uzemni-plan-po-1-1-2018-nastroj-obce-pri-rizeni-jejiho-rozvoje Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Územní plán po 1.1.2018, nástroj obce při řízení jejího rozvoje


Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-32 - 2018 Akreditace: MV : Cíl semináře: Výklad obsahu a uplatňování územního plánu, změn od 1-1-2018 (novela stavebního zákona). Seminář je zaměřen na potřeby představitelů obci, pracovníků jejich úřadů ale i pro další zájemce, např. projektanty územních plánů. Obsah: nové možnosti a požadavk




  • 14.06.2018 Praha - Územní plán po 1.1.2018, nástroj obce při řízení jejího rozvoje Aliaves Co., a.s.

Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Průvodce zápisem vkladem a poznámkou do katastru nemovitostí

24.05.2018 - Praha Odborný program semináře: * Právní rámec včetně novelizací * Práva zapisovaná vkladem, náležitosti vkladového podání včetně náležitostí vkladových listin (jednotlivě) * Průběh vkladového řízení od zahájení až do ukončení, včetně všech procesních úkonů a lhůt, opravné prostředky * Přezkumná činnost katastrálního úřadu a poznatky z rozhodovací činnosti (odstranitelné a neodstranitelné závady) * Druhy poznámek, jejich povaha, lhůty, rozsah přezkumu při zápisu poznámkou * Poznámky (jednotlivě) k osobě, k nemovitosti a se zvláštním zaměřením na poznámky spornosti * Prověřování nabývacích titulů (due diligence) * Nejčastější závady (na případových studiích) s návodem jak se jim vyvarovat * A další ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Velká novela stavebního zákona na úseku stavebního řádu a územního rozhodování - první zkušenosti z aplikační praxe

24.05.2018 - Praha Odborný program semináře: * Obecné informace - náležitosti závazných stanovisek dotčených orgánů - závazná stanoviska orgánů územního plánování koordinující využití území - majetkoprávní doklady pro umístění a povolení záměru - námitky účastníků řízení a připomínky veřejnosti - účast veřejnosti v řízeních podle stavebního zákona * Problematika části třetí stavebního zákona v rozsahu: - záměry, které nevyžadují územní rozhodnutí ani stavební povolení - druhy územních rozhodnutí - územní řízení - územní řízení s posouzením vlivu na životní prostředí - společné územní a stavební řízení - společné územní a stavební řízení s posouzením vlivu na životní prostředí - zjednodušené územní řízení - veřejnoprávní smlouva - územní souhlas - společný územní souhlas a souhlas s provedením ohlášené stavby * Problematika části čtvrté stavebního zákona v rozsahu: - stavby, terénní úpravy, zařízení a udržovací práce nevyžadující stavební povolení ani ohlášení - ohlašování jednoduchých staveb, terénních úprav, zařízení a udržovacích prací - stavební řízení - veřejnoprávní smlouva - změna stavby před jejím dokončením - užívání stavby - změna v účelu užívání stavby - povolení odstranění stavby - nařízení odstranění stavby, dodatečné povolení, opakované stavební řízení * Změny v prováděcích vyhláškách ke stavebnímu zákonu - vyhláška č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb - vyhláška č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního opatření a stavebního řádu * Diskuse, odpovědi na dotazy účastníků ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Seminář přesunut na 20. 11. 2018! Technický dozor stavebníka se zaměřením na dozor na pozemních stavbách

24.05.2018 - Brno Technický dozor stavebníka se zaměřením na dozor na pozemních stavbách Seminář přesunut na 20. 11. 2018! Seminář je akreditován u MV ČR pro průběžné vzdělávání úředníků pod číslem akreditace AK/PV-160/2018 Seminář je zařazen v akreditovaných vzdělávacích programech pro členy ČKAIT a ČKA Cíl semináře: Seminář je orientovaný na osoby vykonávající pozici technického dozoru při realizaci pozemních staveb. Cílem semináře je poskytnout osobám vykonávající TD ucelený přehled a to jak v oblasti právní úpravy se zaměřením na změny soukromého i veřejného stavebního práva vztahující se k výkonu jejich činnosti, tak i v oblasti samotného výkonu. Seminář je určen: Pro pracovníky stavebních firem, úředníky, projektanty, stavební a investiční úřady, nezávislé profesionály poskytující technický dozor, širokou stavební veřejnost. Lektoři: JUDr. Petra Adámková, Ph.D., Ing. Martin Mohapl, Ph.D. Program: * Funkce TDS v procesu výstavby, přehled a dopad právních předpisů veřejného i soukromého stavebního práva na výkon funkce. * TDS ve vazbě na veřejné stavební právo (vybrané zákony a prováděcí předpisy), obecné požadavky na výstavbu, kontrolní činnost, dokumentace stavby (PD, stavební deník). * TDS ve vazbě na soukromé právo – změna závazkového práva a jeho vliv na smluvní vztahy, změny v oblasti smlouvy o dílo a příkazní smlouvy. * Výkon technického dozoru v praxi na pozemních stavbách....
SEKURKON s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



VELKÁ NOVELA STAVEBNÍHO ZÁKONA NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU A ÚZEMNÍHO

28.05.2018 - Olomouc Školení je určeno pracovníkům stavebních úřadů a dotčených orgánů, investorům, projektantům a inženýrským organizacím. Lektor kurzu: Ing. Marcela PAVLOVÁ Náměstkyně ministryně pro místní rozvoj, podílí se na přípravě novel stavebního zákona a prováděcích předpisů k němu, zkušená lektorka. Další informace: Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladové materiály. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma. ...
Intellego - vzdělávací agentura - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nástroje online marketingu

Květen 2018 - Třídenní školení, které Vás kompletně seznámí se všemi formami online marketingu. 1. den - PPC, 2. den - Google Analytics, 3. den - SEO 1. den Co se naučíte Orientovat se v rozhraní PPC účtu   Strategicky plánovat strukturu účtu   Zkusíte si:   Navrhnout vlastní strukturu účtu   Založení PPC účtu   Vytvoříte první kampaň   Vytvoříte první sestavy   Vytvoříte první reklamní texty   Vytvoříte klíčová slova   Používání pokročilejších nástrojů   Volná shoda   Frázová shoda   Přesné shoda   Ostatní shody   Vylučující klíčová slova   Výběr cílových URL   Zvyšování CTR / skóre kvality   Základní optimalizace: Volná shoda   Frázová shoda   Přesné shoda   Ostatní shody   Vylučující klíčová slova   Výběr cílových URL   Zvyšování CTR / skóre kvality   2. den  Základní ovládání Google Analytics Založení účtu   Vygenerování měřícího kódu   Nastavení GA pro více uživatelů a užití bezpečnostních prvků   Orientace v uživatelském prostředí GA   Rozdíl mezi návštěvou a absolutní unikátní návštěvou   Konverze   Vlastní přehledy   Bounce rate   internetových katalogů firem   vyhledavačů (přirozeného výsledku hledání)   PPC systémů   Bannerových a jiných brandových kampaní   Význam veškerých zkratek,  slovníček pojmů a cizích slov používaných v GA Rozdíl mezi návštěvou a absolutní unikátní návštěvou   Konverze ...
IS4 Technologies s.r.o - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MANAŽERSKÝ REPORTING - klíčový nástroj zvyšování výkonnosti firmy

30.05.2018 - Praha Určeno pro finanční ředitele, finanční manažery, manažery controllingu, controllory. Cíl: Ukázat takový systém manažerského reportingu, který pomáhá zvyšovat výkonnost společnosti. Obsah: PROČ * Jednoduchý systém řízení výkonnosti pro všechny velikosti firem * Od strategie, přes plánování, forecasting a řízení rizika k manažerskému reportingu * Jak propojit s řízením výkonnosti bonusový systém * Ukázka konkrétních reportů CO * KPI – jak ušít na míru systém měření výkonnosti * Co jiného kromě KPI reportovat * Ukázka konkrétních reportů JAK * Trendy, odchylky, benchmarky a ostatní kontextové informace * Zlatá pravidla vizualizace a konzistence * Rychlá orientace, riziko a akce * Ukázka konkrétních reportů Metody výuky: Dostanete praktické, druhý den použitelné informace. Příklady a ukázky z praxe, cvičení. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zdravá firma - nástroje pro měření a zvyšování zdraví zaměstnanců

04.06.2018 - Praha Osvojte si nástroje managementu zdraví a vytvořte zdravou firmu Ochrana zdraví zaměstnanců a program podpory zdraví by měly být součástí celkové strategie zdravé společnosti. Naučte se, jak nastavit a strategicky řídit systém pracovně lékařských služeb, aby to nebylo jen plnění zákonných povinností. Vytvořte ve své firmě efektivní program podpory zdraví, který se bude opírat o prokazatelné poznatky odborných lékařských studií, nikoliv o neověřené alternativní trendy. Nabídněte svým pracovníkům komplexní zdravotní péči a eliminujte rizika ztráty zdravotní způsobilosti působením stresu, špatné výživy či různých civilizačních onemocnění. Ukážeme vám, jak zajistit ekonomickou návratnost programu zdravé firmy a jak ji měřit. Kurz je určen: velkým zaměstnavatelům i malým a středním podnikům   drobným podnikatelům se zaměstnanci   manažerům a specialistům z výrobních, logistických a obchodních společností   HR manažerům a specialistům v oblasti BOZP/PO    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se strategicky řídit systém pracovně lékařských služeb   poznáte, jak sestavit komplexní program zdravotní péče   naleznete východiska pro program zdravé firmy v právních předpisech o bezpečnosti a ochraně zdraví   dozvíte se, jak vytvořit efektivní program podpory zdraví a jak měřit jeho návratnost   zjistíte, jak lze snižovat rizika ztráty zdravotní způsobilosti a nemocí z povolání   poznáte nástroje na snížení absence a nemocnosti, urychlení návratu do práce   seznámíte se s příklady z praxe a případovými studiemi zdravých firem     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Assessment centrum - komplexní diagnostický nástroj

06.06.2018 - Praha Kurz je zaměřen na kompletní objasnění problematiky Assessment Centra, jako velmi efektivní skupinové metody výběru zaměstnanců. Podmínkou úspěchu je však kvalitně zvládnutý celý proces. Účasníci školení se dozví potřebné informace od základních principů AC, přes realizace, výběr vhodných metod, dosažení validity, až po psychodiagnostické metody používané právě v průběhu AC. Součástí kurzu jsou také jednotlivé druhy konkrétních modelových situací pro AC. * Kurz je zaměřen na kompletní objasnění problematiky Assessment Centra, jako velmi efektivní skupinové metody výběru zaměstnanců. Podmínkou úspěchu je však kvalitně zvládnutý celý proces. Účasníci školení se dozví potřebné informace od základních principů AC, přes realizace, výběr vhodných metod, dosažení validity, až po psychodiagnostické metody používané právě v průběhu AC. Součástí kurzu jsou také jednotlivé druhy konkrétních modelových situací pro AC. Assessment centrum   Assessment centrum   Modelové situace AC   Psychodiagnostika jako součást AC   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Assessment centrum - komplexní diagnostický nástroj

06.06.2018 - Brno Kurz je zaměřen na kompletní objasnění problematiky Assessment Centra, jako velmi efektivní skupinové metody výběru zaměstnanců. Podmínkou úspěchu je však kvalitně zvládnutý celý proces. Účasníci školení se dozví potřebné informace od základních principů AC, přes realizace, výběr vhodných metod, dosažení validity, až po psychodiagnostické metody používané právě v průběhu AC. Součástí kurzu jsou také jednotlivé druhy konkrétních modelových situací pro AC. * Kurz je zaměřen na kompletní objasnění problematiky Assessment Centra, jako velmi efektivní skupinové metody výběru zaměstnanců. Podmínkou úspěchu je však kvalitně zvládnutý celý proces. Účasníci školení se dozví potřebné informace od základních principů AC, přes realizace, výběr vhodných metod, dosažení validity, až po psychodiagnostické metody používané právě v průběhu AC. Součástí kurzu jsou také jednotlivé druhy konkrétních modelových situací pro AC. Assessment centrum   Assessment centrum   Modelové situace AC   Psychodiagnostika jako součást AC   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Vyhledávací nástroje a analýza informací na webu

07.06.2018 - Praha Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen především pro administrativní pracovníky, kteří potřebují na internetu aktivně vyhledávat informace o klientech, dodavatelích nebo konkurenci. V průběhu kurzu se naučíte rychle a afektivně vyhledávat informace a získaná data následně exportovat a analyzovat. Získáte také základní povědomí o tom, jak fungují internetové vyhledávače a jak je využít ve svůj prospěch.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost využívat pokročilé možnosti internetových vyhledávačů   Základní pojem o obchodování na internetu a využití obchodních příležitostí   Hledání potřebných informací o fyzických osobách i společnostech   Analýza získaných dat a jejich zpracování   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Jak pracují vyhledávače   České a zahraniční vyhledávače   Vyhledávač Google   Vyhledávač Seznam   Nakupování na internetu   Sociální sítě a způsoby jejich využití   Vyhledávání firem   Reklama na internetu   Praktický workshop   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/vyhledavaci-nastroje-internet/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/vyhledavaci-nastroje-internet.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MS Excel - manažerské nástroje

08.06.2018 - Praha Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Řečnické triky - nečistá argumentace jako nástroj manipulace a tlaku

11.06.2018 - Praha Naučte se efektivně reagovat na falešné argumentační postupy a staňte se více než rovnocenným partnerem Dostáváte se do nepříjemných situací v komunikaci? Míváte někdy pocit, že jste byli vmanipulováni do zbytečného postoje útoku či naopak obrany? Víte, jak se bránit nečisté argumentaci, a umíte ji včas rozpoznat? Nenechte se klamat a naučte se bránit řečnickým trikům svých kolegů či obchodních partnerů. Kurz je určen: sales manažeři a obchodníci   jednatelé společností   tiskoví mluvčí a pracovníci PR   absolventi kurzu Manipulace jako nátlak a klamání v profesionální praxi    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se čelit manipulaci a efektivně reagovat na falešné argumentační postupy   seznámíte se s mnoha technikami klamavé argumentace prostřednictvím videoukázek   zjistíte, jak vystavět neprůstřelný argument   díky intenzivnímu praktickému tréninku získáte jistotu v komunikaci     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Týmové koučování - nástroj na budování výkonných a efektivních týmů

12.06.2018 - Praha Výsledků, které produkují týmy, nemohou dosáhnout jednotlivci samostatně Bývali jste velmi úspěšným a sehraným týmem? Je tento stav v ohrožení? Stojí vás vedení týmu stále více sil bez výsledku? Nebo byste chtěli dosahovat ještě vyšších cílů? Komplikují vztahy ve vašem týmu vztahy, vzájemně si nerozumíte a dostáváte se do konfliktů? Potřebujete si lépe organizovat práci, lépe zvládat své role? Jedním z nejužitečnějších nástrojů na budování a rozvoj týmu je týmové koučování, které poskytuje týmu příležitost zastavit se v běhu za cíli a výsledky a udělat si jasno v rolích, způsobech, úkolech a spolupráci. Naučte se, jak týmu nastavit vlastní témata, hledat řešení ve vlastních zdrojích a vytvářet řešení, která jsou přímo napojená na realitu týmu. Získejte schopnost být skvělým týmovým koučem a naučte se, jak vést tým k efektivitě a výkonnosti. Kurz je určen: manažerům, kteří vedou týmy   všem, kdo chtějí budovat týmy    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se pracovat s výhodami týmu   budete znát principy a kompetence týmového kouče   osvojíte si schopnost pracovat s kreativitou a otevřeností týmu   seznámíte se s postupy a technikami týmového koučování     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Manažerské účetnictví - nástroj finančního řízení podniku

13.06.2018 - Praha Využijte manažerské účetnictví k finančnímu řízení firmy Ke správnému rozhodování v otázkách finančního řízení podniku potřebují manažeři důležitá data o nákladech, výnosech i zisku. Komplexní informace k rozhodování jim může přinášet manažerské účetnictví, jež zahrnuje a využívá všechny složky informačního systému v účetní jednotce – účetnictví, kalkulace, rozpočetnictví i statistiky. Seznamte se s tímto nástrojem, který se orientuje na řízení nákladů, výnosů i peněžních toků. Manažerské účetnictví vám umožní efektivní finanční řízení vaší společnosti a ukáže vám cesty, jak se úspěšně podílet na finančním řízení podniku. Kurz je určen: manažerům-neekonomům na střední a top úrovni řízení   vedoucím pracovníkům mimo účetní sféru   všem, kdo se podílejí na finančním řízení podniku    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zorientujete se v základních pojmech, finančních výkazech, plánech a analýzách   porozumíte rozdílům mezi manažerským a finančním účetnictvím   zorientujete se ve finančních výkazech, plánech a analýzách   pochopíte, jak využít manažerské účetnictví pro efektivní řízení podniku   pochopíte, čím manažerské účetnictví přispívá k efektivnějšímu řízení podniku   poznáte řadu praktických příkladů z oblasti finančního plánování a řízení     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Psychodiagnostické nástroje - odhalte potenciál uchazečů o práci i zaměstnanců

13.06.2018 - Praha Využívejte psychodiagnostiku při výběrových řízeních i v další práci se zaměstnanci Správně aplikovaná psychodiagnostika vám pomůže odhalit skrytý potenciál uchazečů o práci i stávajících členů vašeho týmu. Seznamte se s psychodiagnostickými technikami, které můžete využívat i bez psychologického vzdělání. Poznejte, jak funguje lidská osobnost a jaké informace lze pomocí psychodiagnostiky zjistit. Zefektivněte svá výběrová řízení i pracovní procesy a získejte nové podněty a dovednosti, které využijete pro další práci se zaměstnanci. Kurz je určen: HR specialistům a manažerům   vedoucím pracovníkům   jednatelům a majitelům malých a středních firem   konzultantům v oblasti HR    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte přehled o psychodiagnostických metodách dostupných na našem trhu   dozvíte se, jak vybrat vhodnou diagnostiku pro zjištění jednotlivých kompetencí   podrobně se seznámíte s technikami, které můžete používat i bez psychologického vzdělání   objevíte nové efektivní nástroje pro výběrová řízení a další práci se zaměstnanci   pochopíte, jak funguje lidská psychika a jaké možnosti nabízí psychodiagnostika   získáte tipy a doporučení pro vlastní profesní praxi i každodenní život     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Katastr nemovitostí - aktuálně a v praxi

14.06.2018 - Praha Odborný program semináře: * katastr nemovitostí a ochrana osobních údajů * předmět evidence katastru nemovitostí v důsledku uplatnění zásady, že stavba je součástí pozemku * změny v obsahu katastru nemovitostí (cenové údaje, nově ukládané listiny) * stavba jako součást pozemku, stavba jako součást práva stavby, stavba součástí liniové stavby, samostatná stavba * zápis údajů o budově, včetně vlastnického práva rozestavěné budovy, dočasné budovy, jednotky, druhy zápisů práv (vklad, záznam a poznámka), zápisy jiných údajů * listiny pro zápis do katastru, se zvláštním zřetelem na výmaz práv a poznámek * vkladové řízení, náležitosti návrhu na vklad (i elektronického), přílohy návrhu, zahájení vkladového řízení bez návrhu informace o plombě, služba sledování změn * přezkum soukromé listiny a veřejné listiny ve vkladovém řízení * lhůta pro rozhodnutí o povolení vkladu podle správního řádu (význam lhůty, po kterou nelze povolit vklad) * nové poznámky a upozornění v katastru nemovitostí * poskytování údajů z katastru nemovitostí * revize údajů katastru nemovitostí (novela katastrální vyhlášky č. 87/2017 Sb. * přechodná ustanovení katastrálního zákona, odstraňování zápisů na nežijící nebo neznámé vlastníky, ukázky zápisu těchto poznámek a upozornění * judikatura po 1. 1. 2014, vztahující se k nemovitostem * diskuse a odpovědi na dotazy ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Program pro zabezpečení a zvyšování kvality interního auditu jako nástroj pro zajištění strategických a operativních úkolů IA

14.06.2018 - Praha 2 Pro pokročilé auditory. Určeno pro Vedoucí interního auditu, senior auditory. Cíl semináře Cílem semináře je seznámit manažery IA s naplňováním požadavků standardů 1300, 1310 a 1311 na přijetí programu pro zabezpečení a zvyšování kvality interního auditu. Bude probráno členění a doporučený obsah programu kvality a na vzorovém příkladu sestaveného programu se účastníci seznámí s dopady požadavků průběžného i pravidelného hodnocení kvality na dosahování strategických cílů auditu, řízení útvarů IA a realizaci ujišťovacích zakázek. Součástí programu budou i zkušenosti externího hodnotitele z hodnocení kvality IA a příklady typických odchylek. Obsah semináře Obsah a forma programu pro zabezpečení a zvyšování kvality IA * * Formalizace jednotlivých typů interního a externího hodnocení kvality činnosti IA. Role a odpovědnost vedoucího interního auditu při uplatňování programu kvality. Postupy a zkušenosti s interním hodnocením kvality činnosti IA při plnění strategických a operativních úkolů IA. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Pozemky, domy, byty, společenství vlastníků a katastr nemovitostí – smluvní dokumentace včetně nájemních vztahů a aktuální zkušenosti z praxe

15.06.2018 - Praha Seminář přinese přehled aktuálních informací a praktických zkušeností z aplikace občanského zákoníku při nakládání s nemovitostmi při zohlednění aktuálních postupů při řízení u katastrálních úřadů. Bude vám poskytnut praktický návod: • jak postupovat při prodeji, • jak uzavřít kvalitní kupní, nájemní, pachtovní smlouvu a smlouvu o zřízení zástavního práva a na co se zaměřit ve smluvní dokumentaci. Získáte návod jak se vyhnout nejčastějším chybám a jak zajistit předvídatelný vývoj těchto smluvních vztahů k nemovitostem. Budete upozorněni na to, jaké jsou možnosti při darování a dědění nejen nemovitostí. Výklad bude věnován také zkušenostem při vypořádání spoluvlastnictví k nemovitým věcem. Zjistíte, jak zablokovat dispozici s nemovitostí na základě předběžného opatření. Budete seznámeni s praktickými příklady a budou vám poskytnuta doporučení z praxe u rozdělení budov na jednotky (prohlášení vlastníka). Zjistíte, na co si dát pozor při svolávání a rozhodování shrom * • specifikace nemovitostí a práva stavby v občanském zákoníku, • věcná práva, ochrana dobré víry, • vlastnictví a spoluvlastnictví – ochrana, omezení, nabytí (rozhrady, nezbytná cesta, stavba jako přírůstek), nabytí od neoprávněného, • smlouva zprostředkovatelská a rezervační smlouva, • smlouvy o manželském majetkovém režimu, • převod vlastnického práva k nemovitostem a jejich vybavení, • jak uzavřít kupní smlouvu a na co se zaměřit, • jak řešit výskyt vad na nemovitosti, • omezení nakládání s nemovitostí na základě předběžného opatření, • jak uzavřít nájemní a pachtovní smlouvu (byt x prostor k podnikání, kontraktační doporučení ke klíčovým ustanovením), • základní zásady, • práva k cizím věcem (právo stavby, zástavní právo, služebnosti, reálná břemena), • způsoby přenechání věci k užití jinému, • držba a vydržení, • zřízení zástavního práva, způsob a pořadí výkonu, • bytové spoluvlastnictví, společenství vlastníků a jejich stanovy, svolávání a rozhodování shromáždění + postup v případě vadného svolání a rozhodování, • dědictví, • katastr nemovitostí – aktuální poznatky z praxe, • daň z nabytí nemovitých věcí, • energetické průkazy. Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



7 pokročilých nástrojů zlepšování kvality

Červen 2018 - Praha ?Na každém výrobku, na každém pracovišti se mohou vyskytnout chyby. Úkolem dneška je, řešit je tak, aby se neopakovaly. V tom nám pomáhají osvědčené nástroje zlepšování. Není cílem se s nimi jen seznámit, ale hlavně procvičit jejich použití. Přineste si své výrobky, na kterých budete procvičovat využití všech nástrojů....
DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde