pracovnepravni-minimum-pro-manazery Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Pracovněprávní minimum pro manažery


Výběr témat z obsahu semináře: * Vznik pracovního vztahu - výběrové řízení – zákaz diskriminace, získávání dovolených informací (odpovědnost za špatně poskytnuté reference) - závislá práce, švarcsystém, agenturní zaměstnávání - obsah pracovní smlouvy – náležitosti, doba trvání pracovního poměru, zkušební doba, konkurenční doložka - informační povinnost zaměstnavatele - dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti - práce cizinců * Specifika zaměstnávání manažerů - práva a povinnosti manažerů vyplývající z jejich pracovněprávního vztahu - zastupování zaměstnavatele v pracovněprávních vztazích - specifika zaměstnávání a odměňování manažerů - specifika ukončování pracovních poměrů s manažery – dohoda o odvolatelnosti - pracovní povinnosti manažerů a jejich odpovědnost - právní vztah statutárních orgánů - souběh funkcí člena statutárního orgánu a zaměstnance * Práva a povinnosti manažerů vůči podřízeným - změny pracovního poměru a pracovního zařazení (pracovní cesta a cestovní náhrady, změna pracovního zařazení a převedení na jinou práci) - odměňování (způsob určení mzdy, zásada stejné mzdy za stejnou práci, mzdové příplatky, bonusy a benefity) - pracovní doba (rozvržení pracovní doby, přestávky, přesčasová práce, posuzování neomluvené absence) - dovolená (vznik nároku na dovolenou, určování a čerpání dovolené) - (finanční) postihy zaměstnanců - posuzování překážek v práci na straně zaměstnance i zaměstnavatele, práva zaměstnavatele na kontrolu a nároky zaměstnance (návštěva u lékaře, pracovní neschopnost; částečná nezaměstnanost; mateřská a rodičovská dovolená – vznik nároku, délka, práva zaměstnance, návrat z mateřské / rodičovské dovolené - kontrola zaměstnanců a důsledky neplnění pracovních úkolů * Pracovní podmínky - vnitřní předpisy, pracovní řád - práva a povinnosti zaměstnanců, vedoucích zaměstnanců a zaměstnavatelů - ochrana soukromí zaměstnance na pracovišti – rozsah kontroly, monitoring e-mailové pošty, kamerové systémy - zákaz konkurence – jiná výdělečná činnost - Homeoffice – výkon práce z domova * Skončení pracovního poměru - způsoby skončení pracovního poměru a jejich náležitosti - praktický postup při ukončování pracovního poměru - odstupné a další platby při skončení pracovního poměru - povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele při skončení pracovního poměru, potvrzení o zaměstnání a pracovní posudek - neplatné skončení pracovního poměru * Odpovědnost manažera za škody, uplatňování škody vůči podřízeným zaměstnancům



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Manažer - pracovník obchodu a služeb

28.05.2018 - Praha Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a služeb. Zná problematiku řízení činností, obchodní taktiky, zvládá základy profesionální komunikace, zná základy marketingu, včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Je připraven na vedení samostatných obchodních jednání a prodeje. Zná zásady prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Dovede pro práci využít počítačové programy MS Excel, MS Word a MS PowerPoint.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Komunikační a prezentační dovednosti   Asertivita a krizová komunikace   Timemanagement a vedení lidí   Zásady budování a vedení týmu   Vedení projektů - projektový management   Vedení obchodního jednání a obchodní dovednosti   Základní internetová gramotnost   Základy marketingu a internetový marketing   MS Office - dokumentace a výkaznictví   MS Excel pro manažery   MS PowerPoint   MS Project pro vedoucí projektu   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Aleandr Perutka, CSc, Ing. Vladimír Bříza, MBA., Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/manazer-prodeje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/manazer-prodeje.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účast...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Projektový manažer - kvalifikace PRINCE2

28.05.2018 - Praha Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R. Součástí kurzu je intenzivní doplňující školení Projektového řízení dle metodiky PRINCE2, kde se naučíte používat tyto v praxi osvědčené principy Projektového řízení, v celém životním cyklu projektu. Součástí je závěrečná zkouška a certifikace v úrovni PRINCE Foundation.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   MS Project pro vedoucí projektu   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint   Kvalifikační zkoušky Manažer projektu   Certifikační zkouška PRINCE2 Foundation     Součástí ceny kurzu je od dubna 2016 zkouška profesní kvalifikace 66-015-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 40 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Projektový manažer - profesní kvalifikace

28.05.2018 - Praha Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 66-015-MRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 4 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Alexandr Perutka CSc.  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/projektovy-manazer-kvalifikace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektovy-manazer-kvalifikace.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích

28.05.2018 - Praha Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory. * Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích • techniky vstřícné komunikace jako prevence konfliktu, • postupy kladení otázek a získávání informací při hrozící eskalaci konfliktu, • techniky udržení rámce hovoru i v obtížné a konfliktní situaci, • různé cesty, jak argumentovat, vyjednávat a přitom udržet emoce pod kontrolou, • jak zvládnout osobní útoky a manipulace a přitom udržet obtížnou situaci pod kontrolou, • trénink správně zacílené komunikace a pohotových a citlivých formulací. Obsah je vždy uzpůsoben konkrétním potřebám účastníků semináře. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – VZNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • vymezení základních právních předpisů souvisejících se vznikem pracovního poměru • postup před vznikem pracovního poměru (výběr zaměstnanců – zákonný rámec, ochrana osobních údajů uchazeče o zaměstnání, problematika „vstupní“ lékařské prohlídky) • pracovní smlouva – základní dokument v personalistice (zákonný obsah pracovní smlouvy, další údaje a informace uváděné v pracovní smlouvě, informační povinnost zaměstnavatele, zkušební doba, doba určitá) • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – PRŮBĚH PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • pracovní smlouva z pohledu existence pracovního poměru • pravidla pro změny v obsahu pracovní smlouvy • pracovní doba a doba odpočinku (rozvržení pracovní doby, přestávky v práci, doba odpočinku – mezi směnami, odpočinek v týdnu, práce přesčas, noční práce, evidence pracovní doby) • odměňování zaměstnanců (minimální a zaručená mzda, příplatky za práci přesčas, sobotu a neděli, za práci v noci, odměna za pracovní pohotovost) • překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele (návštěva lékaře v pracovní době) • dovolená (zákonné podmínky čerpání dovolené) • odpovědnost zaměstnance za škodu • diskuze. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – ZÁNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • skončení pracovního poměru z pohledu praxe (zákonné podmínky, odstupné, z pohledu soudní praxe) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnance (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (zdravotní, neplnění povinností zaměstnancem, organizační změny, snížení stavu zaměstnanců, neuspokojivé pracovní výsledky, porušování povinností zaměstnance) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • dohoda o skončení pracovního poměru • skončení pracovního poměru na dobu určitou • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



EKONOMICKÉ A ÚČETNÍ MINIMUM PRO NEÚČETNÍ PROFESE (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních ekonomických principů a postupů z hlediska daní a účetnictví, potřebných pro běžnou praxi obchodních společností • výsledek hospodaření pohledem účetnictví (základní orientace v účetní osnově a sestavách účetní závěrky) • účetní principy, náležitosti účetních dokladů, oběh dokladů a jejich archivace • majetek, jeho evidence, odpisování a inventarizace (základní postupy) • co je třeba vědět o evidování zásob (možnosti, skladové karty) • fakturace a související problémy • náklady a výnosy (základní principy zachycení nákladů a výnosů v účetnictví, časové rozlišení, vybrané příklady daňových a nedaňových nákladů) • přehled daní v ČR (stručné probrání jednotlivých daní a základních principů pro jejich aplikaci, zejména se zaměřením na základní povinnosti) • daň z příjmů (základní princip zdanění fyzických a právnických osob, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu) • základní povinnosti podnikatelského subjektu při hrazení sociálního a zdravotního pojištění • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrola správce daně) • daň z přidané hodnoty – základní pravidla aplikace daně (podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí), splatnost DPH, daňové přiznání • další vybrané problémové okruhy (zaměstnanci, cestovní náhrady apod.)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



DAŇOVÉ MINIMUM PRO ÚČETNÍ V ROCE 2015 (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních principů a postupů z hlediska daní v České republice v roce 2015, potřebných pro běžnou praxi obchodních společností • přehled daní v ČR (stručné probrání jednotlivých daní a základních principů pro jejich aplikaci, zejména se zaměřením na základní povinnosti) • daň z příjmů (základní princip zdanění právnických a fyzických osob, problematika závislé činnosti, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu) • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrola správce daně) • daň z přidané hodnoty – základní pravidla aplikace daně (podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí), splatnost DPH, daňové přiznání • základní rysy a povinnosti ve vztahu k dalším daním....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Daňové minimum pro účetní v roce 2016 (záznam on-line)

Květen 2018 - online Neuvedeno * • daň z příjmů (základní princip zdanění právnických a fyzických osob, problematika zaměstnanců, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu), • DPH (základní pravidla aplikace daně, podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí, splatnost DPH, daňové přiznání), • přehled dalších daní v ČR (probrání základních pravidel a principů pro další tuzemské daně, zejména se zaměřením na plnění základních povinností), • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, lhůty a jejich počítání, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrolní činnost správce daně)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nově na manažerské pozici - kompaktní know-how pro úspěšný start

29.05.2018 - Brno Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch. Kurz je určen: začínající manažeři    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení   naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést   poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu   osvojíte si řešení modelových konfliktních situací     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Myšlenkové mapy v manažerské praxi

30.05.2018 - Praha Program kurzu: * Pojem myšlenkové mapy * Význam myšlenkových map * Jak mapy vytvářet - Klasická cesta – papír, tužky a pastelky, další média - Digitální cesta – software, dotyková zařízení, ukázky - Doporučené postupy, zkušenosti * Předvedení techniky myšlenkových map na příkladech z manažerské praxe - Příprava a vedení jednání - Stanovení priorit - Analýzy – SWOT, marketingové analýzy, … - Rozhodování, výběrová řízení, bodování - Knowledge management - Ilustrativně časové plány * Ukázka programu MindManager na tvorbu myšlenkových map * Další informační zdroje v oblasti myšlenkových map * Diskuse ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MANAŽERSKÉ ÚČETNICTVÍ - základy a zavádění manažerského účetnictví

30.05.2018 - Praha Tento kurz je postaven na velmi praktické a potřebné dovednosti, jak propojit finanční účetnictví s manažerským, jak nastavit manažerské účetnictví, aby produkovalo manažerské a ne pouze účetní informace. Určeno pro controllory, finanční analytiky, manažery controllingu, finanční controllory. Cíl: Pomoci účastníkům neustále zvyšovat výkonnost své společnosti, pochopit důležitost a naučit se manažerské účetnictví šité na míru své společnosti. Na příkladu konkrétní případové studie se naučíme, jak nastavit a udržovat systém manažerského účetnictví, jaké objekty manažerského účetnictví používat a jak je propojit s finančním účetnictvím. Obsah: * Manažerské účetnictví a jeho místo v systému řízení výkonnosti * Od finančního k manažerskému účetnictví * Jak poprvé zavést manažerské účetnictví * Manažerská účetní závěrka * Manažerská výsledovka, manažerská struktura nákladů a výnosů * Manažerská rozvaha * Propojení prvního a druhého účetního okruhu * Objekty pro sledování ziskovosti * Objekty pro sledování nákladovosti * Alokace nákladů * Objekty pro sledování návratnosti investic Metody výuky: Vybrané v praxi používané metodiky a nástroje aplikované v případové studii. Dostanete praktické, druhý den použitelné informace. Kdo chce případovou studii řešit paralelně s lektorem, může si přinést svůj notebook. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MANAŽERSKÝ REPORTING - klíčový nástroj zvyšování výkonnosti firmy

30.05.2018 - Praha Určeno pro finanční ředitele, finanční manažery, manažery controllingu, controllory. Cíl: Ukázat takový systém manažerského reportingu, který pomáhá zvyšovat výkonnost společnosti. Obsah: PROČ * Jednoduchý systém řízení výkonnosti pro všechny velikosti firem * Od strategie, přes plánování, forecasting a řízení rizika k manažerskému reportingu * Jak propojit s řízením výkonnosti bonusový systém * Ukázka konkrétních reportů CO * KPI – jak ušít na míru systém měření výkonnosti * Co jiného kromě KPI reportovat * Ukázka konkrétních reportů JAK * Trendy, odchylky, benchmarky a ostatní kontextové informace * Zlatá pravidla vizualizace a konzistence * Rychlá orientace, riziko a akce * Ukázka konkrétních reportů Metody výuky: Dostanete praktické, druhý den použitelné informace. Příklady a ukázky z praxe, cvičení. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



PRACOVNĚPRÁVNÍ DOKUMENTY a jejich náležitosti

30.05.2018 - Praha Určeno pro personalisty, mzdové účetní, podnikové právníky, vedoucí pracovníky, odborové funkcionáře a další zájemce zabývající se problematikou pracovněprávních vztahů. Cíl: Na praktických příkladech ukázat a procvičit, jak správně formulovat pracovněprávní dokumenty, jak se vyvarovat zbytečných chyb a využít poznatky ze soudní praxe. Obsah: * Vstupní dotazník – jak má vypadat, jeho využití v pracovněprávních vztazích * Lékařský posudek – rozlišení mezi posudky ve vztahu ke vstupní, periodické, mimořádné a výstupní lékařské prohlídce * Pracovní smlouva – co všechno v ní sjednávat, jak správně formulovat dobu určitou, zkušební dobu, souhlas s vysíláním na pracovní cesty, nadlimitní práci přesčas atd. * Informace o právech a povinnostech podle § 37 zákoníku práce * Jmenování na vedoucí pracovní místo versus tzv. doložky odvolatelnosti * Výkon jiné práce – dokumenty ke splnění nabídkové povinnosti atd. * Dohoda o rozvázání pracovního poměru – jednání mezi nepřítomnými, souvislosti s odstupným atd. * Vytýkací dopisy – různé druhy výtek, jak správně formulovat, načasování * Výpověď a okamžité zrušení pracovního poměru – jak se vyvarovat nejčastějších chyb, vzory dokumentů podle jednotlivých důvodů rozvázání pracovního poměru, prekluzivní lhůty * Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr – co a jak sjednávat, vzory * Kvalifikační dohoda – jak správně sjednat, rozlišení mezi prohlubováním a zvyšováním kvalifikace * Dohoda o odpovědnosti, dohoda o náhradě škody se zaměstnancem – jak správně sjednávat, upozornění na nejčastější chyby * Dohody o srážkách ze mzdy (platu), započtení – vzory * Kolektivní smlouva, vnitřní předpis a pracovní řád – rozlišení, co a jak ve kterém z dokumentů sjednávat, stanovovat * Řešení dalších vzorových dokumentů navržených účastníky semináře Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, ukázka vzorů pracovněprávních dokumentů. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finanční řízení pro manažery

30.05.2018 - Praha V moderně řízených podnicích jsou na manažery kladeny vysoké nároky. U všech manažerů, bez ohledu na zastávanou pozici a stupeň řízení, se očekává, že se budou orientovat v základních pojmech podnikové ekonomiky, naučí se číst účetní výstupy, které potřebují pro svá rozhodnutí a dynamické řízení podniku. Jsou schopni součinnosti při hodnocení podnikových údajů, při finančním plánování, při řízení podnikových peněžních toků a dalších oblastí ekonomiky podniku. Praktické zaměření kurzu, zaručená srozumitelnost pro neekonomy, individuální přístup v malé skupině posluchačů - to vše a více je velkým přínosem kurzu. * V moderně řízených podnicích jsou na manažery kladeny vysoké nároky. U všech manažerů, bez ohledu na zastávanou pozici a stupeň řízení, se očekává, že se budou orientovat v základních pojmech podnikové ekonomiky, naučí se číst účetní výstupy, které potřebují pro svá rozhodnutí a dynamické řízení podniku. Jsou schopni součinnosti při hodnocení podnikových údajů, při finančním plánování, při řízení podnikových peněžních toků a dalších oblastí ekonomiky podniku. Praktické zaměření kurzu, zaručená srozumitelnost pro neekonomy, individuální přístup v malé skupině posluchačů - to vše a více je velkým přínosem kurzu. Základní principy podnikání   Základní principy podnikání   Podnikový účetní systém a manažer   Základy finanční analýzy   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



7 nejužitečnějších principů v praxi manažera - ovlivňujte spokojenost, motivaci a výkon podřízených

31.05.2018 - Praha Zjistěte, kde jsou příčiny vašich manažerských přístupů Kde hledat příčiny toho, proč některé manažerské přístupy lze v praxi těžko uplatnit? Techniky, které se na trénincích učí, vždy vycházejí z nějakého jednoduchého principu. Jestliže se stane, že se manažeři učí techniky bez uchopení jejich podstaty, mohou dělat věci správně, a přitom nedělat ty správné věci. Odpovědnost za výsledky jim ale zůstává. Kurz je určen: manažeři, kteří chtějí posunout hranice svého řízení a kteří se chtějí dále zdokonalovat     Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: objevíte jednoduché principy, jak vylepšit vaši komunikaci s lidmi   zjistíte, jak posílit vlastní důvěryhodnost, srozumitelnost, důslednost i autoritu   dozvíte se, jak lze v praxi převést člověka z režimu „musím“ do stavu „chci“   uvedené principy manažerské komunikace si vyzkoušíte v modelových situacích     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

31.05.2018 - Praha Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě i svým podřízeným. Kurz je určen především pro střední management a management první linie, leaderům obchodních týmů, vedoucím projektů, všem, kteří chtějí nejen řídit, ale také vést a motivovat své podřízené.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům v týmu   Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Úloha managementu při vedení lidí, organizování a vyjednávání   Metoda DISC a vedení lidí   Management a leadership – aplikace na model DISC   Styly vedení lidí - DISC   Situační model vedení   Řízení vztahů se zaměstnanci   Koučování jako nástroj vedení lidí   Motivace jednotlivých typů DISC   DISC team – složení týmu, analýza týmu   Jednání a vyjednávání – praktický workshop   Jak dostat z lidí maximum – praktický workshop   Mocenské klima na pracovišti   Dimenze osobnosti manažera   Klíčové zásady úspěšného vedoucího pracovníka   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu. &nb...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Právní minimum pro manažery

04.06.2018 - Brno Tento kurz je určen především manažerům, kteří potřebují získat základní znalosti z obchodního, občanského a pracovního práva. Seznámíme Vás se základními principy sjednávání a uzavírání smluv, na co si dávat pozor, kdo může jménem podnikatele či za něj jednat. Dozvíte se o svých povinnostech při zaměstnávání a propouštění zaměstnanců. Naučíte se kvalifikovaně vyjednávat o podmínkách smluv, které uzavíráte, lépe porozumět závazkům z nich plynoucím, ověřovat formální správnost. Díky absolvování tohoto kurzu bude vykonávání Vaší funkce o tolik snazší. * Tento kurz je určen především manažerům, kteří potřebují získat základní znalosti z obchodního, občanského a pracovního práva. Seznámíme Vás se základními principy sjednávání a uzavírání smluv, na co si dávat pozor, kdo může jménem podnikatele či za něj jednat. Dozvíte se o svých povinnostech při zaměstnávání a propouštění zaměstnanců. Naučíte se kvalifikovaně vyjednávat o podmínkách smluv, které uzavíráte, lépe porozumět závazkům z nich plynoucím, ověřovat formální správnost. Díky absolvování tohoto kurzu bude vykonávání Vaší funkce o tolik snazší. Občanské a obchodní právo   Občanské a obchodní právo   Zákoník práce   Diskuze   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nově v kůži manažera - Základní manažerské dovednosti

05.06.2018 - Praha 8 Manažerská role je klíčová pro fungování organizace. Z tohoto důvodu je důležité pochopit roli manažera, jeho zodpovědnosti, cíle a úkoly. Zejména o tom jsou tedy základní manažerské dovednosti. Zajímají vás osvědčené manažerské tipy a triky? Přijďte se tedy seznámit s technikami efektivního řízení lidí. Jako bonus ke kurzu od nás dostanete online diagnostický dotazník Multifaktorový osobnostní profil. Co Vám kurz přinese? Pochopení role manažera v týmu Přiblížíme Vám základní manažerské styly a z nich vyplývající přístupy Naučíme Vás základní úkony manažera, tzv. manažerskou smyčku Osvojíme si základní manažerské komunikační techniky v práci s týmem Cílová skupina Zaměstnanci připravující se na manažerskou pozici, noví manažeři/ junior manažeři Obsah Role manažera v organizaci – co očekávají podřízení a co nadřízení Manažerské styly aneb kdy využívat tlak, kdy tahové techniky a kdy je vhodné využití partnerského přístupu Typické manažerské činnosti a jak je zvládnout Manažerská smyčka – jak stanovovat cíle a práce s nimi Komunikace s podřízenými při zadávání cílů a úkolů Kontrola a kontrolní mechanismy Jak dávat zpětnou vazbu (pozitivní i negativní) Jaké náročné situace mohou na nové manažery čekat Tipy a triky ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde