pracovnepravni-minimum-pro-manazery Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Pracovněprávní minimum pro manažery


Výběr témat z obsahu semináře: * Vznik pracovního vztahu - výběrové řízení – zákaz diskriminace, získávání dovolených informací (odpovědnost za špatně poskytnuté reference) - závislá práce, švarcsystém, agenturní zaměstnávání - obsah pracovní smlouvy – náležitosti, doba trvání pracovního poměru, zkušební doba, konkurenční doložka - informační povinnost zaměstnavatele - dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti - práce cizinců * Specifika zaměstnávání manažerů - práva a povinnosti manažerů vyplývající z jejich pracovněprávního vztahu - zastupování zaměstnavatele v pracovněprávních vztazích - specifika zaměstnávání a odměňování manažerů - specifika ukončování pracovních poměrů s manažery – dohoda o odvolatelnosti - pracovní povinnosti manažerů a jejich odpovědnost - právní vztah statutárních orgánů - souběh funkcí člena statutárního orgánu a zaměstnance * Práva a povinnosti manažerů vůči podřízeným - změny pracovního poměru a pracovního zařazení (pracovní cesta a cestovní náhrady, změna pracovního zařazení a převedení na jinou práci) - odměňování (způsob určení mzdy, zásada stejné mzdy za stejnou práci, mzdové příplatky, bonusy a benefity) - pracovní doba (rozvržení pracovní doby, přestávky, přesčasová práce, posuzování neomluvené absence) - dovolená (vznik nároku na dovolenou, určování a čerpání dovolené) - (finanční) postihy zaměstnanců - posuzování překážek v práci na straně zaměstnance i zaměstnavatele, práva zaměstnavatele na kontrolu a nároky zaměstnance (návštěva u lékaře, pracovní neschopnost; částečná nezaměstnanost; mateřská a rodičovská dovolená – vznik nároku, délka, práva zaměstnance, návrat z mateřské / rodičovské dovolené - kontrola zaměstnanců a důsledky neplnění pracovních úkolů * Pracovní podmínky - vnitřní předpisy, pracovní řád - práva a povinnosti zaměstnanců, vedoucích zaměstnanců a zaměstnavatelů - ochrana soukromí zaměstnance na pracovišti – rozsah kontroly, monitoring e-mailové pošty, kamerové systémy - zákaz konkurence – jiná výdělečná činnost - Homeoffice – výkon práce z domova * Skončení pracovního poměru - způsoby skončení pracovního poměru a jejich náležitosti - praktický postup při ukončování pracovního poměru - odstupné a další platby při skončení pracovního poměru - povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele při skončení pracovního poměru, potvrzení o zaměstnání a pracovní posudek - neplatné skončení pracovního poměru * Odpovědnost manažera za škody, uplatňování škody vůči podřízeným zaměstnancům



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



MS Excel pro ekonomy a manažery

22.10.2018 - Praha Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Jak zjistit hospodářský výsledek s využitím účtování o nedokončené výrobě – pro manažery

22.10.2018 - Praha Na workshopu se dozvíte, zda plně využíváte potenciálu účtování o nedokončené výrobě pro vyhodnocování ekonomické efektivity výroby, a to i když o nedokončené výrobě již účtujete nebo o tom uvažujete. Dozvíte se: Jak využít účtování o nedokončené výrobě pro sledování skutečných hospodářských výsledků v měsíčních intervalech. Jak odhalovat kritická místa a rizika výroby s negativním dopadem do hospodářského výsledku. Jak ocenit rozpracovanost výroby. Jak vyčíslit množstevní a cenové odchylky kalkulovaných a skutečných nákladů. * • měsíční hospodářský výsledek – věrohodný zisk?, • přínosy využití účtování o nedokončené výrobě, • přehledné nástroje řízení a vyhodnocování výroby, • vypovídající ocenění nedokončené výroby, • analýza odchylek kalkulovaných a skutečných nákladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MS Excel - manažerské nástroje

24.10.2018 - Praha Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Podnikové finance pro nefinanční manažery (BRNO) ... Vše podstatné pro ty, kteří chtějí porozumět financím

24.10.2018 - Brno Popis Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení je vyžadovaná u každého manažera a podnikatele. Seminář je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, jež chtějí vstoupit do světa podnikových financí, finančního a manažerského účetnictví, podnikového hospodářství a controllingu. Interaktivní výklad a četné příklady z praxe Vám pomohou vybudovat solidní znalosti, na kterých budete moci založit své finanční plány a rozhodnutí, ale i osobní a kariérní růst. 1. den Zhodnocování financí, akciový trh Role financí v celkovém řízení firmy Výsledovka, Rozvaha Cash flow Návratnost investic, budoucí hodnota peněz Klíčové finanční ukazatele, Profitabilita Inovace, trvalé zlepšování Zadání Case study 2. den Pracovní kapitál Způsoby financování Zadání Business case Business case v týmech Business case, prezentace Role reportingu, Risk management ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Jak na rozvojovou zpětnou vazbu - Manažerské dovednosti

24.10.2018 - Praha 8 Zapomeňte na poučky a návody, jak dávat zpětnou vazbu. Čím složitější disciplínu z ní děláme, tím více se jí bojíme. Z našeho programu si odnesete zážitek a pochopení, co s námi (těmi, kdo zpětnou vazbu dávají, i těmi, kdo ji přijímají) zpětná vazba dělá. Proč se cítíme nesví, proč se můžeme zpětné vazbě bránit nebo ji bagatelizovat, jak náš postoj a vnitřní nastavení ovlivňuje, jak a co při zpětné vazbě říkáme? POZOR, pokud nechcete dostat zpětnou vazbu, na tento kurz nechoďte. Anebo jen na vlastní nebezpečí! Jako bonus si sáhnete i na 360° zpětnou vazbu. Co Vám kurz přinese? Před samotným kurzem si vyzkoušíte zpětnou vazbu sami na sobě formou 360° zpětné vazby (dostanete od nás link, krátkou informační brožurku, vyberete si své hodnotitele a naformulujete si žádost o zpětnou vazbu, kterou svým hodnotitelům odešlete). Vyplníte si online dotazník Komunikačního stylu. Vyzkoušíte si zpětnou vazbu naživo v tiádách (Nevíte, co to slovo znamená? O důvod víc, proč přijít). Nasdílíte si zkušenosti s ostatními účastníky, které byste jinak nepoznali. Odnesete si hlubší pochopení základů zpětné vazby a inspirace, jak z této obávané disciplíny udělat ve své firmě přirozenou součást firemní kultury. Cílová skupina Kdokoli, kdo má zájem o zpětnou vazbu, personalisté, manažeři Obsah ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – VZNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • vymezení základních právních předpisů souvisejících se vznikem pracovního poměru • postup před vznikem pracovního poměru (výběr zaměstnanců – zákonný rámec, ochrana osobních údajů uchazeče o zaměstnání, problematika „vstupní“ lékařské prohlídky) • pracovní smlouva – základní dokument v personalistice (zákonný obsah pracovní smlouvy, další údaje a informace uváděné v pracovní smlouvě, informační povinnost zaměstnavatele, zkušební doba, doba určitá) • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – PRŮBĚH PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • pracovní smlouva z pohledu existence pracovního poměru • pravidla pro změny v obsahu pracovní smlouvy • pracovní doba a doba odpočinku (rozvržení pracovní doby, přestávky v práci, doba odpočinku – mezi směnami, odpočinek v týdnu, práce přesčas, noční práce, evidence pracovní doby) • odměňování zaměstnanců (minimální a zaručená mzda, příplatky za práci přesčas, sobotu a neděli, za práci v noci, odměna za pracovní pohotovost) • překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele (návštěva lékaře v pracovní době) • dovolená (zákonné podmínky čerpání dovolené) • odpovědnost zaměstnance za škodu • diskuze. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY – ZÁNIK PRACOVNĚPRÁVNÍHO VZTAHU (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • skončení pracovního poměru z pohledu praxe (zákonné podmínky, odstupné, z pohledu soudní praxe) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnance (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (zdravotní, neplnění povinností zaměstnancem, organizační změny, snížení stavu zaměstnanců, neuspokojivé pracovní výsledky, porušování povinností zaměstnance) • skončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele (výpovědí, zrušením ve zkušební době, okamžité zrušení) • dohoda o skončení pracovního poměru • skončení pracovního poměru na dobu určitou • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



EKONOMICKÉ A ÚČETNÍ MINIMUM PRO NEÚČETNÍ PROFESE (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních ekonomických principů a postupů z hlediska daní a účetnictví, potřebných pro běžnou praxi obchodních společností • výsledek hospodaření pohledem účetnictví (základní orientace v účetní osnově a sestavách účetní závěrky) • účetní principy, náležitosti účetních dokladů, oběh dokladů a jejich archivace • majetek, jeho evidence, odpisování a inventarizace (základní postupy) • co je třeba vědět o evidování zásob (možnosti, skladové karty) • fakturace a související problémy • náklady a výnosy (základní principy zachycení nákladů a výnosů v účetnictví, časové rozlišení, vybrané příklady daňových a nedaňových nákladů) • přehled daní v ČR (stručné probrání jednotlivých daní a základních principů pro jejich aplikaci, zejména se zaměřením na základní povinnosti) • daň z příjmů (základní princip zdanění fyzických a právnických osob, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu) • základní povinnosti podnikatelského subjektu při hrazení sociálního a zdravotního pojištění • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrola správce daně) • daň z přidané hodnoty – základní pravidla aplikace daně (podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí), splatnost DPH, daňové přiznání • další vybrané problémové okruhy (zaměstnanci, cestovní náhrady apod.)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



DAŇOVÉ MINIMUM PRO ÚČETNÍ V ROCE 2015 (záznam DVD)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních principů a postupů z hlediska daní v České republice v roce 2015, potřebných pro běžnou praxi obchodních společností • přehled daní v ČR (stručné probrání jednotlivých daní a základních principů pro jejich aplikaci, zejména se zaměřením na základní povinnosti) • daň z příjmů (základní princip zdanění právnických a fyzických osob, problematika závislé činnosti, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu) • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrola správce daně) • daň z přidané hodnoty – základní pravidla aplikace daně (podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí), splatnost DPH, daňové přiznání • základní rysy a povinnosti ve vztahu k dalším daním....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Daňové minimum pro účetní v roce 2016 (záznam on-line)

Říjen 2018 - online Neuvedeno * • daň z příjmů (základní princip zdanění právnických a fyzických osob, problematika zaměstnanců, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu), • DPH (základní pravidla aplikace daně, podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí, splatnost DPH, daňové přiznání), • přehled dalších daní v ČR (probrání základních pravidel a principů pro další tuzemské daně, zejména se zaměřením na plnění základních povinností), • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, lhůty a jejich počítání, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrolní činnost správce daně)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Manažer - pracovník obchodu a služeb

29.10.2018 - Praha Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a služeb. Zná problematiku řízení činností, obchodní taktiky, zvládá základy profesionální komunikace, zná základy marketingu, včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Je připraven na vedení samostatných obchodních jednání a prodeje. Zná zásady prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Dovede pro práci využít počítačové programy MS Excel, MS Word a MS PowerPoint.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Komunikační a prezentační dovednosti   Asertivita a krizová komunikace   Timemanagement a vedení lidí   Zásady budování a vedení týmu   Vedení projektů - projektový management   Vedení obchodního jednání a obchodní dovednosti   Základní internetová gramotnost   Základy marketingu a internetový marketing   MS Office - dokumentace a výkaznictví   MS Excel pro manažery   MS PowerPoint   MS Project pro vedoucí projektu   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Aleandr Perutka, CSc, Ing. Vladimír Bříza, MBA., Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/manazer-prodeje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/manazer-prodeje.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účast...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Projektový manažer - kvalifikace PRINCE2

29.10.2018 - Praha Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R. Součástí kurzu je intenzivní doplňující školení Projektového řízení dle metodiky PRINCE2, kde se naučíte používat tyto v praxi osvědčené principy Projektového řízení, v celém životním cyklu projektu. Součástí je závěrečná zkouška a certifikace v úrovni PRINCE Foundation.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   MS Project pro vedoucí projektu   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint   Kvalifikační zkoušky Manažer projektu   Certifikační zkouška PRINCE2 Foundation     Součástí ceny kurzu je od dubna 2016 zkouška profesní kvalifikace 66-015-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 40 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Projektový manažer - profesní kvalifikace

29.10.2018 - Praha Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 66-015-MRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 4 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Alexandr Perutka CSc.  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/projektovy-manazer-kvalifikace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektovy-manazer-kvalifikace.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nově na manažerské pozici - kompaktní know-how pro úspěšný start

29.10.2018 - Brno Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch. Kurz je určen: začínající manažeři    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení   naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést   poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu   osvojíte si řešení modelových konfliktních situací     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Účetní výkazy pro manažery

29.10.2018 - Brno Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. * Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. Účetnictví a informační systém podniku   Účetnictví a informační systém podniku   Účetní závěrka podniku   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Účetní výkazy pro manažery

29.10.2018 - Praha Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. * Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. Účetnictví a informační systém podniku   Účetnictví a informační systém podniku   Účetní závěrka podniku   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Minimum celního deklaranta

30.10.2018 - Praha Po absolvování semináře budete mít základní přehled v celních předpisech, v problematice provádění celního řízení před celními úřady a pravidlech uvádění údajů do celních prohlášení (JSD), kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých celních režimů. * VÝKLAD ZÁKLADNÍCH CELNÍCH PŘEDPISŮ EU A ČR: NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) č. 952/2013 ze dne 9. října 2013, kterým se stanoví celní kodex Unie. NAŘÍZENÍ KOMISE V PŘENESENÉ PRAVOMOCI (EU) 2015/2446, kterým se doplňuje nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 952/2013, pokud jde o podrobná pravidla k některým ustanovením celního kodexu Unie. PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2015/2447, kterým se stanoví prováděcí pravidla k některým ustanovením nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 952/2013, kterým se stanoví celní kodex Unie. NAŘÍZENÍ KOMISE V PŘENESENÉ PRAVOMOCI (EU) 2016/341, kterým se doplňuje nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 952/2013, pokud jde o přechodná pravidla k některým ustanovením celního kodexu Unie, pokud příslušné elektronické systémy dosud nejsou v provozu, a kterým se mění nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2015/2446, • nové celní předpisy ČR. UVEDENÍ DO PROBLEMATIKY CELNÍCH PŘEDPISŮ: • účel, základní celní předpisy, základní pojmy, • původ zboží. CELNÍ HODNOTA: • pravidla celního hodnocení, • vliv dodací doložky INCOTERMS a stanovení celní hodnoty, • vliv stanovení celní hodnoty na výši základu DPH při dovozu zboží. USTANOVENÍ CELNÍCH PŘEDPISŮ, KTERÁ SE VZTAHUJÍ NA ZBOŽÍ OD VSTUPU NA CELNÍ ÚZEMÍ SPOLEČENSTVÍ DO DOBY, NEŽ JE PROPUŠTĚNO DO CELNÍHO REŽIMU: • vstup zboží na celní území Společenství, předložení zboží k celnímu řízení, souhrnná celní prohlášení, dočasné uskladnění zboží, • celní režimy, • propuštění zboží do celního režimu, • formy celních prohlášení, • pravidla vyplňování celních prohlášení pro jednotlivé celní režimy, • doklady nutné k celnímu řízení, • zjednodušené postupy v celním řízení. CELNÍ DLUH: • vznik celního dluhu, formy úhrady, ulehčení platby (odklad, posečkání, splátky), • zajištění celního dluhu. CELNÍ PŘESTUPKY A CELNÍ DELIKTY: • skutkové podstaty, sankce, • celní sazebník integrovaný do TARIC CZ. Na závěr TEST IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Stal jsem se manažerem

30.10.2018 - Praha Ještě včera odborným specialistou, ale dnes již manažerem s širokou odpovědností. Odpovědností za svěřené prostředky, termínované úkoly i za podřízené, kteří ale ještě včera třeba byli vaši kolegové. Jak lze v takové situaci dobře obstát? Z tohoto semináře si odnesete zásadní informace ke své nové manažerské práci. V průběhu tohoto semináře vám lektoři jednoduše, ale nezkresleně objasní koncepty a hrozící problémy, strategický rámec manažerské práce. Vzhledem k bohaté manažerské praxi lektorů vás čeká seznámení se širokým záběrem znalostí a dovedností. * Stal jsem se manažerem • hlavní manažerské role a funkce, cyklus manažerského řízení, • oblasti častých změn a manažerské řízení, • základní myšlenky a doporučení novým manažerům, • time management, každodenní volba priorit, situační analýza, • komunikace ve standardních situacích manažerské práce, zvládání konfliktů, • jak poprvé správně motivovat a hodnotit zaměstnance, • základy řízení financí a dalších zdrojů podniku. • mimořádné situace a pokročilé komunikační kompetence, • moc, vliv, autorita. Příklady z praxe, cvičení a diskuze, vše vedené dvěma zkušenými manažery....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Stal jsem se manažerem

30.10.2018 - Praha Místo SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 Přednášející Petr Sládeček, MBA (manažerský poradce, mediální konzultant a vysokoškolský pedagog) Mgr. Petr Uherka, Dipl. Mgmt. (manažer, konzultant a vysokoškolský pedagog) Poznámka V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení. Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o absolvování. Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       hlavní manažerské role a funkce    vedení a řízení v nejistém světě    cyklus řízení    základní myšlenky a doporučení – time management, každodenní volba priorit, situační analýza   komunikace ve standardních situacích manažerské práce, zvládání konfliktů   mimořádné situace a pokročilé komunikační kompetence   moc, vliv autorita    jak poprvé správně motivovat a hodnotit zaměstnance    základy řízení financí a dalších zdrojů podniku   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde