vedeni-zamestnancu Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Vedení zaměstnanců


Cíl kurzu Naučit účastníky, jak rozpoznávat různé situace, v nichž se zaměstnanci nacházejí, a jak je v daných situacích vést k dosažení požadovaných výsledků. Popis kurzu: Osnova kurzu Osnova Vedení zaměstnanců Podrobná osnova kurzu - Vedení zaměstnanců: Pro poznání vlastního stylu vedení, účastníci vyplňují testy stylu vedení. Příprava konkrétních situací z praxe každého účastníka. Kde není dostatečná praxe, použijeme připravené koncepční případové studie z praxe podobného oboru. 1. Osobnost manažera 2. Životní filosofie a životní paradigmata 3. Stanovení osobních i profesních priorit 4. Základy pozitivního myšlení 5. Systematické plánování času 6. Delegování povinností 7. Motivace týmu, jednotlivců, plánování 8. Typy pracovníků 9. Styly vedení vs. styly řízení 10. Týmové role a jejich využití 11. Efektivní zadávání úkolů 12. Vedení efektivních porad 13. Brainstorming 14. Ve
Zpět ke kurzu: Vedení zaměstnanců >>



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



INSPEKČNÍ TECHNIKY REGÁLŮ - kontrola technického stavu regálů vlastním zaměstnancem # pro uživatele regálů a regálových systémů.

23.02.2018 - České Budějovice Kurz pro provádění provozních kontrol technického stavu regálů a regálových systémů, zátěžových zkoušek v případě starých regálů bez prokazatelného určení nosnosti a postup pro výrobce při prohlášení o shodě s technickými požadavky na regály ve smyslu platných ČSN. Kurz je určen pro všechny výrobce, dodavatele, manažery skladů, skladníky, odborně způsobilé osoby v prevenci rizik a další uživatele regálů a regálových systémů. Podrobné informace naleznete níže na stránce....
PYROKONTROL trading consulting - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zaměstnanecké benefity z pohledu daní v roce 2018

26.02.2018 - Praha Na semináři se seznámíte s problematikou zaměstnaneckých výhod (benefitů) z pohledu daní. Lektor nastíní možnosti tak, aby poskytnutí benefitu bylo z pohledu zaměstnance i zaměstnavatele ve vztahu k daňovým odvodům a platbám pojistného výhodnější než běžná mzda. * • možnosti zaměstnavatele při poskytování výhod zaměstnancům z hlediska daně z příjmů a dopadu na peněžní prostředky zaměstnavatele a zaměstnance, • benefity z pohledu zákona o daních z příjmů (plnění, která nejsou předmětem daně nebo jsou od daně osvobozená), pohled zaměstnance i zaměstnavatele, • vymezení vyměřovacího základu pro zdravotní a sociální pojištění a jeho vliv při poskytování benefitů zaměstnancům, • rozbor nejčastějších zaměstnaneckých výhod s vysvětlením daňového a finančního dopadu, srovnání aktuálních možností oproti úpravě v předchozích obdobích, • zdůraznění novinek pro rok 2018 (poskytování benefitů ve formě zdravotnického zboží a služeb anebo knih, a další, dle legislativního vývoje), • promítnutí poskytování zaměstnaneckých benefitů v účetnictví zaměstnavatele, vazba na jiné daně (DPH, silniční daň)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Techniky náboru zaměstnanců pomocí LinkedInu (LIN1)

26.02.2018 - Brno LinkedIn je nejvlivnější sociální síť, která nemá mezi ostatními sociálními médii konkurenci. Toto platí především v prostředí České a Slovenské republiky. Konečně máte možnost využít unikátní kurz speciálně navržený pro personální agentury, firemní recruitery a např. i podnikatele a startupreneury, kteří řeší najímání nových zaměstnanců vlastními silami. Toto školení Vám pomůže zvýšit produktivitu, obsadit více pozic a získat výhodu nad Vaší konkurencí. * Modul 1 - Úvod do social media recruitmentu s LinkedInem Úvod do problematiky social media recruitmentu a role LinkedInu v ní   Jaké jsou současné a budoucí trendy v sociálním recruitmentu   Jaké jsou poslední informace a novinky týkající se LinkedIn recruitmentu   Definice obecné LinkedIn recruitment strategie pro nábor talentů   Modul 2 - Jak vyladit LinkedIn profil pro potřeby náboru Analýza nejdůležitějších částí LinkedIn profilu pro nábor zaměstnanců   Modul 3 - Networking strategie úspěšného recruitera Jaké jsou hlavní networking cíle úspěšného LinkedIn recruitera   Jak efektivně zvýšit počet LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu   Jak se chovat na LinkedIn v závislosti na individuálním stavu počtu kontaktů   Modul 4 - Vše o zacílení kandidátů na LinkedInu i mimo něj Jak vyždímat maximum z LinkedIn vyhledávače (LinkedIn People Search)   Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (tzv. hidden talent pools)   Co je tzv. Boolean vyhledávání a proč je denní rutinou úspěšných recruiterů   Definice boolean operátorů, modifikátorů a vyhledávacích příkazů   Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání a jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů   Definice konceptuálního, implicitního, jazykového a nepřímého vyhledávání   Definice pokročilých technik jako např. sémantické, pravděpodobností a vyčerpávájící vyhledávání   Modul 5 - Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn kandidáty Jak najít kontaktní informace každého LinkedIn uživatele a to za každých okolností   Jak determinovat e-mailovou adresu skoro každého kandidáta na světě   Co je to diverzita kandidátů a jaké výzvy nám přináší   Jak automatizovat vyhledávání kandidátů užitím LinkedInu a služeb třetích stran   Které kontaktní metody jsou pro nábor pracovníků nejefektivnější   Jak měřit efektivitu kontaktování kandidátů a zlepšování její úspěšnosti   Jak vytvářet zprávy, které kandidáti nemohou ignorovat   Jak odkrývat skryté a privátní LinkedIn profily potenciálních kandidátů   Modul 6 - Využití LinkedIn skupin k potřebám recruitmentu Jak sledovat LinkedIn aktivitu Vaší konkurence   Jak penetrovat cizí LinkedIn skupiny, do kterých nemáte přístup   Jak vytvářet vlastní LinkedIn skupiny, aby pracovaly pro Vás   Modul 7 - Výhody a nevýhody placených LinkedIn služeb Jaké jsou skutečné náklady LinkedIn recruitmentu   Kompletní přehled placených LinkedIn služeb   Které možnosti placených LinkedIn služeb jsou objektivně nejdůležitejší   Kdy se vyplatí upgradovat na placený LinkedIn profil a kdy ne   Jak obejí...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce pro zaměstnavatele - pracovněprávní legislativa v praxi (souvztažnost s občanským zákoníkem)

27.02.2018 - Praha Získejte komplexní přehled o vedení pracovněprávních agend Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.   Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery. Kurz je určen: pracovníkům HR oddělení   personalistům   jednatelům a majitelům    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte celkový přehled o pracovněprávní legislativě ve stavu platném k datu konání kurzu   detailně se seznámíte s pracovněprávními vztahy z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance   zorientujete se ve změnách týkajících se pracovního poměru a odpovědnosti zaměstnavatele a zaměstnance   vyzkoušíte si modelové situace na praktických příkladech   seznámíte se s některými rozhodnutími Nejvyššího soudu ČR ve věcech pracovněprávních     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak připravovat, organizovat a vyhodnotit jazykové vzdělávání zaměstnanců

27.02.2018 - Praha Seminář vás seznámí s hlavními předpoklady, které podpoří účinnost firemního jazykového vzdělávání. Dozvíte se, jaké se mohou vyskytnout nedostatky při řízení jazykového vzdělávání i jaké se stávají chyby při realizaci a kontrole výsledků jazykových kurzů. * Jak připravovat, organizovat a vyhodnotit jazykové vzdělávání zaměstnanců • nejčastější příčiny nízké efektivnosti jazykového vzdělávání a jak se jich zbavit, • stanovení cílů jazykového vzdělávání, • metody jazykového vzdělávání a jejich úspěšnost, • motivace zaměstnanců k jazykovému vzdělávání a její nástroje, • kontrola výsledků jazykového vzdělávání, • šest pravidel jak zvýšit účinnost jazykového vzdělávání, • nejčastější praktické otázky jazykového vzdělávání, • diskuze, sdílení zkušeností z praxe....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Jak připravovat, organizovat a vyhodnotit jazykové vzdělávání zaměstnanců

27.02.2018 - Praha MÍSTO: SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1   PŘEDNÁŠÍ: doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc. (ředitel poradenské společnosti, lektor, konzultant)   POZNÁMKA: V ceně semináře jsou podkladové materiály a celodenní občerstvení. Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o absolvování. nejčastější příčiny nízké efektivnosti jazykového vzdělávání,   stanovení cílů jazykového vzdělávání,   metody jazykového vzdělávání a jejich úspěšnost,   motivace zaměstnanců k jazykovému vzdělávání a její nástroje,   kontrola výsledků jazykového vzdělávání,   šest pravidel jak zvýšit účinnost jazykového vzdělávání,   nejčastější praktické otázky jazykového vzdělávání,   diskuze, sdílení zkušeností z praxe.    ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zaměstnávání cizinců v ČR a vysílání pracovníků do zahraničí v praxi – pojistné a daňové souvislosti

28.02.2018 - Praha Seminář přináší aktuální výklady koordinačních nařízení EU pro oblast sociálního zabezpečení (nařízení Rady EU č. 883/2004 a jeho prováděcí nařízení č. 987/2009 a jejich novelizace). Výklad je podáván odborníky pro oblast sociálního a zdravotního pojištění (ČSSZ, Kancelář zdravotního pojištění). Účastníci budou seznámeni se změnami v navazující právní úpravě sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění týkající se zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků v České republice. Účastníci budou také seznámeni s aktuální daňovou problematikou týkající se zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků se zaměřením na novelizovaná ustanovení zákona o daních z příjmů pro rok 2018, výsledky koordinačních výborů a aktuální české i zahraniční judikatury. Závěr přednáškového bloku bude věnován vysílání pracovníků českými společnostmi do států EU, notifikačním povinnostem a hrozícím sankcím za jejich nesplnění. Přednáška bude doplněna případovými studiemi s uvedením konkrétních povinností * 9:00–9:30 • Úvod do problematiky – rozdělení cizinců podle předpisů, které se na ně vztahují • Mgr. Magdaléna Vyškovská • základní informace o cizincích a jejich dělení na občany EU, EHP, Švýcarska, jejich rodinné příslušníky a občany třetích států podle toho, jaké předpisy se na ně vztahují, • základní povinnosti zaměstnavatelů při zaměstnávání těchto cizinců. 9:30–11:00 • Sociální zabezpečení – výklad koordinačních nařízení a bilaterálních smluv, nemocenské pojištění cizinců • Tomáš Novotný • účast na nemocenském pojištění ve vztahu k zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí, • dopad koordinačních nařízení a mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení na účast na sociálním pojištění a odvod pojistného, povinnosti zaměstnavatelů a zaměstnanců, • určení příslušných právních předpisů při souběžně vykonávané činnosti ve více členských státech po novele koordinačních nařízení, • některé problematické otázky při používání koordinačních nařízení, • dokládání příslušnosti k právním předpisům (formuláře používané v rámci EU), uplatnění nároku na peněžité dávky v nemoci (náhradu mzdy v nemoci) při pobytu v jiném státě, než je stát pojištění. 11:15–12:45 • Zdravotní pojištění • PhDr. Mgr. Adam Ander • cizinci ve vztahu k systému veřejného zdravotního pojištění v ČR – cizinci ze států EU, ze států mimo EU, • definice pojmu zaměstnanec a zaměstnavatel pro účely veřejného zdravotního pojištění, • režim bilaterálních smluv o sociálním zabezpečení (rozsah nároků na zdravotní péči občanů smluvních států a jejich rodinných příslušníků), • zdravotní pojištění (věcné dávky nemocenského pojištění) dle EU legislativy, • rozsah nároků na zdravotní péči (evropské formuláře používané zdravotními pojišťovnami v rámci EU, postup při žádosti o vystavení formuláře S1), • nároky na rozsah zdravotní péče nezaopatřených rodinných příslušníků, • rozsah nároků na zdravotní péči občanů 3. zemí a jejich rodinných příslušníků (nejednoznačný výklad přeshraničního prvku), • plánovaná zdravotní péče v zahraničí (Směrnice Evropského parlamentu a Rady č. 24/2011), • typy průkazů zdravotního pojištění. 12:45–13:30 • Polední přestávka 13:30–16:30 • Daňová problematika • Mgr. Magdaléna Vyškovská • zdanění příjmů ze závislé činnosti dle variant činnosti (vyslaní zaměstnanci do ČR, zaměstnanci českého subjektu, pronájem pracovní síly), • zdanění příjmů členů statutárních orgánů a společníků pracujících pro společnost v ČR, • specifika stanovení základu daně u daňových nerezidentů, • výpočet základu daně podle různých kategorií zaměstnanců, • důsledky některých forem zaměstnávání cizinců v ČR pro jejich zahraniční zaměstnavatele, • právní a daňové aspekty vysílání pracovníků do zahraničí (směrnice 96/71/ES, zejména minimální pracovněprávní podmínky včetně minimální mzdy, notifikační povinnosti při vyslání a sankce za jejich nesplnění), • zdanění příjmů vyslaných pracovníků...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ZAMĚSTNÁVÁNÍ BRIGÁDNÍKŮ, STUDENTŮ – VZNIK A PRŮBĚH PP VZTAHU Z POHLEDU PRAXE (záznam DVD)

Únor 2018 - online Neuvedeno * 1. Úvod do problematiky. 2. Zaměstnávání mladistvých a jeho zákonný rámec. 3. Pracovní smlouva – její obsah a možnosti využití. 4. Dohoda o provedení práce. 5. Dohoda o pracovní činnosti. 6. Pracovní stáže u zaměstnavatele. 7. Problematika průběhu a skončení pracovního poměru respektive dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr – DPP a DPČ....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ZÁKON O ZAMĚSTNANOSTI V ROCE 2015 (záznam DVD)

Únor 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • zaměstnavatel a zaměstnanec z pohledu platných pracovněprávních předpisů • diskriminace v pracovněprávních vztazích. Zaměstnávání osob se zdravotním postižením (invalidita, zdravotně znevýhodněné osoby nová úprava k 1. 1. 2015, pracovní rehabilitace, chraněné pracovní místo, příspěvek na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením na chráněné pracovní místo, úhrada nákladů zdravotně postižené osoby, řízení o zdravotním stavu) • zaměstnávání zaměstnanců ze zahraničí (informační povinnosti zaměstnavatele, povolení k zaměstnávání cizinců, evidence občanů EU a cizinců, zaměstnanecké karty – nová právní úprava 2014). Kontrolní činnost (Státní úřad inspekce práce, oblastní inspektoráty bezpečnosti práce – IBP, prokazování legálního zaměstnávání k 1. 1. 2015, povinnosti zaměstnavatele v rámci kontrolní činnosti IBP, předkládání pracovněprávních dokumentů pro účely kontrol u zaměstnavatelů k 1. 1. 2015, správní delikty – sankce) • problematika nelegálního zaměstnávání a její vývoj do současnosti – Švarcsystém“....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



VEDENÍ OSOBNÍ AGENDY ZAMĚSTNANCŮ (záznam DVD)

Únor 2018 - online Neuvedeno * ÚVOD DO PROBLEMATIKY: Historická úprava pracovněprávních vztahů v ČR • aktuální stav právní úpravy v roce 2015 • všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace. ZÁKLADNÍ PRÁVNÍ VYMEZENÍ PROBLEMATIKY – PRÁVNÍ PŘEDPISY UPRAVUJÍCÍ OSOBNÍ EVIDENCI: Ochrana osobních údajů v českém pracovním právu • problematika práva na ochranu osobních údajů • osobní údaje zaměstnance • citlivé údaje zaměstnance • zaměstnavatel – správce osobních a citlivých údajů • základní složky osobní evidence • vymezení obsahu osobního spisu • jednotlivé fáze, kdy lze danou informaci od zaměstnance legálně získat. JAKÉ INFORMACE A KDY MŮŽE/MUSÍ ZAMĚSTNAVATEL OD ZAMĚSTNANCE ZÍSKAT: Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat • zákonem povolené výjimky • osobní údaje v dokumentech osobní evidence • mzdové listy • identifikace zaměstnance • problematika utajení výše mzdy zaměstnance. VZOROVÝ OBSAHO OSOBNÍHO SPISU: Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah • skončení pracovního poměru a osobní spis zaměstnance....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY V ROCE 2015 (záznam DVD)

Únor 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních principů a postupů při poskytování zaměstnaneckých benefitů z hlediska daní a pojistných odvodů v roce 2015, vč. zdůraznění změn oproti předchozímu stavu • základní vymezení benefitů. Možnosti z pohledu pojistných zákonů (vymezení vyměřovacího základu pro pojistné na zdravotní a sociální pojištění a na důchodové spoření, vliv na poskytování benefitů) • benefity z pohledu zákona o daních z příjmů (plnění, která u zaměstnanců nejsou předmětem daně nebo jsou od daně osvobozena), rozbor z hlediska zaměstnance i zaměstnavatele. Konkrétní příklady nejčastějších zaměstnaneckých výhod s vysvětlením nutných předpokladů. Daňové a finanční dopady pro zaměstnavatele i zaměstnance (vzdělávání zaměstnanců, pojistné na soukromé životní pojištění, spoření na penzi, příspěvek na dovolenou apod., služební vozidlo i pro soukromé účely, zápůjčky a dary, poskytnutí výrobků a služeb se slevou apod.). Zaměstnanecké benefity z pohledu ostatních daňových zákonů (vazba na zákon o DPH – plnění pro zaměstnance jakožto plnění mimo ekonomické účely, krácení odpočtu u souvisejících vstupů)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Srážky, exekuce, oddlužení zaměstnanců – komplexní přehled kroků zaměstnavatele (záznam on-line)

Únor 2018 - online Neuvedeno * Seminář vám odpoví na následující, ale i další otázky související s problematikou: Jaké právní normy řeší provádění srážek u zaměstnanců? ? Jak a kde hlídat, zda je zaměstnanec v insolvenci, či zda je již vedeno takové řízení? ? Je možné zjistit, zda nový zaměstnanec je v insolvenci? ? Jaké kroky podniknout při zahájení insolvenčního řízení zaměstnance? ? Co se srážkami na exekuci, které byly zaměstnanci dosud sraženy? ? Jak pohlížet a pracovat se srážkami, na které je již vydán exekuční titul, a jsou zaměstnavatelem sráženy? Které mají přednost? ? Jaké jsou přednostní a nepřednostní pohledávky? ? Jak stanovit pořadí srážek? ? Jaký je rozdíl mezi srážkami a exekuci a srážkami při zahájení insolvenčního řízení? ? Jaký je postup při výpočtu takových srážek? ? Jak dlouho může zaměstnavatel deponovat srážky zaměstnanců? ? Jak probíhá komunikace s insolvenčním správcem? ? Jaké má zaměstnavatel povinnosti k insolvenčnímu správci po dobu insolvenčního řízení? ? Jak má postupovat zaměstnavatel, který je sám věřitelem zaměstnance?...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Srážky, exekuce, oddlužení z pohledu zaměstnavatele 2016 (záznam on-line)

Únor 2018 - online Neuvedeno * • rozdělení srážek dle právních norem, typy srážek - přednostní, nepřednostní a jejich pořadí, • postup a povinnosti zaměstnavatele při provádění srážek u zaměstnance v insolvenci, • stanovení, výpočet a práce s nezabavitelnými částkami, • upozornění na legislativní změny v průběhu roku 2015 a 2016 – exekuce u dohod o provedení práce a jiné novinky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nábor zaměstnanců na sociálních sítích - hledání špičkových kandidátů v digitálním světě

01.03.2018 - Praha Objevujte talenty na sociálních sítích a naučte se s nimi komunikovat Hledání talentů je stále těžší a ty nejlepší zaměstnance na pracovních portálech nenajdete. Seznamte se proto s technikami, které vám umožní být o krok napřed. Naučte se efektivně řešit situace, v nichž tradiční metody a zdroje náboru nestačí. Poznejte, jak můžete využít sílu sociálních sítí ve svůj prospěch a jak najít špičkové kandidáty na pracovní pozice. Posilte svou pozici rádce v oblasti rozvoje a uplatnění talentu díky ovládnutí potenciálu, který nabízí digitální svět.   U účastníků tohoto kurzu se předpokládá alespoň elementární znalost a zkušenosti s LinkedInem, případně i s dalšími sociálními sítěmi. Kurz je určen: HR manažerům   specialistům náboru   specialistům HR marketingu   pracovníkům personálních agentur    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: poznáte, jak budovat profesionální image náboráře v on-line prostředí   osvojíte si techniky a strategie, které vám pomohou vyhledat ty nejlepší uchazeče   zjistíte, jak fungují HR marketingové kampaně a naučíte se vést on-line dialog s kandidáty   zjistíte, jak pomoci své firmě k lepší značce zaměstnavatele   díky novým nástrojům a síle dat upevníte svou roli experta     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Asertivní jednání v zaměstnání

01.03.2018 - Praha Asertivita je komunikační dovednost. Na kurzu se naučíte jak zvýšit efektivitu své komunikace a svého jednání, odolávat manipulativnímu chování, přijímat chválu a oceňovat ostatní, reagovat přiměřeně na kritiku, sami kritizovat, je-li to třeba, prosazovat přiměřeně vlastní požadavky a říkat NE bez pocitu viny. * Asertivita je komunikační dovednost. Na kurzu se naučíte jak zvýšit efektivitu své komunikace a svého jednání, odolávat manipulativnímu chování, přijímat chválu a oceňovat ostatní, reagovat přiměřeně na kritiku, sami kritizovat, je-li to třeba, prosazovat přiměřeně vlastní požadavky a říkat NE bez pocitu viny. Kořeny asertivity   Kořeny asertivity   Asertivita a pojmy s ní spojené   Manipulace – protiklad   Základní složky asertivního jednání   Asertivní práva, zásady a povinnosti 2   Asertivní rekce   Praktická aplikace asertivity   Test asertivita na pracovišti   Případová studie   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Work-life balance zaměstnance

01.03.2018 - Brno Kurz je, v souvislosti s vyzdvihováním významu zdravého životního stylu jako podmínky pro přežití, zaměřen na jeden ze současných trendů – Work-life balance (WLB) tj. zavedení souladu osobního a pracovního života. Tento soulad poté vede k vyšší výkonnosti a efektivitě zaměstnanců, ale také a především k jejich osobní spokojenosti a tím jejich zdraví. V průběhu kurzu se personalisté i zaměstnanci dozví zásadní informace o různých oblastech týkajících se WLB a opatřeních a možnostech, které mohou prakticky aplikovat u sebe samých. * Kurz je, v souvislosti s vyzdvihováním významu zdravého životního stylu jako podmínky pro přežití, zaměřen na jeden ze současných trendů – Work-life balance (WLB) tj. zavedení souladu osobního a pracovního života. Tento soulad poté vede k vyšší výkonnosti a efektivitě zaměstnanců, ale také a především k jejich osobní spokojenosti a tím jejich zdraví. V průběhu kurzu se personalisté i zaměstnanci dozví zásadní informace o různých oblastech týkajících se WLB a opatřeních a možnostech, které mohou prakticky aplikovat u sebe samých. Work-life balance   Work-life balance   Syndrom vyhoření   Nadměrný stres & vybrané techniky zvládání (stress management)   Hospodaření s vlastní energií a časem v pracovním i osobním životě   Změny (pracovního) chování a návyků   Dlouhodobě udržitelná pracovní výkonnost   Komunikační techniky pro udržování si osobních hranic a podporu asertivity   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Controlling vzdělávání - jak zvýšit efektivitu vzdělávání zaměstnanců

01.03.2018 - Praha Překonejte slabé stránky firemního vzdělávání a zlepšete jeho účinnost Nedostatečná efektivita vzdělávání je problém, který trápí řadu firem. Poznejte cesty, jak účinnost vzdělávání v organizaci zvýšit! S pomocí metod controllingu vzdělávání analyzujte vzdělávací potřeby zaměstnanců, plánujte dokonaleji vzdělávací akce, vybírejte správné vzdělávací metody. Naučte se vyhodnocovat výsledky vzdělávacích akcí a zvyšovat motivaci zaměstnanců ke vzdělávání. Kurz je určen: personálním manažerům   HR specialistům, kteří se zabývají vzděláváním zaměstnanců   všem, kteří se věnují řízení a organizaci podnikového vzdělávání    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: budete schopni kriticky zhodnotit své plánování, počáteční očekávání i dosažené výsledky   seznámíte se s účinnými metodami vzdělávání a rozvoje zaměstnanců   poznáte, jak efektivně pracovat s motivací zaměstnanců ke vzdělávání   získané znalosti si vyzkoušíte na praktických příkladech     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Vedení a koučink zaměstnanců

01.03.2018 - Praha V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. * V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. Osobnost   Osobnost   Tým a vztahy   Komunikace a spolupráce   Vize a motivace   Vývoj stylů vedení lidí   Mindful leadership   Koučovací přístup   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



KONTROLA TECHNICKÉHO STAVU RUČNÍCH VOZÍKŮ PROVEDENÍ VLASTNÍM ZAŠKOLENÝM ZAMĚSTNANCEM # pro Uživatele ručních vozíků.

02.03.2018 - České Budějovice Kurz pro provádění provozních kontrol technického stavu ručně vedených manipulačních vozíků a postup pro výrobce při prohlášení o shodě s technickými požadavky na ruční vozíky ve smyslu platných ČSN. Vypracování provozní dokumentace a místních provozních bezpečnostních předpisů. Kurz je určen pro všechny uživatele ručně vedených manipulačních vozíků, vlastní i sériové výroby, vedoucí a provozní zaměstnance, skladníky, kontrolní techniky, odborně způsobilé osoby v prevenci rizik a další uživatele ručně vedených manipulačních vozíků. Podrobné informace naleznete níže na stránce....
PYROKONTROL trading consulting - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Proces výběru zaměstnance od A do Z

05.03.2018 - Brno Jak již napovídá název kurzu, obsahem je průřez procesu výběru zaměstnance od definování pracovní pozice, přes stanovení způsobů hledání potenciálních zaměstnanců, preselekci a vyhodnocení dat na základě dostupných zdrojů od uchazečů. Dále se účastníci kurzu seznámí se samotným procesem personálního výběru, včetně poskytnutí zpětné vazby zájemcům o pracovní pozici. Závěr školení je zaměřen na nástup vybraného zaměstnance a na doporučení, která pomohou k jeho rychlé adaptaci v novém pracovním prostředí. * Jak již napovídá název kurzu, obsahem je průřez procesu výběru zaměstnance od definování pracovní pozice, přes stanovení způsobů hledání potenciálních zaměstnanců, preselekci a vyhodnocení dat na základě dostupných zdrojů od uchazečů. Dále se účastníci kurzu seznámí se samotným procesem personálního výběru, včetně poskytnutí zpětné vazby zájemcům o pracovní pozici. Závěr školení je zaměřen na nástup vybraného zaměstnance a na doporučení, která pomohou k jeho rychlé adaptaci v novém pracovním prostředí. Pracovní pozice   Pracovní pozice   Způsoby hledání a oslovení potencionálních zaměstnanců   Personální preselekce, metody screeningu   Vyhodnocení CV a motivačního dopisu   Personální výběr   Započetí spolupráce   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu







Zpět ke kurzu: Vedení zaměstnanců >>


  2002 - Connection refused