jak-se-stat-skutecnym-mistrem-komunikace-jasna-rozhodna-a-presvedciva-komunikace Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Jak se stát skutečným mistrem komunikace - jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace


Zvládání námitek, argumentačních oříšků i konfliktů důstojně a bez obav Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem. Kurz je určen: všem, kdo pracují s lidmi a chtějí zlepšit své komunikační dovednosti    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: osvojíte si důležité návyky a dovednosti, díky nimž bude vaše komunikace úspěšnější   vyzkoušíte si práci s argumenty, zpětnou vazbou i s emocemi, abyste nové poznatky uměli používat v praxi   trénink modelových situací vám umožní odhalit chyby a pracovat na jejich nápravě   objevíte cestu k vyrovnané a efektivní komunikaci, což posílí vaši sebejistotu   díky efektivní komunikaci zlepšíte své vztahy na pracovišti i doma    



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

26.09.2018 - Praha Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



FreeBSD - administrace a používání systému

26.09.2018 - Brno Kurz je vhodný pro nové uživatele FreeBSD a většina konceptů školení se dá využít i v dalších unixových systémech (Linux, OpenBSD, BSD/OS, NetBSD apod.). Školení FreeBSD pokrývá základy správy včetně instalace systému a software, nastavení systémových a síťových služeb a budování jádra. Dále bude probrána problematika DNS, emailů a webových služeb, včetně DNS zón a implementace serveru Apache pro virtuální hostování. V rámci školení budou také diskutovány rozdíly a podobnosti se správou jiných unixových systémů. * Kurz je vhodný pro nové uživatele FreeBSD a většina konceptů školení se dá využít i v dalších unixových systémech (Linux, OpenBSD, BSD/OS, NetBSD apod.). Školení FreeBSD pokrývá základy správy včetně instalace systému a software, nastavení systémových a síťových služeb a budování jádra. Dále bude probrána problematika DNS, emailů a webových služeb, včetně DNS zón a implementace serveru Apache pro virtuální hostování. V rámci školení budou také diskutovány rozdíly a podobnosti se správou jiných unixových systémů. Úvod do systému   Úvod do systému   Běžné úkony   Systémová administrace   Zkušenost s Unixem, Linuxem nebo BSD bude vítána....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Content Analysis 2.x Administration

27.09.2018 - Praha 7 Network, IT security, and systems administration professionals in a Security Operations position who are tasked with configuring optimum security settings for Content Analysis 2.x Course objectives By the completion of this course, you will be able to: Implement the Content Analysis 2.x solution in a production environment. Configure the multiple anti-malware engines. Integrate Content Analysis 2.x. Monitor logs for assessing the health of the solution. Detect anomalies and prepare the appliance for troubleshooting with the Symantec support team. Prerequisites You must have a working knowledge of networking concepts, including TCP/IP, ICAP, SSL. You should be familiar with malware detections techniques such as Anti-Virus or reputation analysis. Study materials Symantec authorized e-book. ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Komunikace s médii pro manažery

27.09.2018 - Praha 10 Obsah komunikace s médii cíle PR, komunikace s médii struktura médií v ČR co zajímá novináře – strategie ve styku s médii příprava na interview triky redaktorů a moderátorů specifika jednotlivých médií (rádio, noviny, televize) příprava vyjádření pro televizi – zásady projevu před kamerou rozbor video ukázek zvládání krizových situací ve vztahu k médiím příprava materiálů pro novináře (tisková zpráva, prohlášení) vystoupení na tiskové konferenci interview v krizové situaci jak přesvědčivě reagovat zvládnutí nervozity krizový plán (postup v případě mimořádné události) vyjádření pro média v krizové situaci ...
Positive s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Adobe Photoshop workshop – kurz praktického využití aneb procvičování dělá mistra

27.09.2018 - Brno Zaměření kurzu procvičování postupů od nejelementárnějších po nejkomplexnější pod vedením profesionála z oboru   realizace na grafických souborech a fotografiích se vzrůstající obtížností   Rychlá maska nastavení a aplikace rychlé masky   precizní doladění výběrů pomocí nástroje Štětec a Guma   Maska vrstvy vytvoření a použití rychlé masky   aplikace na samostatné vrstvy i skupiny vrstev   Vrstvy přizpůsobení nedestruktivní úpravy pomocí vrstev přizpůsobení   Barvy techniky práce s barvami   tónování   práce s kontrastem   # Retušovací nástroje klonovací razítko   záplata   retušovací štětec   Filtry – výběr nejpoužívanějších zostření   rozostření   korekce objektivu   zkapalnění   Předtisková příprava kontrola gamutu   kontrolní náhled barev   převod do cílového profilu barev   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Typologie osobnosti jako cesta k porozumění a komunikaci

27.09.2018 - Praha Tento seminář je zaměřen na rychlé rozklíčování typu a komunikačního jazyka daného člověka. Dovede vás k pochopení druhých lidí, klientů, zákazníků, kolegů i uchazečů o práci. Rychle poznáte jeho silné i slabé stránky a budete vědět, jak komunikovat, abyste si rozuměli. * Typologie osobnosti jako cesta k porozumění a komunikaci • s jakými typy osobnosti se potkáváme a jak s nimi komunikujeme, • co konkrétně ovlivňuje naši osobnost a tím i naše vystupování, • jak komunikovat s lidmi podle typu jejich osobnosti, • výhody plynoucí z poznání typologie druhých lidí, • nácvik rozklíčování typů osobnosti druhých lidí během několika minut podle jednoduchých signálů, • silné a slabé stránky jednotlivých typů osobnosti, • trénink během celého semináře na praktických příkladech. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ZA CO HROZÍ ZAMĚSTNAVATELŮM POKUTY od inspekce práce a dalších státních úřadů

27.09.2018 - Praha Obsah: * Působnost inspekce práce v kontrole dodržování pracovněprávních předpisů, včetně předpisů o BOZP u zaměstnavatelů * Změny zákona o inspekci práce, týkající se přestupků (správních deliktů), provedené novelou zákona o zaměstnanosti * Použití kontrolního řádu * Kdy lze uložit pokutu za přestupek jednotlivým zaměstnancům? * Oprávnění inspektorů při vstupu do objektů, povinnosti podniků, možnost uložení pokuty za neposkytnutí součinnosti (manažerům, personalistům, mzdovým účetním, referentům BOZP) a podnikům (změny a zpřísnění) * Kontrolní protokol a obrana firem proti jeho závěrům, správní řízení a opravné prostředky * Nový zákon o přestupcích od 1. 7. 2017, týkající se i právnických osob a podnikajících fyzických osob * Skutkové podstaty přestupků zaměstnavatelů – za co lze a za co nelze uložit pokutu * Výklad ustanovení zákona o zaměstnanosti, za jejichž porušení hrozí pokuta (její možná výše), zejména právní úprava nelegální práce, včetně tzv. švarcsystému a využití práce nelegálně pobývajících cizinců, kontrola dokladů prokazujících existenci pracovněprávního vztahu u zaměstnavatele a prokázání totožnosti zaměstnance (změny a zpřísnění pokut) * Výklad ustanovení zákoníku práce a zákona o BOZP, za jejichž porušení hrozí pokuta a možná výše pokut v oblastech * Pracovního poměru a dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr * Agenturního zaměstnávání (s možností postihu agentur a uživatelů a s možností odebrání licence agenturám, změna) * Odměňování * Náhrady mzdy a cestovních náhrad * Pracovní doby, včetně jejího rozvržení, dob odpočinku, práce přesčas a v noci * Dovolené * BOZP * Ochrany majetkových zájmů zaměstnavatele a soukromí zaměstnanců (nově) aj. * Kontrolní a sankční působnost orgánů ochrany veřejného zdraví, rozdělení působnosti mezi nimi a inspekcí práce v oblasti pracovnělékařských služeb * Kontroly Úřadu práce k průměrnému výdělku * Kontrolní a sankční působnost Úřadu pro ochranu osobních údajů ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ON-LINE KURZ: DPH při obchodu se zbožím mezi členskými státy EU a třetími zeměmi v roce 2019

Září 2018 - online Účastník získá přehled o pravidlech uplatňování DPH a celních předpisů při provádění zahraničního obchodu se zbožím v jednotlivých typech dodávek zboží. * 1. problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se zbožím: • dodání zboží do jiné členské země EU osobám registrovaným k DPH (s pohybem zboží, bez pohybu zboží) – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, prokazování dodání zboží do jiné členské země EU, osvobození od DPH, • dodání zboží do jiné členské země EU v rámci jedné osoby (přemístění obchodního majetku) – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, osvobození od DPH, • dodání zboží do jiné členské země EU osobám neregistrovaným k DPH -– místo zdanitelného plnění, daňové doklady, • pořizování zboží z jiné členské země EU – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, vznik povinnosti přiznat daň, • dodávání a pořizování zboží v rámci třístranných obchodů. 2. problematika DPH a celních předpisů při provádění mimounijního obchodu se zbožím: • uplatňování DPH při vývozu zboží – DUZP, daňové doklady, osvobození od DPH, • uplatňování DPH při dovozu zboží – vznik povinnosti, přiznat DPH, základ DPH....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Daňový řád pro účetní 2018 s ohledem na povinnou elektronickou komunikaci (záznam on-line)

Září 2018 - online Neuvedeno * • Základní pojmy a zásady daňového řádu. • Povinná elektronická komunikace. • Kdo a kdy se může stát zástupcem daňového subjektu. • Plná moc na zastupování. • Elektronický podpis – druhy a použití. • Jak zřídit a využívat daňovou informační schránku. • Spis daňového subjektu u správce daně a možnosti nahlížení do spisu. • Elektronická komunikace se správcem daně. • Daňová kontrola. • Postup k odstranění pochybností. • Sankce a jak se jim vyhnout....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



DPH při obchodu mezi členskými státy EU a třetími zeměmi v roce 2018 (záznam on-line)

Září 2018 - online Neuvedeno * • Dodání zboží plátcem, do jiných členských států a třetích zemí, včetně konsignačních skladů a pořízení zboží plátcem z jiného členského státu do jiného členského státu a místo plnění podle § 11 (v určitých případech nemožnost nároku na odpočet daně) • Obsah „osoby neusazené v tuzemsku“ podle § 4 a její vliv na povinnost přiznat daň. • Přemístění majetku plátcem do a z jiného členského státu podle § 13, § 16. • Místo plnění u poskytnutí služby podle §§ 9 – 10i, § 7 odst. 3 a služeb osvobozených. • Přeprava zboží v jednom členském státě, mezi členskými státy a s třetími zeměmi podle § 9 odst. 1, § 10f a § 69. • Finanční a operativní pronájmy věci movitých do a z jiných členských států pro osoby povinné a nepovinné k dani podle § 9 odst. 1 a 2, § 10d. • Povinnost plátce přiznat daň v tuzemsku u poskytnutých služeb od osob neusazených v tuzemsku, nový § 24. • Vývoz zboží podle § 66, dovoz zboží podle § 23 a 71 g, uvádění do daňových přiznání, daňové doklady a nárok na odpočet daně. • Souhrnného hlášení podle § 102, daňová přiznání. • Úprava u vybraných služeb ve zvláštním režimu §§ 110a – 110ze (mini one stop shop). • Zrušení svobodných skladů. • Zdaňování dodání zboží a poskytnutých služeb ve svobodných pásmech. • Zrušení vývozu umístěním zboží do svobodných pásem. • Zavedení reverse charge při dodání zboží s místem v tuzemsku osobou neusazenou v tuzemsku, plátci daně. • Nová definice motorového pozemního vozidla. • Rozšíření služeb vztahujících se k nemovitosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Administrátor počítače

01.10.2018 - Praha Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent po úspěšném absolvování kurzu zná práci se současnými operačními systémy a jejich instalací včetně implementace standardních aplikací. Dále umí pracovat a nastavovat počítačovou síť se všemi současnými variantami připojení včetně WiFi. Umí rutinně přeinstalovávat počítače, notebooky, nastavovat počítače do firemní sítě a instalovat tiskárny a další periferní zařízení. Umí konfigurovat počítač na úrovni ovládacích panelů včetně přídavného SW odpovídajícího zařízení a instalovat/konfigurovat antivirové programy. Umí pracovat se základním kancelářským programem MS Office, instalovat jej a provádět hotline pro uživatele uvedeného programu. Dále umí pracovat s internetem na administrátorské úrovni a administrovat nastaveni internetu dle potřeb a požadavků uživatelů. Absolvent je umí komunikovat s vedením organizace, uvádí v život záměry rozvoje IT a podílí se na koncepci rozvoje IT organizace. Najde uplatnění jako administrátor osobního počítače.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Hardwarové vybavení počítače, vstupní a výstupní zařízení   Operační systémy MS Windows - popis a instalace   Konfigurace MS Windows (aktuální verze) včetně oprávnění, uživatelských účtů a zabezpečení   Instalace a konfigurace tiskáren   Konfigurace nových HW zařízení, problematika ovladačů   Nastavení a správa počítačové sítě, protokol TCPIP, Internet   Problematika WiFi sítí – popis a konfigurace   Instalace, administrace a hotline správa kancelářských aplikací MS Office   Koncepce rozvoje IT v organizaci   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Miroslav Bečev, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/administrator-pocitace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/administrator-pocitace.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADI...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Vedoucí provozu - mistr/mistrová - pro průmysl

01.10.2018 - Praha Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost člena nebo vedoucího týmu pracovníků z oblasti výroby zpracovatelského průmyslu – činnost mistra/mistrové. Současně je profilem i samozřejmě činnost na pozici samostatného pracovníka z oblasti výroby zpracovatelského průmyslu. Absolvent zná problematiku výroby, orientuje se ve výkresové dokumentaci, zná základní prvky komunikace a řešení konfliktů s partnery a podřízenými. Je připraven na vedení samostatných úkolů. Zná zásady obchodní prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Umí při práci v obchodě využít základní technické komunikační prostředky, zná technické postupy a zásady. Zná a prakticky dokáže aplikovat prvky štíhlé výroby a metody 5S. V praktické části kurzu se absolvent seznámí se s materiály a nářadím, s druhy, značením, rozměry a vlastnostmi a použitím zámečnické výroby, druhy profilů, připevňovacích a spojovacích prostředků, s jejich dopravou a skladováním, s různými druhy povrchových úprav a přehledem konstrukcí. Absolvent bude dále umět číst v technické dokumentaci, stanovovat spotřebu materiálu na jednotlivé díly a konstrukce a zavěšováním břemen na konstrukce. V praktické části modulu se naučí základním dovednostem při práci se strojní a zámečnickou výrobou a dalšími prvky technologie.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci   Principy štíhlé výroby   Základy technické dokumentace – porozumění technickým výkresům   Principy práce s technikou - ručního nářadí   Základní výrobní - stavební postupy   Orientace v technologických postupech   Základní technické komunikační prostředky   Základy vedení týmu a práce s podřízenými   Základy komunikace a řešení krizových situací   Praktická výuka - základní školení   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Jiří Smutný, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Jan Regent, Ing. Miroslav Bečev, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné in...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Vedoucí provozu - mistr/mistrová - pro stavebnictví

01.10.2018 - Praha Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost vedoucího týmu pracovníků z oblasti výroby – stavebnictví – činnost mistra/mistrové. Současně je profilem i samozřejmě činnost na pozici samostatného pracovníka z oblasti výroby – stavebnictví – montér suchých konstrukcí. Absolvent zná problematiku výroby ve stavebnictví, orientuje se ve výkresové dokumentaci, zná základní prvky komunikace a řešení konfliktů s partnery a podřízenými. Je připraven na vedení samostatných úkolů. Zná zásady obchodní prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Umí při práci v obchodě využít základní technické komunikační prostředky a zná technické postupy a zásady. V praktické části se absolventi seznámí se s materiály a nářadím potřebným k provádění konstrukcí, s druhy, značením, rozměry a vlastnostmi a použitím sádrokartonových desek, s druhy profilů, připevňovacích a spojovacích prostředků, izolací, parozábran, pásek, tmelů, s jejich dopravou a skladováním, s různými druhy povrchových úprav a přehledem konstrukcí ze sádrokartonu. Absolvent bude dále umět číst ve stavební dokumentaci, stanovovat spotřebu materiálu na jednotlivé konstrukce a zavěšováním břemen na konstrukce. V praktické části modulu se naučí základním dovednostem při práci se sádrokartonovými deskami a dalšími prvky technologie.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci   Principy štíhlé výroby   Základy technické dokumentace – porozumění technickým výkresům   Principy práce s technikou - ručního nářadí   Základní výrobní - stavební postupy   Orientace v technologických postupech   Základní technické komunikační prostředky   Základy vedení týmu a práce s podřízenými   Základy komunikace a řešení krizových situací   Praktická výuka - stavebnictví / montér suchých konstrukcí - základní školení   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 4 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Jiří Smutný, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Jan Regent, Ing. Miroslav Bečev, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

01.10.2018 - Praha 2 Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

01.10.2018 - Praha 4 Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný, jasný, srozumitelný, příjemný a řešil důvod telefonátu. Komunikace, telefonování, pravidla 1. kontaktu, vzbudit zájem, potřeby zákazníka, naslouchání, technika kladení otázek, zvládání námitek, formulace vět, call skript, psychika, řešení reklamace, stížnosti, asertivita, typologie zákazníků, reprezentace firmy, 1. dojem, call centrum, informace,...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

01.10.2018 - itemscope itemtype= http: - - Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný, jasný, srozumitelný, příjemný a řešil důvod telefonátu. Komunikace, telefonování, pravidla 1. kontaktu, vzbudit zájem, potřeby zákazníka, naslouchání, technika kladení otázek, zvládání námitek, formulace vět, call skript, psychika, řešení reklamace, stížnosti, asertivita, typologie zákazníků, reprezentace firmy, 1. dojem, call centrum, informace,...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Komunikační MMA umění

01.10.2018 - Praha Dobrá komunikace by neměla být agresivní či manipulativní, ale bohužel ne každý se tímto pravidlem řídí. Absolvováním tohoto semináře budete připraveni na obojí. MMA (mixed martial arts) je zkratka pro využití těch nejúčinnějších technik v bojovém umění – MMA v komunikaci znamená výběr těch nejúčinnějších preventivních a sebeobranných komunikačních technik v těch nejnáročnějších životních i pracovních situacích. * Komunikační MMA umění • předcházení konfliktům pomocí dobrého kontraktu a tzv. "podvazovacích technik", • obrana proti komunikační šikaně, agresi a manipulaci, • práce se silnými emocemi v komunikaci, • jak mluvit s lidmi, se kterými se prostě "nedá mluvit", • jak komunikovat v nejnáročnějších situacích, • jak říkat NE lidem, kterým se NE nemá říkat (zákazník, nadřízený, tchán/tchýně..:-)), • jak přesvědčit druhé a překonat jejich prvotní nesouhlas, aniž bychom je manipulovali, • jak sdělovat nepříjemné zprávy a negativní zpětnou vazbu, • jak rozpoznat lež a manipulaci a jak se jí efektivně bránit, • jak rozpoznat blížící se konflikt a předejít mu (scénářová slova, scénářové hádky), • jaké komunikační hry lidé mezi sebou hrají a co z toho mají (Ano-ale, Hádej, co mi je..., Poslední spravedlivý...apod.), • trénink zvládání konfliktních situací v průběhu celého semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy interní komunikace - efektivní interní PR jako podpora firemní strategie

01.10.2018 - Praha Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti. Kurz je určen: začínajícím specialistům interní komunikace   specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci   manažerům a vedoucím pracovníkům   majitelům a jednatelům menších firem   vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací     Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně   naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení   zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi   poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie   poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů   nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních   získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Komunikační mix 2.0.

01.10.2018 - Praha Komunikační mix, jako soubor komunikačních nástrojů, je nenahraditelnou součástí marketingu. Stejně jako je pro člověka lidská řeč a gestikulace či psaní, je pro firmu komunikační mix jediným prostředkem, jak se dorozumět se svým okolím. Volba vhodného komunikačního mixu určuje zásadně ziskovost nebo ztrátovost firmy. Nástupem nových forem médií a způsobů digitální komunikace prošel i komunikační mix svým vývojem. Představíme vám verzi komunikačního mixu 2.0, která zahrnuje nové trendy moderní komunikace a ukážeme vám jak ji začlenit do tvorby vaší komunikační strategie. * Komunikační mix, jako soubor komunikačních nástrojů, je nenahraditelnou součástí marketingu. Stejně jako je pro člověka lidská řeč a gestikulace či psaní, je pro firmu komunikační mix jediným prostředkem, jak se dorozumět se svým okolím. Volba vhodného komunikačního mixu určuje zásadně ziskovost nebo ztrátovost firmy. Nástupem nových forem médií a způsobů digitální komunikace prošel i komunikační mix svým vývojem. Představíme vám verzi komunikačního mixu 2.0, která zahrnuje nové trendy moderní komunikace a ukážeme vám jak ji začlenit do tvorby vaší komunikační strategie. B2B vs B2C   B2B vs B2C   Klasický komunikační mix   Komunikační mix 2.0 - média   Komunikační mix 2.0 - obsah   Komunikační mix 2.0 - taktiky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Administrátor osobního počítače – rekvalifikační kurz

02.10.2018 - Praha Předpokládané znalosti IT je moderní obor, který se neustále mění. Pro co nejaktuálnější informace jsou výukové materiály v anglickém jazyce, ale nemusíte mít obavy, že něčemu nebudete rozumět, protože výuka probíhá v Češtině.     Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce je obsažena  v ceně kurzu.     Rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT Po úspěšném absolvování kurzu obdržíte osvědčení o rekvalifikaci, které vydáváme na základě pověření MŠMT.   číslo jednací: MSMT-25882/2016-1/625     Zaměření kurzu Kurz je určen všem, kteří se chtějí stát IT profesionálem a chtějí porozumět komplexně práci administrátora osobních počítačů.   Na školení proniknete a ovládnete nasazení současného hardwaru osobních počítačů, instalaci operačních systémů, softwaru a zavádění ovladačů dalších periferií, jako jsou například tiskárny.   Ovládnete možnosti automatizace procesů a konfigurace různých  typů koncových zařízení.   Díky kurzu porozumíte konfiguraci sítí (lokálním malým, rozsáhlým, bezdrátovým …) a naučíme Vás využívat i Cloud.   V neposlední řadě je kladen důraz na zabezpečení počítačů a antivirovou ochranu.     Jste registrováni na úřadu práce? Podívejte se, jak postupovat pro úplné financování kurzu úřadem práce. . /pomoc-rekvalifikace   Úvod do vzdělávacího programu (2 hodiny)  Modul 1 – hardware osobního počítače (8 hodin) Typy zařízení   Architektura počítače   Procesory a paměti   Přídavné karty   Přehled periferních zařízení   Činnosti spojené s údržbou hardwaru, výměny komponent    Modul  2 – základy sítí (24 hodin) Úvod do lokálních sítí   Definice síťového modelu   Kabelové a bezdrátové sítě   Síťové protokoly   Správa protokolu TCP/IP   Síťové služby   Technologie rozsáhlých sítí   Návrh síťové infrastruktury a jejího zabezpečení    Modul 3  – základy bezpečnosti (24 hodin) Porozumění vrstvám zabezpečení   Autentizace a autorizace   Základy technologie zásad zabezpečení   Úvod do zabezpečení sítí   Ochrana serverů a klientů    # Modul 4 – zavádění a správa operačního systému (40 hodin) Úvod do prostředí Window...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde