pracovnepravni-minimum-pro-manazery Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Pracovněprávní minimum pro manažery


Výběr témat z obsahu semináře: * Vznik pracovního vztahu - výběrové řízení – zákaz diskriminace, získávání dovolených informací (odpovědnost za špatně poskytnuté reference) - závislá práce, švarcsystém, agenturní zaměstnávání - obsah pracovní smlouvy – náležitosti, doba trvání pracovního poměru, zkušební doba, konkurenční doložka - informační povinnost zaměstnavatele - dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti - práce cizinců * Specifika zaměstnávání manažerů - práva a povinnosti manažerů vyplývající z jejich pracovněprávního vztahu - zastupování zaměstnavatele v pracovněprávních vztazích - specifika zaměstnávání a odměňování manažerů - specifika ukončování pracovních poměrů s manažery – dohoda o odvolatelnosti - pracovní povinnosti manažerů a jejich odpovědnost - právní vztah statutárních orgánů - souběh funkcí člena statutárního orgánu a zaměstnance * Práva a povinnosti manažerů vůči podřízeným - změny pracovního poměru a pracovního zařazení (pracovní cesta a cestovní náhrady, změna pracovního zařazení a převedení na jinou práci) - odměňování (způsob určení mzdy, zásada stejné mzdy za stejnou práci, mzdové příplatky, bonusy a benefity) - pracovní doba (rozvržení pracovní doby, přestávky, přesčasová práce, posuzování neomluvené absence) - dovolená (vznik nároku na dovolenou, určování a čerpání dovolené) - (finanční) postihy zaměstnanců - posuzování překážek v práci na straně zaměstnance i zaměstnavatele, práva zaměstnavatele na kontrolu a nároky zaměstnance (návštěva u lékaře, pracovní neschopnost; částečná nezaměstnanost; mateřská a rodičovská dovolená – vznik nároku, délka, práva zaměstnance, návrat z mateřské / rodičovské dovolené - kontrola zaměstnanců a důsledky neplnění pracovních úkolů * Pracovní podmínky - vnitřní předpisy, pracovní řád - práva a povinnosti zaměstnanců, vedoucích zaměstnanců a zaměstnavatelů - ochrana soukromí zaměstnance na pracovišti – rozsah kontroly, monitoring e-mailové pošty, kamerové systémy - zákaz konkurence – jiná výdělečná činnost - Homeoffice – výkon práce z domova * Skončení pracovního poměru - způsoby skončení pracovního poměru a jejich náležitosti - praktický postup při ukončování pracovního poměru - odstupné a další platby při skončení pracovního poměru - povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele při skončení pracovního poměru, potvrzení o zaměstnání a pracovní posudek - neplatné skončení pracovního poměru * Odpovědnost manažera za škody, uplatňování škody vůči podřízeným zaměstnancům



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Pedagogické minimum pro lektory

20.08.2018 - Praha 1 V kurzu Pedagogické minimum se účastníci seznámí s didaktickými zásadami výuky a novými vyučovacími metodami. Účastníci se v kurzu naučí, co je důležité při přípravě vzdělávacího programu, jak vést výukovou hodinu a jak se na ni vhodně připravit. Podstatnou součástí kurzu je vhodné využívání aktivizačních metod výuky. Závěrečná část kurzu je věnována významu a použití pedagogické diagnostik, přípravě testů a formulaci otázek. Tento kurz je určen pro lektory dalšího vzdělávání....
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Microsoft Excel – manažerská analýza tabulek

22.08.2018 - Ostrava Zaměření kurzu Kurz poodhalí možnosti správy a analýzy dat pomocí tabulkového procesoru   Výuka probíhá na praktických příkladech s použitím vzorových databází různých formátů podporovaných standardními ovladači ODBC pro Excel   Studijní materiály Doporučujeme k zakoupení: Mistrovství v MS Excel     Kurz je akreditován MŠMT ČR pro DVPP, číslo akreditace: MSMT-22812/2017-1-935   Možnosti a nástroje Excelu pro výpočty a analýzu velkých objemů dat včetně externích databází   Tabulka Excelu jako databáze, možnosti, omezení (velikost listu)   Práce s rozsáhlými tabulkami - souhrny, přehledy   Externí data - filtrování načítaných dat, kritéria   Formát buněk - možnosti vlastních číselných formátů, podmíněné formátování   Vzorce a funkce ve vzorcích - maticové vzorce, kombinace několika funkcí (vnořování funkcí)   # Rozšíření možností Excelu - scénáře, správce scénářů   Grafy - vytvoření dynamických grafů z tabulek obsahujících souhrny, přehledy a scénáře   Kontingenční tabulka a graf - analýza dat pomocí kontingenční tabulky, filtrování analyzovaných dat, kritéria   Automatizace opakujících se úkonů pomocí maker - umístění ovládacích prvků na listy, propojení s buňkami, přiřazení maker   Přenesení tabulek a grafů do Wordu a PowerPointu         ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Úspěšná manažerka - Žena ve vedoucí pozici

22.08.2018 - Praha Natrénujte si suverénní komunikaci a efektivní delegování Máte pocit, že vás kolegové neberou vážně? Pracujete v převážně mužském kolektivu? Setkáváte se často s příliš nízkým zastoupením žen v manažerských týmech? Poznejte, jak se efektivně dorozumívat na poli mužsko-ženské, ale i žensko-ženské komunikace, osvojte si manažerské dovednosti se zaměřením na potřeby žen a zdravě posilněte své sebevědomí. Kurz je určen: manažerkám, které chtějí posílit svou pozici mezi kolegy i ve svém týmu    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: definujete si vlastní styl vedení a naučíte se využívat své silné stránky   naučíte se zásadám motivace u sebe i svých podřízených   objevíte zákonitosti žensko-mužské a žensko-ženské komunikace využitelné v profesním i osobním životě     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy personalistiky - nezbytné minimum pro HR praxi

23.08.2018 - Praha Poznejte základy všech důležitých oblastí personalistiky Začínáte kariéru v oblasti personalistiky, potřebujete základní orientaci v personální problematice jako manažer nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o personální činnosti? Vybudujte si pevné základy znalostí v oblasti personalistiky a propojte je s reálnými situacemi z praxe. Projděte si spolu se zkušeným lektorem celým životním cyklem zaměstnance od náboru až po ukončení pracovního poměru. Kurz je určen: začínajícím personalistům   manažerům z nižších úrovní řízení   pracovníkům, jejichž pracovní náplň se nově rozšířila o oblast personalistiky   všem zájemcům o základní orientaci v problematice personalistiky    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: základní postupy personální práce   projdete celým životním cyklem zaměstnance od náboru přes řešení různých situací v průběhu zaměstnání až po ukončení pracovního poměru   orientaci v základních personálních činnostech   upozornění na nejčastější problémy z praxe a jak je řešit   praktické tipy od zkušeného lektora pro váš další rozvoj   základní principy motivace zaměstnanců a vlivy, které na ni působí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Nově na manažerské pozici - kompaktní know-how pro úspěšný start

23.08.2018 - Praha Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch. Kurz je určen: začínající manažeři    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení   naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést   poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu   osvojíte si řešení modelových konfliktních situací     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Manažer na startovní čáře - jak uspět v roli manažera

27.08.2018 - Praha Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o delegování úkolů, rozhodování, time management či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet. Kurz je určen: začínajícím manažerům   zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného   začínajícím podnikatelům   zakladatelům start-upů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní   osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli   poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat   naučíte se identifikovat demotivátory v práci zaměstnanců a jejich odstraněním zvýšíte jejich spokojenost     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY- trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční - letní seminář

27.08.2018 - Praha Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích. Cíl: * Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe * Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat, do svých pracovních situací * Umění jednat efektivně s kolegy * Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu * Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace Obsah: Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role * Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční * Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory * Firemní kultura a atmosféra Asistentské dovednosti * Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat * Jak vytvořit co nejlepší první dojem * Ice break aneb zaujměte jako profesionál * Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení * Small talk * Umění péče o klienty * Úprava pracovního prostředí Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality * Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat * Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní * Co na nás prozradí neverbální komunikace * Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci * Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru Vztahové strategie a spolupráce * Partnerský přístup ke spolupráci s druhými * Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti * Umění vstřícnosti a profesionální asistence * Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní asistentka manažera

27.08.2018 - Praha Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. * Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. Cesta k úspěchu   Cesta k úspěchu   Profesionální image   Profesionální komunikace   efonická komunikace   Firemní korespondence   Time Management - efektivní pracovní návyky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Právní minimum pro manažery

27.08.2018 - Brno Tento kurz je určen především manažerům, kteří potřebují získat základní znalosti z obchodního, občanského a pracovního práva. Seznámíme Vás se základními principy sjednávání a uzavírání smluv, na co si dávat pozor, kdo může jménem podnikatele či za něj jednat. Dozvíte se o svých povinnostech při zaměstnávání a propouštění zaměstnanců. Naučíte se kvalifikovaně vyjednávat o podmínkách smluv, které uzavíráte, lépe porozumět závazkům z nich plynoucím, ověřovat formální správnost. Díky absolvování tohoto kurzu bude vykonávání Vaší funkce o tolik snazší. * Tento kurz je určen především manažerům, kteří potřebují získat základní znalosti z obchodního, občanského a pracovního práva. Seznámíme Vás se základními principy sjednávání a uzavírání smluv, na co si dávat pozor, kdo může jménem podnikatele či za něj jednat. Dozvíte se o svých povinnostech při zaměstnávání a propouštění zaměstnanců. Naučíte se kvalifikovaně vyjednávat o podmínkách smluv, které uzavíráte, lépe porozumět závazkům z nich plynoucím, ověřovat formální správnost. Díky absolvování tohoto kurzu bude vykonávání Vaší funkce o tolik snazší. Občanské a obchodní právo   Občanské a obchodní právo   Zákoník práce   Diskuze   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy personalistiky - nezbytné minimum pro HR praxi

28.08.2018 - Brno Poznejte základy všech důležitých oblastí personalistiky Začínáte kariéru v oblasti personalistiky, potřebujete základní orientaci v personální problematice jako manažer nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o personální činnosti? Vybudujte si pevné základy znalostí v oblasti personalistiky a propojte je s reálnými situacemi z praxe. Projděte si spolu se zkušeným lektorem celým životním cyklem zaměstnance od náboru až po ukončení pracovního poměru. Kurz je určen: začínajícím personalistům   manažerům z nižších úrovní řízení   pracovníkům, jejichž pracovní náplň se nově rozšířila o oblast personalistiky   všem zájemcům o základní orientaci v problematice personalistiky    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: základní postupy personální práce   projdete celým životním cyklem zaměstnance od náboru přes řešení různých situací v průběhu zaměstnání až po ukončení pracovního poměru   orientaci v základních personálních činnostech   upozornění na nejčastější problémy z praxe a jak je řešit   praktické tipy od zkušeného lektora pro váš další rozvoj   základní principy motivace zaměstnanců a vlivy, které na ni působí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Právní minimum pro neprávníky - praktické základy práva do běžné praxe

28.08.2018 - Praha Mít přehled v oblasti práva se víc než vyplatí Prostředí kolem nás, v zaměstnání, v podnikání i v soukromí, je stále více regulováno právem. Pro laiky bývá často obtížné se v nepřehledném právním řádu orientovat. Kurz právní minimum pro neprávnické profese má za cíl zprostředkovat základní přehled o právním řádu a jak se v něm bezpečně pohybovat, ať už jsem zaměstnanec, podnikatel nebo „jen“ občan. Kurz je určen: všichni, které zajímají právní otázky pro každodenní potřeby    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte ucelený přehled o základech veřejného a soukromého práva   pochopíte hierarchii právních norem   zjistíte, jaká právní odvětví by se vás mohla týkat a v čem   dozvíte se, jaké máte odpovědnosti v občanském životě, v zaměstnání i podnikání     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – VZNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Srpen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • vymezení základních právních předpisů souvisejících se vznikem pracovního poměru • postup před vznikem pracovního poměru (výběr zaměstnanců – zákonný rámec, ochrana osobních údajů uchazeče o zaměstnání, problematika „vstupní“ lékařské prohlídky) • pracovní smlouva – základní dokument v personalistice (zákonný obsah pracovní smlouvy, další údaje a informace uváděné v pracovní smlouvě, informační povinnost zaměstnavatele, zkušební doba, doba určitá) • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – PRŮBĚH PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Srpen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • pracovní smlouva z pohledu existence pracovního poměru • pravidla pro změny v obsahu pracovní smlouvy • pracovní doba a doba odpočinku (rozvržení pracovní doby, přestávky v práci, doba odpočinku – mezi směnami, odpočinek v týdnu, práce přesčas, noční práce, evidence pracovní doby) • odměňování zaměstnanců (minimální a zaručená mzda, příplatky za práci přesčas, sobotu a neděli, za práci v noci, odměna za pracovní pohotovost) • překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele (návštěva lékaře v pracovní době) • dovolená (zákonné podmínky čerpání dovolené) • odpovědnost zaměstnance za škodu • diskuze. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – ZÁNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Srpen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • skončení pracovního poměru z pohledu praxe (zákonné podmínky, odstupné, z pohledu soudní praxe) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnance (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (zdravotní, neplnění povinností zaměstnancem, organizační změny, snížení stavu zaměstnanců, neuspokojivé pracovní výsledky, porušování povinností zaměstnance) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • dohoda o skončení pracovního poměru • skončení pracovního poměru na dobu určitou • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



EKONOMICKÉ A ÚČETNÍ MINIMUM PRO NEÚČETNÍ PROFESE (záznam DVD)

Srpen 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních ekonomických principů a postupů z hlediska daní a účetnictví, potřebných pro běžnou praxi obchodních společností • výsledek hospodaření pohledem účetnictví (základní orientace v účetní osnově a sestavách účetní závěrky) • účetní principy, náležitosti účetních dokladů, oběh dokladů a jejich archivace • majetek, jeho evidence, odpisování a inventarizace (základní postupy) • co je třeba vědět o evidování zásob (možnosti, skladové karty) • fakturace a související problémy • náklady a výnosy (základní principy zachycení nákladů a výnosů v účetnictví, časové rozlišení, vybrané příklady daňových a nedaňových nákladů) • přehled daní v ČR (stručné probrání jednotlivých daní a základních principů pro jejich aplikaci, zejména se zaměřením na základní povinnosti) • daň z příjmů (základní princip zdanění fyzických a právnických osob, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu) • základní povinnosti podnikatelského subjektu při hrazení sociálního a zdravotního pojištění • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrola správce daně) • daň z přidané hodnoty – základní pravidla aplikace daně (podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí), splatnost DPH, daňové přiznání • další vybrané problémové okruhy (zaměstnanci, cestovní náhrady apod.)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



DAŇOVÉ MINIMUM PRO ÚČETNÍ V ROCE 2015 (záznam DVD)

Srpen 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních principů a postupů z hlediska daní v České republice v roce 2015, potřebných pro běžnou praxi obchodních společností • přehled daní v ČR (stručné probrání jednotlivých daní a základních principů pro jejich aplikaci, zejména se zaměřením na základní povinnosti) • daň z příjmů (základní princip zdanění právnických a fyzických osob, problematika závislé činnosti, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu) • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrola správce daně) • daň z přidané hodnoty – základní pravidla aplikace daně (podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí), splatnost DPH, daňové přiznání • základní rysy a povinnosti ve vztahu k dalším daním....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Daňové minimum pro účetní v roce 2016 (záznam on-line)

Srpen 2018 - online Neuvedeno * • daň z příjmů (základní princip zdanění právnických a fyzických osob, problematika zaměstnanců, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu), • DPH (základní pravidla aplikace daně, podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí, splatnost DPH, daňové přiznání), • přehled dalších daní v ČR (probrání základních pravidel a principů pro další tuzemské daně, zejména se zaměřením na plnění základních povinností), • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, lhůty a jejich počítání, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrolní činnost správce daně)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



7 nejobtížnějších situací manažera - Řešení s nadhledem a rozmyslem

29.08.2018 - Praha Získáte potřebnou sebedůvěru a zlepšete své manažerské dovednosti Naučte se řešit obtížné manažerské situace, aniž byste museli slevit ze svých cílů, ale naopak se jim více přiblížit. Přinášíme Vám rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Vytvořte si přirozené návyky a proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Kurz je určen: Manažeři, kteří chtějí lépe rozvíjet své manažerské dovednosti   Manažeři, kteří se dostávají do obtížných situací a chtějí vědět, jak jim účinně předcházet    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: Zdokonalíte se v řešení situací, které pro Vás nejsou snadné   Intenzivně zapracujete na rozvoji svých manažerských dovedností   Prodiskutujete Vaše obtížné situace a poznáte názor kolegů i odborníka     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MS EXCEL 2007/2010 pro manažery a ekonomy - 2denní letní seminář

29.08.2018 - Praha Určeno pro vedoucí pracovníky a manažery, účetní, ekonomy, ale také všechny, kteří se chtějí seznámit s pokročilými a méně používanými speciálními nástroji programu MS Excel. Obsah: * Sjednocení znalostí * Pokročilá práce s listy, trojrozměrné tabulky a funkce * Pokročilé funkce (finanční, datumové, statistické, databázové, vyhledávací, textové, informační, matematické) * Závislosti vzorců * Scénáře * Hledání řešení/Řešitel * Tabulky citlivostní analýzy * Databázové nástroje (Souhrny, Skupiny, Kontingenční tabulka a graf) * Externí zdroje dat (MS Access, MS Query, WWW) * Úvod do tvorby a využití maker Předpoklady: Bezpečná orientace v operačním systému MS Windows, znalosti na úrovni základního kurzu MS Excel (tvorba a formátování tabulek a jejich částí, základní matematické operace, základní funkce, grafy, třídění a filtrování dat). Poznámka: Účastníci budou pracovat v prostředí MS Windows XP/7 a MS Office 2007/2010. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MANAŽERSKÉ ÚČETNICTVÍ - základy a zavádění manažerského účetnictví - letní seminář

30.08.2018 - Praha Tento kurz je postaven na velmi praktické a potřebné dovednosti, jak propojit finanční účetnictví s manažerským, jak nastavit manažerské účetnictví, aby produkovalo manažerské a ne pouze účetní informace. Určeno pro controllory, finanční analytiky, manažery controllingu, finanční controllory. Cíl: Pomoci účastníkům neustále zvyšovat výkonnost své společnosti, pochopit důležitost a naučit se manažerské účetnictví šité na míru své společnosti. Na příkladu konkrétní případové studie se naučíme, jak nastavit a udržovat systém manažerského účetnictví, jaké objekty manažerského účetnictví používat a jak je propojit s finančním účetnictvím. Obsah: * Manažerské účetnictví a jeho místo v systému řízení výkonnosti * Od finančního k manažerskému účetnictví * Jak poprvé zavést manažerské účetnictví * Manažerská účetní závěrka * Manažerská výsledovka, manažerská struktura nákladů a výnosů * Manažerská rozvaha * Propojení prvního a druhého účetního okruhu * Objekty pro sledování ziskovosti * Objekty pro sledování nákladovosti * Alokace nákladů * Objekty pro sledování návratnosti investic Metody výuky: Vybrané v praxi používané metodiky a nástroje aplikované v případové studii. Dostanete praktické, druhý den použitelné informace. Kdo chce případovou studii řešit paralelně s lektorem, může si přinést svůj notebook. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

Mzdy | Alfa Software s.r.o.
mzdy | 2018-06-21 

HK Mzdy letos vzrostou o 8 6 procenta HDP o 4 2 procenta
mzdy | 2018-06-10 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde