a jejich očekávání. Nastal čas na změnu – změnit styl telefonování proto, abyste obchodníci uspěli. Jak nastartovat nový způsob telefonování? Přijďte do kurzu „Akviziční prodej po telefonu„ je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník kurzu bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Program je určen zejména: * Pracovníci telemaketingu * Prodejci, obchodníci * Trenéři, koučové * Doporučujeme: středně pokročilým Cíl programu: Účastník bude umět vést prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Profil absolventa: * je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace * je schopen silné strá...

EDUX, s.r.o.



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... bez DPH: 3.500 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 4.235 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Akviziční prodej po telefonu


Určeno pro ...

Doporučujeme: obchodníkům, prodejců a konzultantů, kteří oslovují své klienty telefonicky.


Přednáší ...

Ing. Zdenka Tomaidesová - prodejní dovednosti a osobní rozvoj


Program (obsah kurzu/studia) ...

Zaujmi, získej a prodej po telefonu Základní informace:
* Akvizice v telemarketingu – jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné
* Obchodní telefonování je klíčovou dovedností, kterou je potřeba neustále přizpůsobovat očekávání zákazníka
* Budování vztahu od prvopočátku je nezbytností
* Budoucnost je ve vztahovém prodeji


Obsah kurzu/školení

Zaujmi, získej a prodej po telefonu

Základní informace:

* Akvizice v telemarketingu – jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné

* Obchodní telefonování je klíčovou dovedností, kterou je potřeba neustále přizpůsobovat očekávání zákazníka

* Budování vztahu od prvopočátku je nezbytností

* Budoucnost je ve vztahovém prodeji

* Stop zbytečným hovorům

Program je určen zejména:

* Pracovníci telemaketingu

* Prodejci, obchodníci

* Trenéři, koučové


* Doporučujeme: středně pokročilým

Cíl programu:
Účastník bude umět vést prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá.

Profil absolventa:

* je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace

* je schopen silné stránky využívat a slabé eliminovat

* zná rozdíly mezi osobním a telefonickým prodejem

* umí efektivně vést telefonický hovor a řešit námitky

* je schopen navázat vztah se zákazníkem

* umí odhadnout zákazníka a vhodně prezentovat nabídku

* dokáže s vlastními chybami následně pracovat

* chápe důležitost vlastního přístupu


Obsah modulu:

Telefonický kontakt jako klíčová záležitost

1 hodina

* kdy voláme a čeho chceme dosáhnout?

* očekávání versus zkušenosti zákazníka

* jak by měl vypadat prodejní hovor?

Pilíře komunikace

2 hodiny

* základní pravidla efektivní komunikace

* bariéry v komunikaci

* rozdíly mezi osobním a telefonickým kontaktem

* volba slov

* osobnost zákazníka

Struktura prodejního hovoru:

2 hodiny

* pohled na realitu – cíl hovoru

* kdo se ptá ten vede – vhodné kladení otázek

* kdo nenamítá, nevnímá

* zákazník jako partner

* tah na branku

Typologie zákazníka
3 hodiny

* kdo je na druhé straně?

* jak s ním jednat

* různé motivační prostředky

Od vize k provizi

* plánování jako základ

* cílová představa tvoří skutečnost

* paretovo pravidlo




Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...



Poznámka k ceně: Cena je bez DPH. Zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.
* Specifikace kurzu : Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu .Při 4 a více účastníků, doporučujeme vytvořit firemní trénink.





 
Školení Obchodní, prodejní dovednosti [Marketing] :
Akviziční prodej po telefonu |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 18839 studium akvizicni prodej po telefonu

Podtéma školení: Obchodní, prodejní dovednosti [Marketing]
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
[?]
 

Termíny kurzu


Listopad 2018 - Praha

3.500 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

Rozsah výuky: 7 hodin
Praha 2 Ulice: Londýnská 50 Upřesnění místa:Hotel Luník


Prosinec 2018 - Praha

3.500 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

Rozsah výuky: 7 hodin
Praha 2 Ulice: Londýnská 50 Upřesnění místa:Hotel Luník


Leden 2019 - Praha

3.500 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

Rozsah výuky: 7 hodin
Praha 2 Ulice: Londýnská 50 Upřesnění místa:Hotel Luník

 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

[?]

Kurzy | Gourmet Academy
kurzy | 2018-09-13 

Kurzy Brno
kurzy | 2018-08-26 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde