jak-budovat-znacku-zamestnavatele-jak-budovat-znacku-zamestnavatele Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Jak budovat značku zaměstnavatele - Jak budovat značku zaměstnavatele






Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Kurz budování osobní značky na sociálních sítích

08.06.2020 - Praha ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pracovněprávní vztahy a nediskriminování – rovný přístup z pohledu zaměstnavatele – aneb jak odhalit a rozeznat mobbing a bossing na pracovišti

15.06.2020 - Praha Lektor vás na semináři seznámí s možnými způsoby řešení problematiky diskriminace na pracovišti zaměstnavatele. Dozvíte se, jak zvládnout oznámení mobbingu a bossingu v pracovněprávních vztazích, jak zvládnout „nediskriminování“ uchazečů o zaměstnání, zaměstnanců a jak postupovat v případech skončení pracovního poměru. Odnesete si návody, jak dodržovat princip rovného přístupu k zaměstnancům z pohledu pracovních podmínek i odměňování. * Základní vymezení problematiky zákazu diskriminace a rovného přístupu v pracovněprávních vztazích: • definice diskriminace a rovného přístupu, • přímá a nepřímá diskriminace, • mobbing a bossing, další definované formy nežádoucího chování v pracovněprávních vztazích – obtěžování, sexuální obtěžování, navádění k diskriminaci, • diskriminace a rovné zacházení z pohledu Evropského práva. Problematika „nediskriminování“ a rovný přístup v pracovněprávních vztazích: • z pohledu postupu při výběru budoucích zaměstnanců – uchazečů o zaměstnání, • před vznikem pracovního poměru, • v době existence pracovního poměru, • při ukončování pracovního poměru zaměstnanců. Problematika „nediskriminování“ a rovný přístup v odměňování: • z pohledu k pracovním podmínkám, • z pohledu odměňování – nároková/tarifní složka mzdy, nenároková složky mezd, • z pohledu jednotlivých forem benefitů, • z pohledu srovnatelných podmínek u agenturních zaměstnanců. Vztahy na pracovišti zaměstnavatele z pohledu možné šikany – prevence – odhalení – řešení – důsledky: • prevence ze strany zaměstnavatele, • tři stupně šikany, • odhalování šikany na pracovišti, • systémové/individuální řešení šikany na pracovišti, • právní a „lidské“ následky šikany na pracovišti zaměstnavatele. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

17.06.2020 - Praha Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kolektivní vyjednávání s odbory - Jak jako zaměstnavatel zvládnout komunikaci s odborovou organizací

23.06.2020 - Praha 1 Vyjednávání z pohledu pracovního práva a pravidel vyjednávacích metod Zorientujte se v tom, jaké jsou principy kolektivního vyjednávání z pohledu vás jako zaměstnavatele. Jak fungují složité vztahy k odborovým organizacím, které u vás mohou působit, co musí a může obsahovat kolektivní smlouva a jaká jsou v komunikaci s odborovou organizací v...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Budování značky

29.06.2020 - Brno Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). * Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). Značka   Značka   Tvorba správného image   Podpora prodeje   Rozpočet   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Budování značky

29.06.2020 - Praha Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). * Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). Značka   Značka   Tvorba správného image   Podpora prodeje   Rozpočet   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Tvorba a řízení značky směrem k zákazníkům i vlastním zaměstnancům

09.07.2020 - Praha V průběhu semináře se seznámíte s externí i interní komunikací značky, naučíte se techniky řízení zákaznické zkušenosti. * • tvorba značky a další péče o vaši značku, • oživení již existující značky, • značková identita a osobnost, • logotyp, logo, a značkový slogan, • budování hodnoty vaší značky, • zavedení značky do vnitřní personální politiky, • zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy, • dohled nad konzistencí značky, • co-branding aneb kooperace značek....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Kurz budování osobní značky na sociálních sítích

20.07.2020 - Brno ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností

23.07.2020 - Brno Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. * Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. Public relations (PR)   Public relations (PR)   Typy PR   Start v PR   Fáze a průběh PR   Propagace není propaganda   PR a média   Sestavení PR strategie   PR aspekty v praxi   Monitoring a vyhodnocení   Konkrétní příklady z praxe   Vlastní případová studie   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností

23.07.2020 - Praha Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. * Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. Public relations (PR)   Public relations (PR)   Typy PR   Start v PR   Fáze a průběh PR   Propagace není propaganda   PR a média   Sestavení PR strategie   PR aspekty v praxi   Monitoring a vyhodnocení   Konkrétní příklady z praxe   Vlastní případová studie   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Budování značky

27.07.2020 - Praha Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). * Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). Značka   Značka   Tvorba správného image   Podpora prodeje   Rozpočet   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Budování značky

27.07.2020 - Brno Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). * Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). Značka   Značka   Tvorba správného image   Podpora prodeje   Rozpočet   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zásady budování týmů a vedení týmů

03.08.2020 - Praha Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce pro zaměstnavatele - Pracovněprávní legislativa v praxi (souvztažnost s občanským zákoníkem)

13.08.2020 - Praha 1 Získejte komplexní přehled o vedení pracovněprávních agend Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Kurz budování osobní značky na sociálních sítích

24.08.2020 - Praha ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Kurz budování osobní značky na sociálních sítích

09.09.2020 - Brno ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Základní orientace v pracovním právu, povinnosti zaměstnavatele krok za krokem

14.09.2020 - Praha Po absolvování semináře se budete umět orientovat v pracovním právu a povinnostech zaměstnavatele týkajících se pracovněprávních vztahů zaměstnance a zaměstnavatele. * 9:00–12:00 • Mgr. Vladimír Černý Pracovněprávní vztahy (PPV): Základní seznámení se se zákoníkem práce z pohledu zaměstnavatele. Obecná problematika postupu zaměstnavatele před vznikem pracovního poměru, vznik pracovního poměru, základní obecná pravidla související se skončením pracovního poměru. 13:00–16:00 • Ing. Marie Hajšmanová Odměna za práci: Základní formy odměňování za práci • kategorizace mezd • vnitřní mzdový předpis • minimální mzda • zaručená mzda • stanovení mzdy • mzdové složky • náhradní volno za práci přesčas a ve svátek • odměna za pracovní pohotovost • příplatky. Srážky ze mzdy: Dohody o srážkách ze mzdy • pořadí srážek • životní minimum • nezabavitelné minimum • srážky ze mzdy na základě rozhodnutí o výkonu rozhodnutí, exekučního příkazu nebo rozhodnutí insolvenčního správce. Výplata mzdy: Splatnost mzdy • stanovení výplatního termínu • splatnost mzdy ve zvláštních případech • uspokojení nároků • prodlení a jeho důsledky • úroky z prodlení....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Platební karty zaměstnavatele v praxi – krok za krokem – speciálka

15.09.2020 - Praha Na semináři se naučíte, jak postupovat v případě používání platebních karet zaměstnavatele – od vydání platební karty příslušnému zaměstnanci, přes metodiku až po zúčtování. * • zavedení platebních karet zaměstnavatele, • osoby oprávněné používat platební karty, • bezpečné užití platebních karet, • vydání firemní karty zaměstnanci, • převzetí karty zaměstnancem, • nastavení pravidel pro používání platebních karet, • vymezení účelu pro používání platebních karet, • používání platebních karet při tuzemských pracovních cestách, • používání platebních karet při zahraničních pracovních cestách, • postup použití platební karty pro výběr hotovosti do pokladny, • vyúčtování plateb a výběrů platební kartou, • použití platebních karet pro úhradu běžných provozních potřeb, • směrnice pro používání firemní karty – podrobný návod na sestavení vnitřní směrnice, • dohoda o odpovědnosti za svěřené prostředky, • rizika při sjednání pojištění zaměstnanců při zahraničních pracovních cestách (v rámci platební karty), • evidence platebních karet, • náležitosti dokladů při platbě kartou, • účtování výběru platební kartou v průběhu roku, • účtování výběru platební kartou – dotace pokladny – na konci roku, resp. k rozvahovému dni, • účtování úhrad platební kartou, • upozornění na chyby v účtování, • limity pro platební karty, • výběr vhodného bankomatu, • blokace platební karty, • PIN a jeho změna, • ztráta platební karty, • chyby při používání platební karty. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností

17.09.2020 - Brno Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. * Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. Public relations (PR)   Public relations (PR)   Typy PR   Start v PR   Fáze a průběh PR   Propagace není propaganda   PR a média   Sestavení PR strategie   PR aspekty v praxi   Monitoring a vyhodnocení   Konkrétní příklady z praxe   Vlastní případová studie   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností

17.09.2020 - Praha Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. * Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. Public relations (PR)   Public relations (PR)   Typy PR   Start v PR   Fáze a průběh PR   Propagace není propaganda   PR a média   Sestavení PR strategie   PR aspekty v praxi   Monitoring a vyhodnocení   Konkrétní příklady z praxe   Vlastní případová studie   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde