rizeni-mezi-organizacnich-konfliktu Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Řízení mezi-organizačních konfliktů


Videokurz Řízení mezi-organizačních konfliktů Mezi-organizační konflikt, jeho eskalace a vhodné metody řízení je relevantní téma snad pro každého. Ve více než 2.5 hodinovém videu jsem se pokusil shrnout to nejdůležitější pro praxi a ilustrovat na příbězích z praxe. Jako bonus obdržíte knížku se zajímavou případovou studií a mnoha užitečnými radami. Současně připravuji i závěrečný test, kde si můžete své nabyté znalosti procvičit a záznam z workshopu, kde si podrobně rozebereme samotnou případovou studii.




  • Březen 2020 Bratislava - Řízení mezi-organizačních konfliktů Jan Vašek

  • Březen 2020 Praha - Řízení mezi-organizačních konfliktů Jan Vašek

  • Duben 2020 Praha - Řízení mezi-organizačních konfliktů Jan Vašek

Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací

02.03.2020 - Praha Pochopíte chování svoje i chování ostatních lidí. Budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní rovnováhu a jistotu ve svém projevu. * PROBLÉMY, KONFLIKTY A JEJICH PŘEKONÁVÁNÍ: • zdroje konfliktů, • jak předcházet nedorozumění a konfliktům, • analýza silového pole, • technika překonávání konfliktu, • pravidla pro odstranění konfliktnosti diskuze, • sebeovládání, • praktický trénink. ASERTIVITA: • podstata a přínosy asertivity, • sebedůvěra a sebeúcta jako základní předpoklad pro asertivní jednání, • asertivní techniky a jejich využití v praxi, • asertivní pochvala, asertivní kritika, • další komunikační styly: pasivita, agresivita, manipulace, • obrana a reakce proti manipulaci, • cvičení, praktický trénink. TYPOLOGIE: • jak s jednotlivými typy jednat, • temperament, • diagnostika vlastního typu osobnosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 2denní

04.03.2020 - Praha Cíl: * Naučit se techniky účinného jednání s lidmi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie * Schopnost rozpoznat konfliktní typy * Získat dovednost vést obtížné rozhovory Obsah: 1. den * Role liniového manažera, mistra v moderní organizaci * Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidm...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Strategie řešení konfliktů

05.03.2020 - Praha Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. * Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Rozpoznávání varovných signálů před potenciálním konfliktem   Povaha interpersonálního konfliktu   Komunikační modely při konfrontaci s konfliktem   Porozumění agresivnímu a manipulativnímu jednání   Modelové situace, příklady z praxe   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Strategie řešení konfliktů

05.03.2020 - Brno Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. * Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Rozpoznávání varovných signálů před potenciálním konfliktem   Povaha interpersonálního konfliktu   Komunikační modely při konfrontaci s konfliktem   Porozumění agresivnímu a manipulativnímu jednání   Modelové situace, příklady z praxe   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Jednání v konfliktních situacích

06.03.2020 - Praha 2 Pro všechny úrovně. Určeno pro Seminář je určen pro každého, kdo se může ocitnout v konfliktní situaci. Cíl semináře Cílem semináře je naučit se zachovat klid v konfliktních situacích a úspěšně je řešit. Obsah semináře Zdroje konfliktů. Předcházení k...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích - bravurní zvládání nesnadných situací




Řešení konfliktů a potřebné komunikační dovednosti

Březen 2020 - Praha * Doporučujeme: Komunikační dovednosti: 8.4.2010 Trénink je tedy určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti. Je vhodný pro asistentky, sekretářky, recepční, obchodníky, pracovníky marketingu, manažery a pod. Konflikty a spory jsou nedílnou součástí našeho života, většinou přináší nedobré zkušenosti, lze však mít konfliktní situace pod kontrolou, nebo zabránit jejich vzniku na samém začátku. K tomu přispěje jak teoretická příprava, tak praktický výcvik. * Co je spor a co je konflikt, vznik konfliktu, příčiny a (pozitivní a negativní)důsledky * Typologie konfliktů * Analýza osobního stylu komunikace v konfliktních situacích a možnosti rozvoje * Různé strategie pro řešení konfliktů * Využití principů asertivní komunikace pro prevenci konfliktů * Komunikace při konfliktních situacích - vyjednávání Praktick...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zvládání konfliktních situací asertivní a konstruktivní cestou

19.03.2020 - Praha Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo když už konflikt eskaloval. Natrénujete schopnost udržet chladnou hlavu i v kritických a vypjatých chvílích. Osvojíte si techniky, které vám pomohou vnést do vaší denní praxe nadhled a klid. * • zdroje konfliktů, • vznik a typy konfliktů, • jaké jsou vaše reakce ve vypjatých situacích, • možnosti kompromisních řešení vypjatých situací, • jak konstruktivně přistupovat k řešení konfliktů, • dovednost odmítání, požádání o laskavost, přijetí kritiky, • negativní dotazování a ignorování, • nácviky prostřednictvím modelových situací, • trénink adekvátních reakcí a slovní pohotovosti, • využití neverbální komunikace ke zmírnění konfliktů. Seminář je veden intenzívní interaktivní formou za pomoci nácviků modelových situací, testů a zpětných vazeb....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Konflikt jako příležitost

19.03.2020 - Praha 8 Cílem tohoto semináře je ukázat konflikt [střet odlišných názorů dvou nebo více stran] jako běžnou, důležitou a zároveň i přínosnou součást našich životů....
Agentura Salvia, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

24.03.2020 - Praha Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít asertivní i antistresové metody, abyste lépe zvládli vypjaté situace i komunikační manipulátory. Jedním ze spouštěčů konfliktů je i řeč těla. Proto se naučíte lépe číst shluky gest druhých a zvládat svoji vlastní řeč těla. Porozumíte tomu, jak jsou naše mysl a tělo propojeny a co to v komunikaci vyvolává. Pro zvýšení vašeho úspěchu v komunikaci přidáme i pár tipů pro práci s hlasem. * • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování, • co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích, • jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili, • význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky, • 3 typy chování, typické znaky a důsledky v komunikaci, • zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů, • typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat, • lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik, • antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací, • jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání, • využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci, • správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat, • práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování. Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

24.03.2020 - Praha Místo SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 Přednáší Lenka Kubáčová (lektorka, konzultantka, koučka) Poznámka Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb a hravých cvičení. Každý účastník odejde s doporučením, jakým směrem své komunikační dovednosti rozvíjet a stimulovat tak, aby plně využil svů...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zvládání konfliktních situací pro mistry ve výrobě - Účinné asertivní a komunikační techniky




ASERTIVITA, SEBEPROSAZENÍ A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ

26.03.2020 - Praha 4 Pracujete v prostředí, které přeje těm agresivnějším a sebevědomějším? Chcete být rovnoceným partnerem v práci i v osobním životě, zdravě se prosadit a lépe zvládat konflikty? PŘÍNOSY Získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zdravému sebeprosazení, vyjádření vlastních pocitů a emocí, ke zefektivnění komunikace s lidmi a zvládnutí konfliktních situací. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních složitých situacích. Získáte jistotu a sebedůvěru v komunikaci s druhými. As...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Strategie řešení konfliktů

02.04.2020 - Praha Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. * Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Rozpoznávání varovných signálů před potenciálním konfliktem   Povaha interpersonálního konfliktu   Komunikační modely při konfrontaci s konfliktem   Porozumění agresivnímu a manipulativnímu jednání   Modelové situace, příklady z praxe   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Strategie řešení konfliktů

02.04.2020 - Brno Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. * Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu. Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení   Rozpoznávání varovných signálů před potenciálním konfliktem   Povaha interpersonálního konfliktu   Komunikační modely při konfrontaci s konfliktem   Porozumění agresivnímu a manipulativnímu jednání   Modelové situace, příklady z praxe   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací

15.04.2020 - Praha V průběhu tohoto semináře pochopíte chování svoje i druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Též získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní rovnováhu a jistotu ve svém projevu. * PROBLÉMY, KONFLIKTY A JEJICH PŘEKONÁVÁNÍ: • zdroje konfliktů, • jak předcházet nedorozumění a konfliktům, • analýza silového pole, • technika překonávání konfliktu, • pravidla pro odstranění konfliktnosti diskuze, • sebeovládání, • praktický trénink. ASERTIVITA: • podstata a přínos asertivity, • sebedůvěra a sebeúcta jako základní předpoklad pro asertivní jednání, • asertivní techniky a jejich využití v praxi, • asertivní pochvala, asertivní kritika, • další komunikační styly: pasivita, agresivita, manipulace, • obrana a reakce proti manipulaci, • cvičení, praktický trénink. TYPOLOGIE: • jak s jednotlivými typy jednat, • temperament, • diagnostika vlastního typu osobnosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Řešení konfliktů a potřebné komunikační dovednosti

Duben 2020 - Praha * Doporučujeme: Komunikační dovednosti: 8.4.2010 Trénink je tedy určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti. Je vhodný pro asistentky, sekretářky, recepční, obchodníky, pracovníky marketingu, manažery a pod. Konflikty a spory jsou nedílnou součástí našeho života, většinou přináší nedobré zkušenosti, lze však mít konfliktní situace pod kontrolou, nebo zabránit jejich vzniku na samém začátku. K tomu přispěje jak teoretická příprava, tak praktický výcvik. * Co je spor a co je konflikt, vznik konfliktu, příčiny a (pozitivní a negativní)důsledky * Typologie konfliktů * Analýza osobního stylu komunikace v konfliktních situacích a možnosti rozvoje * Různé strategie pro řešení konfliktů * Využití principů asertivní komunikace pro prevenci konfliktů * Komunikace při konfliktních situacích - vyjednávání Praktick...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde