vedeni-zamestnancu Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Vedení zaměstnanců


Cíl kurzu Naučit účastníky, jak rozpoznávat různé situace, v nichž se zaměstnanci nacházejí, a jak je v daných situacích vést k dosažení požadovaných výsledků. Popis kurzu: Osnova kurzu Osnova Vedení zaměstnanců Podrobná osnova kurzu - Vedení zaměstnanců: Pro poznání vlastního stylu vedení, účastníci vyplňují testy stylu vedení. Příprava konkrétních situací z praxe každého účastníka. Kde není dostatečná praxe, použijeme připravené koncepční případové studie z praxe podobného oboru. 1. Osobnost manažera 2. Životní filosofie a životní paradigmata 3. Stanovení osobních i profesních priorit 4. Základy pozitivního myšlení 5. Systematické plánování času 6. Delegování povinností 7. Motivace týmu, jednotlivců, plánování 8. Typy pracovníků 9. Styly vedení vs. styly řízení 10. Týmové role a jejich využití 11. Efektivní zadávání úkolů 12. Vedení efektivních porad 13. Brainstorming 14. Ve
Zpět ke kurzu: Vedení zaměstnanců >>



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Agenturní zaměstnávání od A do Z - práva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců v roce 2018

28.05.2018 - Praha Jak vybrat seriózní agenturu, spolehlivé zaměstnance a na co si dát pozor Od konce roku 2017 je klíčové znát všechny novelizované pracovněprávní předpisy, které souvisejí s agenturním zaměstnáváním. Zvýšila se totiž odpovědnost nejen ze strany agentur práce, ale zejména zaměstnavatelů, které využívají jejich služby. Ať už vám chybí stálí zaměstnanci dlouhodobě, nebo jen potřebujete jednorázově vypomoci při velké zakázce či sezónních pracích, přijďte na příkladech z praxe zjistit, jaké jsou příslušné zákony a jak si z nabídky agentur správně vybrat.   Kurz je určen: HR manažerům a personalistům   náborářům   ředitelům a majitelům firem    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: osvědčené postupy při najímání agenturních zaměstnanců   všeobecný přehled o platné legislativě pro oblast agenturního zaměstnávání   identifikaci rizik při výběru agentury práce a jak si ověřit její serióznost   srovnání, jaká je odpovědnost za pracovní podmínky agenturních a stálých zaměstnanců   seznámení s výhodami i úskalími agenturního zaměstnávání na příkladech z praxe   přehled práv a povinností při využití agenturních pracovníků   tipy, na co si dát pozor při uzavírání smluv a jak předcházet sporům se zaměstnanci i postihům ze strany úřadů     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Vedení výběrového pohovoru od A do Z - připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců

28.05.2018 - Praha Rozpoznejte správného kandidáta a získejte ho pro svou společnost Situace na pracovním trhu se za posledních pár let dramaticky změnila. Lidé se už nebojí najít si novou práci, protože procento nezaměstnanosti je opravdu nízké. Kvalitní lidé však stále chybí. Jak to udělat, aby pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Jak si nenechat utéct dobrého kandidáta, a hlavně, jak ho ve velkém množství životopisů poznat? Zájemci o práci nechtějí ztrácet čas a ani vy jej neztrácejte! Naučte se správně ptát na to, co skutečně potřebujete vědět. Porozumějte všem úskalím a zákonitostem efektivně vedeného výběrového pohovoru. Kurz je určen: personalistům, kteří organizují a vedou výběrové pohovory   HR manažerům, kteří nastavují procesy včetně procesu náboru   konzultantům personálních agentur   manažerům, kteří si organizují výběrové pohovory sami    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zorientujete se v celém procesu a všech fázích výběrového pohovoru   budete schopní připravit podklady pro pracovní pozici a vést celou agendu pohovoru   vyzkoušíte si vedení pohovoru pod drobnohledem zkušené profesionálky Yvony Charouzdové   osvojíte si správné kladení otázek a zjišťování informací   získáte informace o zajímavých trendech na trhu práce     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



ZAMĚSTNÁVÁNÍ BRIGÁDNÍKŮ, STUDENTŮ – VZNIK A PRŮBĚH PP VZTAHU Z POHLEDU PRAXE (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * 1. Úvod do problematiky. 2. Zaměstnávání mladistvých a jeho zákonný rámec. 3. Pracovní smlouva – její obsah a možnosti využití. 4. Dohoda o provedení práce. 5. Dohoda o pracovní činnosti. 6. Pracovní stáže u zaměstnavatele. 7. Problematika průběhu a skončení pracovního poměru respektive dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr – DPP a DPČ....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ZÁKON O ZAMĚSTNANOSTI V ROCE 2015 (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Úvod do problematiky • zaměstnavatel a zaměstnanec z pohledu platných pracovněprávních předpisů • diskriminace v pracovněprávních vztazích. Zaměstnávání osob se zdravotním postižením (invalidita, zdravotně znevýhodněné osoby nová úprava k 1. 1. 2015, pracovní rehabilitace, chraněné pracovní místo, příspěvek na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením na chráněné pracovní místo, úhrada nákladů zdravotně postižené osoby, řízení o zdravotním stavu) • zaměstnávání zaměstnanců ze zahraničí (informační povinnosti zaměstnavatele, povolení k zaměstnávání cizinců, evidence občanů EU a cizinců, zaměstnanecké karty – nová právní úprava 2014). Kontrolní činnost (Státní úřad inspekce práce, oblastní inspektoráty bezpečnosti práce – IBP, prokazování legálního zaměstnávání k 1. 1. 2015, povinnosti zaměstnavatele v rámci kontrolní činnosti IBP, předkládání pracovněprávních dokumentů pro účely kontrol u zaměstnavatelů k 1. 1. 2015, správní delikty – sankce) • problematika nelegálního zaměstnávání a její vývoj do současnosti – Švarcsystém“....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



VEDENÍ OSOBNÍ AGENDY ZAMĚSTNANCŮ (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * ÚVOD DO PROBLEMATIKY: Historická úprava pracovněprávních vztahů v ČR • aktuální stav právní úpravy v roce 2015 • všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace. ZÁKLADNÍ PRÁVNÍ VYMEZENÍ PROBLEMATIKY – PRÁVNÍ PŘEDPISY UPRAVUJÍCÍ OSOBNÍ EVIDENCI: Ochrana osobních údajů v českém pracovním právu • problematika práva na ochranu osobních údajů • osobní údaje zaměstnance • citlivé údaje zaměstnance • zaměstnavatel – správce osobních a citlivých údajů • základní složky osobní evidence • vymezení obsahu osobního spisu • jednotlivé fáze, kdy lze danou informaci od zaměstnance legálně získat. JAKÉ INFORMACE A KDY MŮŽE/MUSÍ ZAMĚSTNAVATEL OD ZAMĚSTNANCE ZÍSKAT: Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat • zákonem povolené výjimky • osobní údaje v dokumentech osobní evidence • mzdové listy • identifikace zaměstnance • problematika utajení výše mzdy zaměstnance. VZOROVÝ OBSAHO OSOBNÍHO SPISU: Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah • skončení pracovního poměru a osobní spis zaměstnance....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY V ROCE 2015 (záznam DVD)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Vysvětlení základních principů a postupů při poskytování zaměstnaneckých benefitů z hlediska daní a pojistných odvodů v roce 2015, vč. zdůraznění změn oproti předchozímu stavu • základní vymezení benefitů. Možnosti z pohledu pojistných zákonů (vymezení vyměřovacího základu pro pojistné na zdravotní a sociální pojištění a na důchodové spoření, vliv na poskytování benefitů) • benefity z pohledu zákona o daních z příjmů (plnění, která u zaměstnanců nejsou předmětem daně nebo jsou od daně osvobozena), rozbor z hlediska zaměstnance i zaměstnavatele. Konkrétní příklady nejčastějších zaměstnaneckých výhod s vysvětlením nutných předpokladů. Daňové a finanční dopady pro zaměstnavatele i zaměstnance (vzdělávání zaměstnanců, pojistné na soukromé životní pojištění, spoření na penzi, příspěvek na dovolenou apod., služební vozidlo i pro soukromé účely, zápůjčky a dary, poskytnutí výrobků a služeb se slevou apod.). Zaměstnanecké benefity z pohledu ostatních daňových zákonů (vazba na zákon o DPH – plnění pro zaměstnance jakožto plnění mimo ekonomické účely, krácení odpočtu u souvisejících vstupů)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Srážky, exekuce, oddlužení zaměstnanců – komplexní přehled kroků zaměstnavatele (záznam on-line)

Květen 2018 - online Neuvedeno * Seminář vám odpoví na následující, ale i další otázky související s problematikou: Jaké právní normy řeší provádění srážek u zaměstnanců? ? Jak a kde hlídat, zda je zaměstnanec v insolvenci, či zda je již vedeno takové řízení? ? Je možné zjistit, zda nový zaměstnanec je v insolvenci? ? Jaké kroky podniknout při zahájení insolvenčního řízení zaměstnance? ? Co se srážkami na exekuci, které byly zaměstnanci dosud sraženy? ? Jak pohlížet a pracovat se srážkami, na které je již vydán exekuční titul, a jsou zaměstnavatelem sráženy? Které mají přednost? ? Jaké jsou přednostní a nepřednostní pohledávky? ? Jak stanovit pořadí srážek? ? Jaký je rozdíl mezi srážkami a exekuci a srážkami při zahájení insolvenčního řízení? ? Jaký je postup při výpočtu takových srážek? ? Jak dlouho může zaměstnavatel deponovat srážky zaměstnanců? ? Jak probíhá komunikace s insolvenčním správcem? ? Jaké má zaměstnavatel povinnosti k insolvenčnímu správci po dobu insolvenčního řízení? ? Jak má postupovat zaměstnavatel, který je sám věřitelem zaměstnance?...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Srážky, exekuce, oddlužení z pohledu zaměstnavatele 2016 (záznam on-line)

Květen 2018 - online Neuvedeno * • rozdělení srážek dle právních norem, typy srážek - přednostní, nepřednostní a jejich pořadí, • postup a povinnosti zaměstnavatele při provádění srážek u zaměstnance v insolvenci, • stanovení, výpočet a práce s nezabavitelnými částkami, • upozornění na legislativní změny v průběhu roku 2015 a 2016 – exekuce u dohod o provedení práce a jiné novinky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Srážky, exekuce a oddlužení z pohledu zaměstnavatele 2018 (záznam on-line)

Květen 2018 - online Neuvedeno * • Základní právní normy ke srážkám. • Stanovení a výpočet nezabavitelných částek s ohledem na vyživované osoby. • Rozlišení typů srážek – přednostní, nepřednostní a jejich odlišnosti v případě srážky. • Určení pořadí srážek. • Souběh pohledávek a jejich poměrné uspokojení. • Exekuce a srážky ze mzdy – jaké povinnosti má zaměstnavatel? • Provádění srážek při oddlužení plněním splátkového kalendáře (osobní bankrot) – podrobný postup zaměstnavatele. • Upozornění na chyby zaměstnavatelů při provádění srážek. • Nepřijatelné postupy exekutorů a jak se vůči nim bránit. • Novela Insolvenčního zákona v roce 2017 a její dopad na dlužníky. • Novela NOZ v oblasti srážek. • Judikát NS ČR – způsob výpočtu srážky ze mzdy při vyplacení odstupného – BUDE VÁS ZAJÍMAT! • Praktické příklady k výpočtům jednotlivých typů srážek. • Diskuze a dotazy. • Aktuality ke dni konání seminář....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Work-life balance zaměstnance

30.05.2018 - Praha Kurz je, v souvislosti s vyzdvihováním významu zdravého životního stylu jako podmínky pro přežití, zaměřen na jeden ze současných trendů – Work-life balance (WLB) tj. zavedení souladu osobního a pracovního života. Tento soulad poté vede k vyšší výkonnosti a efektivitě zaměstnanců, ale také a především k jejich osobní spokojenosti a tím jejich zdraví. V průběhu kurzu se personalisté i zaměstnanci dozví zásadní informace o různých oblastech týkajících se WLB a opatřeních a možnostech, které mohou prakticky aplikovat u sebe samých. * Kurz je, v souvislosti s vyzdvihováním významu zdravého životního stylu jako podmínky pro přežití, zaměřen na jeden ze současných trendů – Work-life balance (WLB) tj. zavedení souladu osobního a pracovního života. Tento soulad poté vede k vyšší výkonnosti a efektivitě zaměstnanců, ale také a především k jejich osobní spokojenosti a tím jejich zdraví. V průběhu kurzu se personalisté i zaměstnanci dozví zásadní informace o různých oblastech týkajících se WLB a opatřeních a možnostech, které mohou prakticky aplikovat u sebe samých. Work-life balance   Work-life balance   Syndrom vyhoření   Nadměrný stres & vybrané techniky zvládání (stress management)   Hospodaření s vlastní energií a časem v pracovním i osobním životě   Změny (pracovního) chování a návyků   Dlouhodobě udržitelná pracovní výkonnost   Komunikační techniky pro udržování si osobních hranic a podporu asertivity   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



INSPEKČNÍ TECHNIKY REGÁLŮ - kontrola technického stavu regálů vlastním zaměstnancem # pro uživatele regálů a regálových systémů.

31.05.2018 - webiář Kurz pro provádění provozních kontrol technického stavu regálů a regálových systémů, zátěžových zkoušek v případě starých regálů bez prokazatelného určení nosnosti a postup pro výrobce při prohlášení o shodě s technickými požadavky na regály ve smyslu platných ČSN. Kurz je určen pro všechny výrobce, dodavatele, manažery skladů, skladníky, odborně způsobilé osoby v prevenci rizik a další uživatele regálů a regálových systémů. Podrobné informace naleznete níže na stránce....
PYROKONTROL trading consulting - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zdravá firma - nástroje pro měření a zvyšování zdraví zaměstnanců

04.06.2018 - Praha Osvojte si nástroje managementu zdraví a vytvořte zdravou firmu Ochrana zdraví zaměstnanců a program podpory zdraví by měly být součástí celkové strategie zdravé společnosti. Naučte se, jak nastavit a strategicky řídit systém pracovně lékařských služeb, aby to nebylo jen plnění zákonných povinností. Vytvořte ve své firmě efektivní program podpory zdraví, který se bude opírat o prokazatelné poznatky odborných lékařských studií, nikoliv o neověřené alternativní trendy. Nabídněte svým pracovníkům komplexní zdravotní péči a eliminujte rizika ztráty zdravotní způsobilosti působením stresu, špatné výživy či různých civilizačních onemocnění. Ukážeme vám, jak zajistit ekonomickou návratnost programu zdravé firmy a jak ji měřit. Kurz je určen: velkým zaměstnavatelům i malým a středním podnikům   drobným podnikatelům se zaměstnanci   manažerům a specialistům z výrobních, logistických a obchodních společností   HR manažerům a specialistům v oblasti BOZP/PO    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se strategicky řídit systém pracovně lékařských služeb   poznáte, jak sestavit komplexní program zdravotní péče   naleznete východiska pro program zdravé firmy v právních předpisech o bezpečnosti a ochraně zdraví   dozvíte se, jak vytvořit efektivní program podpory zdraví a jak měřit jeho návratnost   zjistíte, jak lze snižovat rizika ztráty zdravotní způsobilosti a nemocí z povolání   poznáte nástroje na snížení absence a nemocnosti, urychlení návratu do práce   seznámíte se s příklady z praxe a případovými studiemi zdravých firem     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Motivace zaměstnanců aneb jak zvýšit angažovanost vašich zaměstnanců

04.06.2018 - Praha Chcete se konkrétně dozvědět, jaký má tolik opěvovaná motivace vliv na výkon vašich zaměstnanců? Chcete dostat do rukou „klíč“ k účinné motivaci? Chcete si v praxi vyzkoušet změnu pohledu na význam firemní kultury? Pokud třikrát ano, tak to vše bude náplní našeho praktického workshopu a navíc si sami porovnáte účinky finanční a nefinanční motivace a jejich dopady na výkon různých typů zaměstnanců. * Chcete se konkrétně dozvědět, jaký má tolik opěvovaná motivace vliv na výkon vašich zaměstnanců? Chcete dostat do rukou „klíč“ k účinné motivaci? Chcete si v praxi vyzkoušet změnu pohledu na význam firemní kultury? Pokud třikrát ano, tak to vše bude náplní našeho praktického workshopu a navíc si sami porovnáte účinky finanční a nefinanční motivace a jejich dopady na výkon různých typů zaměstnanců. Motivace   Motivace   Určení konkrétních typů motivace   Firemní kultura vs. motivace jedince   Tipy na práci s motivací   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Zaměstnávání cizinců na území ČR – komplexní představení problematiky s důrazem na změny v právní úpravě a jejich praktické dopady

06.06.2018 - Praha Po absolvování semináře budete znát systematiku právní úpravy zaměstnávání a pobytů občanů třetích zemí a občanů EU/EHP/Švýcarska na území ČR/Schengenu. Budou vám komplexně představeny aktuální změny v procesu získávání pracovních povolení a pobytových titulů pro Českou republiku v kontextu novelizovaného zákona o pobytu cizinců s důrazem zejména na zaměstnaneckou kartu, kartu vnitropodnikově převáděného zaměstnance a kartu investora. Výklad bude vždy doprovázen případovými studiemi s detailním chronologickým popisem řízení o vydání pobytových titulů zejména za účelem zaměstnání, včetně popisu řízení o vydání pracovního povolení (na bázi vyslání + nestandardní případy). Prostor dostane také problematika pobytu rodinných příslušníků občanů EU a občanů třetích zemí a jejich zaměstnávání na území ČR. Představeny budou rovněž pobytové tituly udělované ve zvláštních případech – tj. modrá karta/zrychlená procedura pro vnitropodnikově převáděné zaměstnance/zácvik, či na otázky sou * • pobyt občanů EU/EHP/Švýcarska a jejich rodinných příslušníků na území České republiky a Schengenu, • pobyt občanů třetích států na území České republiky a Schengenu, • proces získávání povolení potřebných k zaměstnávání cizinců na území České republiky, (zaměstnanecká/modrá karta, karta vnitropodnikově převáděného zaměstnance), • speciální programy fast track, zácvik, projekt a režim Ukrajina, welcome package, a další vládní programy, • povinnosti zaměstnavatele a cizince, • připravované legislativní změny v oblasti zaměstnávání cizinců na území České republiky. Ostatní problematika: • změna zaměstnavatele, • zaměstnávání cizinců na území ČR s vízy vystavenými jinými schengenskými státy, • problematika apostil/superlegalizace a nostrifikace, • postihy za nelegální zaměstnávání cizinců. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zpětná vazba, hodnoticí pohovor a motivace zaměstnanců

07.06.2018 - Praha Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. * Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. Podávání zpětné vazby   Podávání zpětné vazby   Vedení hodnoticího rozhovoru   Motivace a odměňování zaměstnanců   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Work-life balance zaměstnance

07.06.2018 - Brno Kurz je, v souvislosti s vyzdvihováním významu zdravého životního stylu jako podmínky pro přežití, zaměřen na jeden ze současných trendů – Work-life balance (WLB) tj. zavedení souladu osobního a pracovního života. Tento soulad poté vede k vyšší výkonnosti a efektivitě zaměstnanců, ale také a především k jejich osobní spokojenosti a tím jejich zdraví. V průběhu kurzu se personalisté i zaměstnanci dozví zásadní informace o různých oblastech týkajících se WLB a opatřeních a možnostech, které mohou prakticky aplikovat u sebe samých. * Kurz je, v souvislosti s vyzdvihováním významu zdravého životního stylu jako podmínky pro přežití, zaměřen na jeden ze současných trendů – Work-life balance (WLB) tj. zavedení souladu osobního a pracovního života. Tento soulad poté vede k vyšší výkonnosti a efektivitě zaměstnanců, ale také a především k jejich osobní spokojenosti a tím jejich zdraví. V průběhu kurzu se personalisté i zaměstnanci dozví zásadní informace o různých oblastech týkajících se WLB a opatřeních a možnostech, které mohou prakticky aplikovat u sebe samých. Work-life balance   Work-life balance   Syndrom vyhoření   Nadměrný stres & vybrané techniky zvládání (stress management)   Hospodaření s vlastní energií a časem v pracovním i osobním životě   Změny (pracovního) chování a návyků   Dlouhodobě udržitelná pracovní výkonnost   Komunikační techniky pro udržování si osobních hranic a podporu asertivity   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Vedení a koučink zaměstnanců

07.06.2018 - Praha V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. * V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. Osobnost   Osobnost   Tým a vztahy   Komunikace a spolupráce   Vize a motivace   Vývoj stylů vedení lidí   Mindful leadership   Koučovací přístup   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Fluktuace zaměstnanců

08.06.2018 - Brno Kurz se zabývá jedním z významných problémů každé firmy , fluktuací zaměstnanců. Tento problem řeší nejen personalisté a manažeři, ale i členové pracovních týmů. Obzvlášť, když se jedná o kvalitní, výkonné a zaučené zaměstnance. Cílem kurzu je seznámení účastníků s celou problematikou fluktuace, jejich negativních dopadů, opatřeními minimalizující nežádoucí fluktuaci, oblastí řízené fluktuace a nejčastějšími motivy, které vedou k odchodu klíčových zaměstnanců. Současně získají účastníci správný model propouštěcího rozhovoru, výhody správně zvládnutého odchodu zaměstnance i možné negativní dopady v případě opačném. * Kurz se zabývá jedním z významných problémů každé firmy , fluktuací zaměstnanců. Tento problem řeší nejen personalisté a manažeři, ale i členové pracovních týmů. Obzvlášť, když se jedná o kvalitní, výkonné a zaučené zaměstnance. Cílem kurzu je seznámení účastníků s celou problematikou fluktuace, jejich negativních dopadů, opatřeními minimalizující nežádoucí fluktuaci, oblastí řízené fluktuace a nejčastějšími motivy, které vedou k odchodu klíčových zaměstnanců. Současně získají účastníci správný model propouštěcího rozhovoru, výhody správně zvládnutého odchodu zaměstnance i možné negativní dopady v případě opačném. Fluktuace   Fluktuace   Propouštěcí rozhovor   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Adaptační proces nového zaměstnance

08.06.2018 - Praha Adaptační proces nového zaměstnance má velmi významný vliv na výkonnost, loajálnost, efektivitu práce, jeho setrvání ve společnosti, a tím prosperitu a stabilitu celé organizace. V průběhu kurzu se personalisté, manažeři, ředitelé i majitelé společnosti seznámí se zásadními informacemi z oblasti adaptace nového pracovníka, jeho rychlé seznámení s celou společností, jeho podílu na hodnotách firmy, zahájení práce, vytvoření jeho sounáležitosti s pracovní pozicí, kolegy, nadřízenými i strategickým cílem firmy. Kurz je doplněn řadou praktických případů a modelových situací, které přispějí k vytvoření uceleného pojetí této oblasti. * Adaptační proces nového zaměstnance má velmi významný vliv na výkonnost, loajálnost, efektivitu práce, jeho setrvání ve společnosti, a tím prosperitu a stabilitu celé organizace. V průběhu kurzu se personalisté, manažeři, ředitelé i majitelé společnosti seznámí se zásadními informacemi z oblasti adaptace nového pracovníka, jeho rychlé seznámení s celou společností, jeho podílu na hodnotách firmy, zahájení práce, vytvoření jeho sounáležitosti s pracovní pozicí, kolegy, nadřízenými i strategickým cílem firmy. Kurz je doplněn řadou praktických případů a modelových situací, které přispějí k vytvoření uceleného pojetí této oblasti. Adaptace   Adaptace   Sounáležitost zaměstnance   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ZAMĚSTNÁNÍ MALÉHO ROZSAHU, DPP a DPČ - mzdové souvislosti

11.06.2018 - Praha Určeno pro mzdové účetní a personalisty. Obsah: * Právní úprava dohod o provedení práce * Náležitosti dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti * Vstupní lékařské prohlídky u DPP a DPČ * Doba určitá a neurčitá u DPP a DPČ, prodlužování dohod * Skončení DPP a DPČ * Délka směny * Odpovědnost zaměstnance v rámci DPP a DPČ * Právní úprava pro pracovní poměr a výjimky, od nichž je možné se odchýlit u DPP a DPČ * Zápočtový list u DPP a DPČ * Výpočet čistého průměrného výdělku u DPČ a DPP * Zdanění příjmů na základě DPP a DPČ * Vznik účasti na zdravotním pojištění u DPP a DPČ, oznamování nástupu do zaměstnání a ukončení zaměstnání * Zvláštnosti u DPČ z hlediska zdravotního pojištění – povinnost respektovat minimální vyměřovací základ * Kdy neplatí minimální vyměřovací základ: u pojištěnců státu, při souběhu dvou a více zaměstnání, při souběhu zaměstnání a podnikání * Vznik účasti na nemocenském pojištění u DPP a DPČ, vznik a zánik účasti na pojistném * Příjem zúčtovaný po ukončení DPP a DPČ * Odvod pojistného na zdravotní pojištění a sociální zabezpečení * Zaměstnání malého rozsahu – § 7 zákona č. 187/2006 Sb. * Podmínky ZMR, ohlašovací povinnosti vůči OSSZ, účast na NP a odvod pojistného * ZMR u dohody o pracovní činnosti * ZMR u pracovního poměru * ZMR u jiných „zaměstnanců“, například členů statutárních orgánů, jednatelů * Dávky nemocenského pojištění u ZMR * Rozhodné období u ZMR * Změna druhu pojistného vztahu - § 10 zák. č. 187/2006 Sb. (ZMR se změnilo na tzv. ostatní zaměstnání nebo naopak) a dopad na rozhodné období * Souběh více ZMR v jednom měsíci postupně za sebou * Souběh více ZMR plynoucích vedle sebe v jednom měsíci * Nárok na cestovní náhrady u DPP a DPČ – podmínky * Odměňování zaměstnanců v rámci DPP a DPČ – minimální mzda * Obecná odpovědnost zaměstnance za škodu u DPP a DPČ * Odvod zákonného pojištění a nároky na odškodnění u DPP a DPČ * Dotazy účastníků ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU







Zpět ke kurzu: Vedení zaměstnanců >>


 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde