finance-pro-personalisty-reporting-rozpocet-a-controlling-jako-pridana-hodnota-hr Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Finance pro personalisty - reporting, rozpočet a controlling jako přidaná hodnota HR


Vím, co chci měřit, ověřit, sledovat a zpracovat Lidské zdroje jsou o lidech. Nepochybně. Ale HR týmy nemohou fungovat bez dostatečné finanční gramotnosti. Není třeba být experty na reporting, ale je nutné chápat souvislosti. I v HR musíme umět měřit, analyzovat a pracovat s byznys plánem. Naučíme vás pracovat s „čísly“ a měřit tak výkonnost pracovníků a dopad jejich aktivit na celou firmu. Právě nelíbivá práce s čísly zvedne prestiž HR v každé firmě. Kurz je určen: všem, kdo pracují v HR    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: lépe vyjádříte svou přidanou hodnotu pro management a kolegy   proniknete do myšlení lidí z financí a budete rovnocennými partnery v diskuzi   pochopíte logiku tabulek a reportů, které vás straší   budete si umět vytvořit jednoduché nástroje, kterými budete měřit výkon svůj i výkon ostatních    



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Řízení nákladů firmy a organizace i businessu, rozpočtování a komplexní řízení investic a projektů v moderním pojetí i užití

22.10.2018 - Praha Na kurzu a moderním vzdělávacím programu s distanční konzultační podporou se naučíte strukturovat a využívat finančně účetní, ale i širší manažerské a ekonomické pojetí, praktické odvození a užití nákladů (Cost, Expenses). Naučíte se také odvodit a používat jednotlivé nákladové formy, složky a druhy, ale i rozpočty a rozpočtování ve firemním a organizačním řízení, včetně řízení „nevýrobních“ tzv. obchodních a službových firem i organizací (SFO). To znamená i specifických a soudobých organizací strukturovaného veřejného sektoru a státní správy, včetně neziskových organizací (non-profits) s kritériem tzv. hospodárnosti. Kurz vám dále umožní získat informace o kvalitním řízení firemních a podnikových i organizačních nákladů, včetně neopominutelných nákladů kapitálu a zásadní kompetence, jak náklady komplexně řídit v praxi, a to jak v tradičním finančním a kalkulačním pojetí, tak v moderním pojetí a praktickém užití nákladového (Cost Management), ale i tzv. projektového řízení, včetně * STRUKTURA, POJETÍ A ODVOZENÍ NÁKLADŮ V MANAŽERSKÉM ÚČETNICTVÍ A PŘI ŘÍZENÍ NÁKLADŮ: Struktura, ocenění a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví, včetně odvození produktivních výsledovek a nákladových sald i zisku (např. účelové výsledovky a „náklady prodeje“ – Cost of Sales a „přímá i hrubá marže“ (Gross Margin, provozní EBIT, jádrový EBITDA) • náklady v manažerském účetnictví i controllingu a řízení nákladů (Cost Management) • soudobé relevantní náklady a jejich odvození, užití a řízení, včetně nákladů kapitálu i firemního WACC (vážených nákladů kapitálu) a užití nadstavbového tzv. ekonomického zisku/ přidané hodnoty EVA • vztah a užití komplexního řízení nákladů, včetně komplexního rozpočtování k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení, ale až i ke korporátnímu řízení (Corporate Management) soudobé společnosti a organizace i businessu. TRADIČNÍ NÁKLADOVÝ MODEL (TM), JEHO POJETÍ A ODVOZENÍ NÁKLADOVÝCH SLOŽEK, STANDARDNÍ NÁKLADOVÉ ANALÝZY, SESTAVY A KALKULACE I JEJICH UŽITÍ: Povaha, struktura a definice tradičního nákladového modelu a jeho praktické užití • rozbor a odvození jeho jednotlivých složek – variabilních – přímých a fixních – nepřímých, ale i v praxi problematických a strukturovaných režijních nákladů • paušální – přirážkové % alokace dnes zásadních a bytnících N – nepřímých a režijních nákladů, jejich nevěrohodnost a zkreslení např. pro dílčí nákladování (např. produkty a zákazníci – linie a segmenty, typologie), profitabilitu i cenotvorbu • standardní tradiční nákladové analýzy a kalkulace (variabilních – VC v ČR „vlastních“ a plně absorpčních – FAC; tj. „úplných vlastních nákladů“) a jejich odvození i využití v praxi • tradiční nákladování a cenotvorba – pricing • příklady a případové studie vlastních – VC a plných – FAC nákladů, nákladové cenotvorby (Cost + Product Pricing) • analýza odchylek a její užití rozpočtování a odvození i užití tradičních rozpočtů (dílčích a celkových), jejich vztahy a užití ve firemním, organizačním i projektovém řízení • nevhodnost a neúčinnost TM a jeho realizačních metod pro ryze obchodní a hegemonní službové společnosti a soudobé moderní firmy, podniky a organizace (SFO) vyžadující věrohodné a produktivní nákladové řízení a rozpočtování, včetně podchycení, řízení a nákladování procesů i tvorby hodnoty v organizaci. KLASICKÉ A NUTNÉ MODERNÍ ŘÍZENÍ NÁKLADŮ VE FIRMĚ, PODNIKU A ORGANIZACI I BUSINESSU: Tradiční řízení nákladů, jeho vstupy, metody, cíle, výhody a nevýhody praktických aplikací i TM • požadavky na moderní řízení nákladů a nákladový systém s využitím procesního a hodnotového i nákladově komplexně objektového řízení nákladů (produkty včetně služeb, zákazníci, komplexní logistika včetně e-commerce a CRM, ICT podpora…) • využití přiřazování a kalkulace nákladů podle činností i dnes zásadních procesů (ABC – activity-based costing) zásadních zejména pro „nevýrobní“ a strukturované službové společnosti a současné organizace • moderní příčinné a p...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Praktikum pro začínající personalisty a mzdové účetní 2018

22.10.2018 - Praha Na semináři se účastníci seznámí s aktuální podobou zákoníku práce ve vazbě na práci personalistů a mzdových účetních a to nejen formou výkladu, ale i pomocí celé řady názorných příkladů, závazných tiskopisů a doporučených postupů a vzorů. * 1. den GDPR – ochrana osobních údajů, zákoník práce 2018 – aktuální informace Praktické poznatky a první zkušenosti v naplnění Obecného nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR. Podrobný komentář, výkladová stanoviska a názorná ukázka doporučených vzorů a dokumentů k problematice ochrany osobních údajů. Předsmluvní povinnosti • závislá práce, nelegální práce • sankce za umožnění nelegální práce • vnitřní firemní předpisy – pracovní řád, organizační řád, mzdový řád atd. • názorné ukázky při sestavování vnitropodnikových předpisů • pracovně lékařské služby – obsah smlouvy mezi zaměstnavatelem a poskytovatelem pracovně lékařských služeb • novelizace zákona o pracovně lékařských službách a prováděcí vyhláška k tomu zákonu • možné sankce v této oblasti – kontroly inspekce práce a krajské hygienické stanice • povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance. Povinnosti zaměstnavatele • co musí obsahovat pracovní smlouva – co je předmětem možných sporů mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem • zkušební doba • pracovní poměr na dobu neurčitou/určitou • dohody o provedení práce a pracovní činnosti – studenti, důchodci, ženy na mateřské a rodičovské dovolené, tzv. brigády • zaměstnávání nezletilých osob • souběhy dohod u jednoho zaměstnavatele – dopady na další právní předpisy, odvody pojistného, daně ze závislé činnosti • ukázky vzorů, doporučených postupů a výpočtů • agenturní zaměstnávání 2018. Ukončení pracovního poměru • doručování písemností podle zákoníku práce, výpovědní důvody, ochranná doba, okamžité zrušení pracovního poměru • vydávání zápočtových listů, pracovní posudky a další povinnosti, které má zaměstnavatel vůči zaměstnanci při ukončení pracovního poměru, dohody o provedení práce a pracovní činnosti. Dovolená v roce 2018, výhled do roku 2019: Výměra dovolené, plány dovolené, nařizování dovolené, celozávodní dovolená • čerpání dovolené, dovolená za odpracované dny (hodiny) • převod dovolené z roku do roku • čerpání dovolené a svátek • krácení dovolené • přerušení dovolené • mateřská dovolená • dovolená u nerovnoměrného rozvrženého režimu pracovní doby • změna úvazku v průběhu roku a dopady na výpočet délky dovolené • názorné ukázky výpočtu dovolené, vnitřní firemní předpisy k čerpání dovolené. Překážky v práci na straně zaměstnavatele a zaměstnance s náhradou mzdy a bez náhrady mzdy. Náhrady škody – obecná odpovědnost za škodu způsobenou zaměstnancem zaměstnavateli, dohody o hmotné odpovědnosti, odškodnění pracovních úrazů a nemocí z povolání – doporučené vzory, názorné výpočty náhrady škody • nařízení vlády č. 170/2014 Sb., od roku 2015 o povinné evidenci a vyplňování záznamů o pracovních úrazech – platí i nadále. 2. den Mzdová problematika v roce 2018: Povinnosti zaměstnavatele při odměňování zaměstnanců – minimální mzda od roku 2018 s výhledem na rok 2019 • odměňování zaměstnanců – mzda, plat nebo odměna, obsluha mzdy, platu nebo odměny – povinnosti zaměstnavatelů při výplatách • ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nejčastější chyby personalistů na sociálních sítích

22.10.2018 - Praha Na tomto semináři se seznámíte s nejčastějšími omyly, kterých se (nevědomky) dopouštějí personalisté při hledání nových zaměstnanců na sociálních sítích. Odnesete si domů poznatky a návody, jak se nejčastějším chybám při vašem náboru vyhnout. * Nejčastější chyby personalistů na sociálních sítích • co vše se momentálně na sociálních sítích děje z pohledu personalisty, • jak mluvit stejným jazykem – jak komunikovat, aby vaše sdělení bylo všem skutečně jasné, • jak nehledat jen supermany, • co má váš příspěvek opravdu obsahovat aby zaujal, • o hledání špatných profesí na špatně zvolených sociálních sítích, • ví management skutečně, koho chce? • pocity nejsou fakta, • jak využít všechny kanály a nástroje pro cílovou skupinu zaměstnanců, • opravdu znáte LinkedIn a další sociální sítě? • co je Power BI. Mnoho příkladů z denní praxe lektorky – specialistky na sociální sítě. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Mzdové účetnictví se základy personalistiky, rekvalifikace MŠMT ČR

23.10.2018 - Ostrava Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí věnovat mzdovému účetnictví v praxi. Je určen pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí oprášit základní znalosti a nabýt nové dovednosti z oblasti mzdového účetnictví. Po absolvování kurzu obdržíte celostátně platný certifikát a budete schopni vést samostatně mzdové účetnictví včetně mzdové agendy. V ceně kurzu obdržíte výukový materiál....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Mzdové účetnictví se základy personalistiky v programu POHODA, rekvalifikace MŠMT ČR

23.10.2018 - Ostrava Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí věnovat mzdovému účetnictví v praxi. Je určen pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí oprášit základní znalosti a nabýt nové dovednosti z oblasti mzdového účetnictví. Po absolvování kurzu obdržíte celostátně platný certifikát a budete schopni vést samostatně mzdové účetnictví včetně mzdové agendy. V kurzu se naučíte vést mzdové účetnictví prostřednictvím komplexního ekonomického a účetního softwaru POHODA. Jedná se o využívaný, přehledný program, který získal řadu ocenění. V ceně kurzu obdržíte výukový materiál. Pro podrobné informace rolujte dolů po stránce....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení

23.10.2018 - Praha V průběhu semináře se seznámíte s personálním controllingem jako nástrojem řízení lidských zdrojů, jehož cílem je zvýšit účinnost personálního managementu a posílit autoritu personálního vedení podniku. * Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení • co je strategický a co operativní personální controlling a proč má být personální controlling významnou složkou personálního řízení, • jak se provádí personální SWOT analýza a jak s výsledky pracovat, • nastavení personálních plánů a cílů, • personální opatření, • nástroje personálního controllingu, • personální ukazatele, jejich konstrukce a interpretace, • personální reporting a benchmarking, • hodnocení efektivity personálních opatření a návratnosti personálních výdajů, • kvalitativní personální controlling, • dotazování zaměstnanců a interpretace získaných výsledků, • personální standardy a personální manuál firmy, • zkušenosti z praxe, výklad a řešení ilustrativních příkladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Podnikové finance pro nefinanční manažery (BRNO) ... Vše podstatné pro ty, kteří chtějí porozumět financím

24.10.2018 - Brno Popis Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení je vyžadovaná u každého manažera a podnikatele. Seminář je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, jež chtějí vstoupit do světa podnikových financí, finančního a manažerského účetnictví, podnikového hospodářství a controllingu. Interaktivní výklad a četné příklady z praxe Vám pomohou vybudovat solidní znalosti, na kterých budete moci založit své finanční plány a rozhodnutí, ale i osobní a kariérní růst. 1. den Zhodnocování financí, akciový trh Role financí v celkovém řízení firmy Výsledovka, Rozvaha Cash flow Návratnost investic, budoucí hodnota peněz Klíčové finanční ukazatele, Profitabilita Inovace, trvalé zlepšování Zadání Case study 2. den Pracovní kapitál Způsoby financování Zadání Business case Business case v týmech Business case, prezentace Role reportingu, Risk management ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Hospodaření školy a schválený rozpočet

24.10.2018 - Brno Číslo akreditovaného kurzu: Neakreditováno : Školy musí striktně dodržovat čerpání jednotlivých příspěvků, ať už se jedná o dotace, dary, finance z vlastních zdrojů, příspěvky ze státního rozpočtu, příspěvky od zřizovatele aj. Tyto příspěvky a zdroje nelze mezi sebou přesouvat. V rámci vzdělávacího kurzu Vám nabízíme možnost získat ucelenou představu a podrobnější informace k této problematice. Seminář je určen především pro ředitele škol a školských zařízení, účetní, ekonomy, rozpočtář...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finanční deriváty - měnové a úrokové deriváty z hlediska obchodu i účetnictví (BEST PRACTICE)

25.10.2018 - Praha Využijte v praxi finanční deriváty a seznamte se se zajišťovacím účetnictvím Finanční deriváty jsou účinným nástrojem k zajištění různých druhů rizik, v České republice nejčastěji k zajištění měnového rizika. Pokud přicházíte i jen vzdáleně do styku s měnovými a úrokovými deriváty, budou pro vás bezpochyby zajímavé reálné zkušenosti s jejich využitím v podnikové praxi. Poskytneme vám oboustranný pohled ze strany treasury či finančního manažera i účetní – poznáte jak obchodní stránku věci, tak i způsob, jak finanční deriváty účtovat a zdanit podle českých i mezinárodních účetních standardů (IAS/IFRS). Kurz je určen: pracovníkům v oblasti podnikového treasury   finančním ředitelům   hlavním účetním a metodikům účetnictví   analytikům   pracovníkům controllingu, kteří se zabývají komplikovanými oblastmi účetnictví    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte ucelený přehled o finančních derivátech a jejich využití v podnikové praxi   porozumíte jednotlivým druhům měnových a úrokových derivátů   pochopíte princip zajištění měnového i ostatních rizik   poznáte způsoby oceňování derivátů a dozvíte se, jak rozložit v čase dopady z finančních derivátů   naučíte se, jak v praxi správně nastavit zajištění rizika (zajišťovací účetnictví)   poznáte, jak účtovat finanční deriváty podle českých i mezinárodních účetních standardů     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Poskytování dotací podle rozpočtových pravidel a správní řád

26.10.2018 - Praha Program semináře: * Dotační vztah jako veřejnoprávní vztah * Výzva k podávání žádostí * Žádost o dotaci a její náležitosti * Vady žádosti a jejich důsledky * Zastavení dotačního řízení * Rozhodnutí o žádosti o dotaci * Nové rozhodnutí ve věci žádosti o dotaci * Soudní přezkum rozhodnutí o zamítnutí žádosti a jeho důsledky ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



FINANČNÍ KONTROLA A INTERNÍ AUDIT VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * On-line kurz je zaměřen na výklad problematických oblastí a nejasností v činnosti kontroly, poskytuje příklady pro tvorbu pravidel a vnitřních předpisů o kontrole. 1. Podstata kontroly, její druhy a účel. 2. Povinnosti orgánů veřejné správy stanovené v zákoně o finanční kontrole a dalších předpisech – praktická aplikace a problémy. Zdůraznění poslední změny právních předpisů. 3. Vnitřní a veřejnosprávní kontrola, její změny po poslední novele zákona. 4. Kontrolní systém v obci, kraji, příspěvkové organizaci, státním orgánu. 5. Úloha kontrolních útvarů, útvaru interního auditu a výborů zastupitelstva. 6. Příklad dotazníku ke zhodnocení kontrolního systému. 7. Pravidla výkonu vnitřní kontroly a interního auditu. 8. Vnitřní předpisy o kontrole, dokumentace předběžné kontroly. 9. Omezení pro kontrolu a interní audit (utajované informace, citlivé osobní údaje aj.). 10. Možnost nebo povinnost oznamovat podezření na trestný čin. 11. Diskuze k právům a povinnostem kontroly. POZNÁMKA Obsah záznamu je platný k 12. 6. 2014. Dosud nedošlo k žádným změnám předpisů, téma je stále aktuální....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – VZNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • vymezení základních právních předpisů souvisejících se vznikem pracovního poměru • postup před vznikem pracovního poměru (výběr zaměstnanců – zákonný rámec, ochrana osobních údajů uchazeče o zaměstnání, problematika „vstupní“ lékařské prohlídky) • pracovní smlouva – základní dokument v personalistice (zákonný obsah pracovní smlouvy, další údaje a informace uváděné v pracovní smlouvě, informační povinnost zaměstnavatele, zkušební doba, doba určitá) • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – PRŮBĚH PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • pracovní smlouva z pohledu existence pracovního poměru • pravidla pro změny v obsahu pracovní smlouvy • pracovní doba a doba odpočinku (rozvržení pracovní doby, přestávky v práci, doba odpočinku – mezi směnami, odpočinek v týdnu, práce přesčas, noční práce, evidence pracovní doby) • odměňování zaměstnanců (minimální a zaručená mzda, příplatky za práci přesčas, sobotu a neděli, za práci v noci, odměna za pracovní pohotovost) • překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele (návštěva lékaře v pracovní době) • dovolená (zákonné podmínky čerpání dovolené) • odpovědnost zaměstnance za škodu • diskuze. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – ZÁNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • skončení pracovního poměru z pohledu praxe (zákonné podmínky, odstupné, z pohledu soudní praxe) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnance (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (zdravotní, neplnění povinností zaměstnancem, organizační změny, snížení stavu zaměstnanců, neuspokojivé pracovní výsledky, porušování povinností zaměstnance) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • dohoda o skončení pracovního poměru • skončení pracovního poměru na dobu určitou • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Se skládá ze 3 záznamů on-line kurzů, které lze absolvovat i samostatně. Doporučujeme však pro získání komplexních znalostí, absolvovat všechny 3 jednotlivé on-line kurzy. Celý cyklus se zabývá základy pracovního práva pro začínající personalisty. 1. záznam webináře: ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – VZNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU Úvod do problematiky • vymezení základních právních předpisů souvisejících se vznikem pracovního poměru • postup před vznikem pracovního poměru • pracovní smlouva – základní dokument v personalistice • diskuze. 2. záznam webináře: ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – PRŮBĚH PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU Úvod do problematiky • pracovní smlouva z pohledu existence pracovního poměru • pravidla pro změny v obsahu pracovní smlouvy • pracovní doba a doba odpočinku • odměňování zaměstnanců • překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele • dovolená • odpovědnost zaměstnance za škodu • diskuze. 3. záznam webináře: ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – ZÁNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU Úvod do problematiky • skončení pracovního poměru z pohledu praxe • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnance • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele • dohoda o skončení pracovního poměru • skončení pracovního poměru na dobu určitou • diskuze. Výkladové on-line kurzy budou propojeny s praktickými situacemi....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ PRO PERSONALISTY (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * PRACOVNĚPRÁVNÍ OBLAST: • Druhy pracovněprávních vztahů a dopad zúčtování těchto vztahů do mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního pojištění – pracovní poměr a dohody konané mimo pracovní poměr. • Dovolená – její nárok – kalendářní rok a alikvótní část, krácení dovolené, mzdové příplatky ze ZP a nad ZP. • Přesčasová práce a náhradní volno, pracovní pohotovost, překážky v práci, průměrný výdělek – co vše spadá do průměrného výdělku, ukončení pracovního poměru – zrušení pracovního poměru ve zkušební době v době prvních 14 dnů pracovní neschopnosti. • Odstupné dle ZP a nad ZP – dopad do mzdových nákladů. • Konkurenční doložka – její možné podmínky a její zúčtování na mzdové účtárně. • Potvrzení o zaměstnání, srážky ze mzdy a jejich proces v organizaci – jejich pořadí – externí srážky a vnitrofiremní srážky ze mzdy. • Zaměstnávání osob se zdravotním postižením – změny v zákoně o zaměstnanosti – plnění OZP za kalendářní rok. MZDOVÁ OBLAST: • Daň z příjmů ze závislé činnosti – prohlášení, daňové slevy, daňové zvýhodnění v roce 2015, příjmy osvobozené od daně, RZD – roční zúčtování. • Potvrzení o zdanitelných příjmech a potvrzení o průměrném měsíčním čistém výdělku pro PÚ. • Dopad pracovněprávního vztahu cizince do oblasti sociálního, zdravotního pojištění a daňové nerezidenství u cizince. • Zdravotní pojištění – ohlašovací povinnost, sazby, odvod, měsíční přehledy, minimální vyměřovací základ, neplacené volno – neplacené volno a neomluvená absence – změny. • Sociální pojištění – ohlašovací povinnost, sazby, odvod, měsíční přehledy, maximální vyměřovací základ, nemocenské pojištění – účast, zaměstnání malého rozsahu, náhrada za prvních 14 dnů pracovní neschopnosti, příloha k žádosti o dávky, vyměřovací základ, rozhodné období, vyloučené doby, ochranná lhůta, podpůrčí doba. • Důchodové spoření – účast, sazba, odvod, měsíční hlášení, maximální vyměřovací základ, samovyměření, penále, úroky z prodlení – ukončení důchodového spoření. • Důchodové pojištění a ELDP – dopad do ELDP zadávání pracovně právních vztahů do SW – souběhy, četnost v daném roce. • Zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele – kdo spadá do zákonného pojištění zaměstnavatele....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Finanční transakce mezi obchodními organizacemi, transferové ceny (záznam on-line)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * LEGISLATIVNÍ RÁMEC PŘEVODNÍCH CEN • Směrnice o převodních cenách pro nadnárodní podniky a daňové správy (OECD), • EU Code of Conduct, • zákon o daních z příjmů, Pokyny MFČR, • arbitrážní konvence, • definice kapitálově a jinak spojených osob. VYUŽITÍ TRANSFER PRICINGOVÝCH METOD PŘI KALKULACI CEN • Transfer pricingové metody, • praktická aplikace transfer pricingových metod při kalkulaci vnitroskupinových cen a jejich návaznost na manažerské účetnictví, • vztah rizika a cenové kalkulace a jeho hodnocení, • nový přístup k uplatňování metod dle OECD, • vzorový příklad. DAŇOVÁ KONTROLA PŘEVODNÍCH CEN A DOKUMENTACE K PŘEVODNÍM CENÁM • Průběh daňové kontroly, • dokumentace pro nadnárodní skupiny působící v rámci EU, • náležitosti dokumentace k převodním cenám pro účely českého správce daně, • specifika dokumentace při poskytování zboží a při poskytování služeb, • vzorový příklad. VYBRANÁ JUDIKATURA A NÁLEZY Z DAŇOVÝCH KONTROL • Judikatura krajských soudů a NSS v oblasti převodních cen, • vybrané nálezy českého správce daně v oblasti převodních cen....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Moderní controlling a reporting (distanční studium)

29.10.2018 - Praha Úkolem manažerů je data sbírat a analyzovat a převést hodnoty na informace. A díky nim zvyšovat profitabilitu výrobků a služeb a zefektivnit výkonnost celé firmy. K tomu slouží moderní controlling a reporting. Na kurzu se dozvíte, jak vyhodnotit finanční situaci firmy a její ekonomickou výkonnost a jak dobře porozumět obsahu reportovaných informací. Vyzkoušíte si postup moderní kalkulace i sestavení rozpočtu na příkladu výrobní firmy. Díky tomu pro vás bude snadnější firmu řídit a správně se rozhodovat o firemních aktivitách a jejím dalším směřování. Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky ve velmi krátké době a díky testům završujícím každý ze tří modulů si ověříte její zvládnutí. * 29. 10. 2018; 9:00–16:00 • prezenční studium • východiska controllingu a reportingu – zdroj informací k hodnocení minulosti a řízení budoucnosti, • zdroje dat pro controlling a reporting, • manažerské účetnictví a jeho návaznost na controlling, • základní účetní výkazy – rozvaha, výsledovka a cash flow, • analýza trendů, odchylek a poměrových ukazatelů, • řízení nákladů, výpočet bodu zvratu a profitability výrobků a služeb, vliv změny objemu a struktury výkonů na zisk. 30. 10. – 7. 11. 2018 • samostudium, test 8. 11. 2018; 9:00–16:00 • prezenční studium • finanční plán a plánovací proces, • role moderních metod tvorby podnikových rozpočtů, • význam kalkulací v řízení podniku, principy a metody alokace nákladů, moderní přístupy ke kalkulacím, • analýza potřeb uživatelů reportingu, • návrh struktury a obsahu reportů a reportingových procesů, • proces neustálého zlepšování controllingu a reportingu. 9. – 18. 11. 2018 • samostudium, test 19. 11. 2018; 9:00–16:00 • prezenční studium • bonita firmy – vyhodnocování a provázanost charakteristik finančního zdraví firmy, • řízení rentability na základě pyramidálního rozkladu poměrových ukazatelů bonity, • moderní finanční měřítka výkonnosti podniku – EVA, MVA, CFROI, grafický rozbor ekonomického směřování firmy, • volba a využití klíčových ukazatelů výkonnosti, • investiční controlling – investice a investiční rozhodování, úloha controllera v investičním procesu. Závěrečný test, jeho vyhodnocení a zpětná vazba lektorky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Výrobní controlling - Řízení výkonu a kvality výroby

30.10.2018 - Praha Pochopte význam výrobního controllingu a ukazatelů pro efektivní řízení výroby Dobrá komunikace uvnitř firmy a vzájemné pochopení požadavků ze strany výroby, strategického managementu i pracovníků odpovědných za finanční řízení jsou podmínkou skutečné efektivity firmy. Seznamte se s principy výrobního controllingu a jeho rolí při řízení výrobní společnosti. Na reálných příkladech z praxe vám ukážeme, jak je důležité používat ukazatele, chcete-li řídit výkon a kvalitu výroby i efektivní údržbu a zároveň motivovat pracovníky a zachovat stabilitu firmy. Společně prodiskutujeme účinnost vybraných známých metod i konkrétní otázky z vaší praxe. Kurz je určen: vedoucím pracovníkům výroby   pracovníkům výrobního controllingu   projektovým manažerům   zástupcům finančních oddělení z menších výrobních firem, kteří komunikují s výrobou    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: na praktických příkladech poznáte principy výrobního controllingu a jeho roli při efektivním řízení výroby   pochopíte rozdíl ve vnímání výroby z hlediska manažerského a finančního controllingu   naučíte se posuzovat ekonomiku výroby z různých úhlů pohledu a pochopíte význam jednotlivých ukazatelů   poznáte, jak stanovit cíle a klíčové ukazatele výkonnosti pro nákup, logistiku a výrobu   pochopíte vliv kalkulací na výslednou cenu produktů a seznámíte se s příklady z praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finance pro nefinanční manažery - zapojte se do finančního managementu

30.10.2018 - Praha Získejte komplexní přehled v oblasti podnikových financí a finančního řízení Řízení podnikových financí není úkolem jednotlivce, ale celého týmu kooperujících specialistů z různých oborů. Dosažení společného cíle, prosperity firmy, se neobejde bez aktivní spoluúčasti členů týmu. Chod a výsledky podniku ovlivňují především nefinanční manažeři svými každodenními aktivitami a rozhodováním. Podívejte se s námi na finanční řízení podniku z hlediska nefinančních manažerů. Naučte se rozumět jeho zákonitostem a procesům a poznejte, jak můžete finanční informace využít při své práci. Kurz je určen: nefinančním manažerům na střední a top úrovni   mistrům a vedoucím oddělení   zaměstnancům z neekonomických úseků podniku    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte souhrnný přehled o podnikových financích, finančním řízení, finančních ukazatelích   seznámíte se s nástroji pro řízení finanční stability podniku   naučíte se rozumět finančním dokumentům, výkazům, analýzám a plánům   zorientujete se ve výsledovce, rozvaze a cash flow   porozumíte důležitým finančním ukazatelům a budete je umět využít při své práci   nabyté znalosti si upevníte při rozboru názorných příkladů z praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu









 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde