zaklady-podnikani Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Základy podnikání


Tento kurz je určen všem, co chtějí začít samostatně podnikat a rádi by se orientovali v oblasti účetnictví, daní a marketingu. Při výuce je kladen důraz především na praxi - každá vyučovací hodina zahrnuje množství příkladů na procvičení přednášené látky. Studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu. Pro více informací rolujte dolů po stránce. Od 6.11.2014 do 12.1.2015 je možná pouze večerní výuka u online kurzů a individuálních kurzů.
Zpět ke kurzu: Základy podnikání >>




  • Říjen 2018 Brno - Základy podnikání  ... INDIVIDUÁLNÍ kurz: termín dohodou po odeslání přihlášky
     ... cena: 5.000 kurz bez DPH Kateřina Porubanová

Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Finanční analýza a řízení podnikových financí ... aneb Jak prověřit finanční zdraví podniku

26.09.2018 - Praha Popis Úspěšné vedení podniku vyžaduje znalost principů podnikového hospodářství. Pro controllery a manažery je schopnost finančního řízení důležitým předpokladem úspěšné práce a jednání. Školení Finanční analýza a řízení podnikových financí poskytuje fundovaný přehled o souvislostech finančního účetnictví a podnikové ekonomiky. Je určeno jako vhodná příprava pro controllingové vzdělávání. Finanční výkazy a vazby mezi nimi Rozvaha (bilance) podniku Výkaz zisků a ztrát (výsledovka) Výkaz cash flow Způsoby financování společnosti Dlouhodobé a krátkodobé financování Bilanční pravidla a jejich využití Optimalizace kapitálové struktury Pracovní kapitál, význam, využití Hrubý a čistý pracovní kapitál Analýza čistého pracovního kapitálu Finanční analýza Horizontální analýza účetních výkazů Vertikální analýza účetních výkazů Poměrové ukazatele Využití soustav ukazatelů Modely predikce finanční tísně ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ON-LINE KURZ: IFRS Finanční nástroje, podnikové kombinace

Září 2018 - online Víte, že finančním nástrojem je i pohledávka nebo závazek? Že akcii je možné zachytit tak nebo jinak? Že při nákupu dceřiné společnosti nestačí jen vykázat kupní cenu, ale je zapotřebí provést další řadu kroků? O tom všem bude tento webinář o IFRS. Někdo tato témata považuje už za hodně pokročilá. Pokusíme se Vás přesvědčit, že i v nich se dá dobře orientovat a vyvarovat chyb. * • finanční nástroje – klasifikace a oceňování – IAS 39, IFRS 9, • finanční nástroje – prezentace – IAS 32, IFRS 7, • rizika – prezentační povinnosti podniku, • podnikové akvizice – stanovení ceny a okamžiku akvizice – IFRS 3, • podnikové akvizice – akviziční účetnictví, • podnikové akvizice – vykázání a práce s goodwillem....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ON-LINE KURZ: Účetní závěrka pro podnikatelské subjekty 2018

Září 2018 - online Účetní závěrka je určitým vyvrcholením roční práce nad účetnictvím a rovněž prezentací práce účetního před veřejností. Má svá psaná ale i nepsaná pravidla, svůj zažitý proces. Na tomto webináři Vás s tím vším může seznámit auditor, jehož úkolem je závěrky ověřovat, a tak mu pod rukama prochází jejich různorodé varianty. * • druhy účetní závěrky a kdy který použít, • závěrkový proces, • inventarizace, • závěrkové operace (časové rozlišení, kurzové rozdíly, …), • daň z příjmů v hrubé kostce (splatná i odložená), • struktura závěrky se zaměřením na přílohu, • spolupráce s auditorem, • výroční zpráva a zpráva o vztazích....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Vnitropodnikové směrnice (záznam on-line)

Září 2018 - online Neuvedeno * • legislativní rámec, • vnitropodniková směrnice, její úkol a význam, • zásady pro tvorbu vnitropodnikové směrnice, • směrnice zákonné a ostatní, oblasti pro zapracování do směrnic, • náležitosti vnitropodnikových směrnic, jejich platnost, • systém zpracování účetnictví, účetní rozvrh, • oběh účetních dokladů, kompetence a podpisové vzory, • účetní závěrka a provedení konsolidace, inventarizace a archivace,skartační pravidla, • oceňování majetku a závazků, • dlouhodobý majetek, odpisy, drobný majetek, zásoby, • valutové a devizové operace, deriváty, • rezervy a opravné položky, • časové rozlišování, dohadné položky, • inventarizace, harmonogram účetní závěrky, • zásady vedení pokladny, pracovní cesty, stravování zaměstnanců, • poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, • směrnice pro OSVČ, • nejčastější chyby u vnitropodnikových směrnic, • příklady z praxe, vzory směrnic, • dotazy a diskuse....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Auto v podnikání (záznam on-line)

Září 2018 - online Neuvedeno * • pořízení automobilu jako hmotného majetku daňově odpisovaného (vstupní cena, postup při odpisování), • pořízení automobilu na finanční leasing (definice finančního leasingu a další nutné podmínky, srovnání s možností pořízení vozidla koupí, předčasné ukončení včetně cese leasingu), • náklady na provoz (při použití podnikající fyzickou osobou i pro soukromou potřebu, uplatnění paušálních výdajů vč. promítnutí do přiznání), • automobil a DPH (možnosti odpočtu DPH při pořízení automobilu, postup při použití automobilu pro účely nesouvisející s ekonomickou činností a další), • automobil a daň silniční (principy zdanění, základní povinnosti poplatníka daně silniční), • automobil z pohledu cestovních náhrad (použití soukromého vozidla zaměstnance nebo vozidla nevloženého do obchodního majetku pro účely podnikání, možnosti z pohledu daňových nákladů, aktuální výše a způsob určení cestovních náhrad), • automobil jako zaměstnanecký benefit (poskytnutí vozidla k soukromým i služebním účelům zaměstnance) – postup z hlediska daní z příjmů i DPH, • upozornění na aktuální změny a novinky v této oblasti (v návaznosti na daňový balíček 2017/2018 a vývoj legislativy), • zodpovězení dotazů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



E-learning - Základy podnikání

Září 2018 - E-learningové kurzy je možné s Vzdělávací centrum ACZ se podílí také na tvorbě e-learningových kurzů. E-learning je moderní způsob výuky, kdy student nemusí docházet do učebny, ale může se vzdělávat z pohodlí svého domova prostřednictvím počítače připojeného k internetu. Výuka probíhá pomocí strukturovaného programu a zároveň je vedena lektorem, s kterým lze úkoly elektronicky konzultovat a který následně úkoly vyhodnocuje. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy podnikání

01.10.2018 - Praha Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání. Má základní manažerské a marketingové dovednosti. Orientuje se v problematice evropských fondů a možnostech jejich čerpání. Dovede využít počítač k podpoře svého podnikání. Umí vypracovat vlastní podnikatelský záměr.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní minimum pro podnikatele   Ekonomie v podnikání   Manažerské a marketingové dovednosti   Možnosti čerpání z evropských fondů, zpracování projektů   Využití počítače v podnikání   Podnikatelský záměr a jeho struktura   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, Valérie Laurenčíková, MBA, Dr. Alexandr Perutka CSc., Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/zaklady-podnikani/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-podnikani.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   Nechte si od nás zaslat díl C k žádosti. Zašleme Vám jej ma...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro obchodníky

01.10.2018 - Praha Určeno pro obchodníky (obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce), vyjednavače, obchodní manažery a všechny, kteří občas musí o ceně vyjednávat. Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Naučí se účinně čelit i tvrdému tlaku na snižování ceny, a to prostřednictvím zasazení vyjednávání do jiného rámce. Tím, že budou ve vyjednávání aktivní, nebudou jen zoufale odrážet zákazníkův tlak, ale budou pracovat s cenou systematicky. Naučí se argumentovat ve věci ceny, nebudou se bát svou cenu sdělit, vyšší cenu nebudou považovat za nevýhodu bránící prodeji, ale dokážou ji chápat v širších souvislostech. Obsah: * Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele * Emoce a racionalita v rozhodování * Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně * Proč přesunout vyjednávání o ceně až na závěr jednání a jak toho dosáhnout * Argumentace – konstrukce argumentů, jejich načasování: má-li můj výrobek či služba pro zákazníka unikátní přínos, pak mám šanci vyjednávat o ceně * Argumentace benefitem pro zákazníka * Cenové námitky a jejich zvládání * Nejčastější námitky vztahující se k ceně: * Reakce na námitku „Je to drahé.“ * Reakce na námitku „Je to příliš drahé.“ * Reakce na námitku „Konkurence mi nabízí úplně totéž co Vy, ale za nižší cenu.“ * A další námitky * „Kdybychom byli levnější, tak bychom toho prodali mnohem více.“ – způsoby překonání „cena je to jediné, na čem záleží“ – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů, techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit aneb „jsou ti nejlevnější skutečně vždy těmi nejúspěšnějšími?“ * Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového nátlaku * Sleva jako sice ten nejjednodušší, ale také drahý a mnohdy naprosto zbytečný způsob, jak dostat zakázku * Vliv slevy na výslednou marži * Práce s ústupky v cenovém vyjednávání * Nejobvyklejší chyby v cenovém vyjednávání * A něco málo počítání Metody výuky: Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů“, naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně. Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi. Při semináři je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány. Lektor Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí Termín konání: 1. října, 9 - 17 h. (oběd) ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy podnikání s výukou obchodní angličtiny

03.10.2018 - Praha 2 * Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace: MSMT-32359/2015-1/754 * Kurz je zaměřen na potřeby začínajících podnikatelů, kteří mají zájem o získání informací a praktických rad z oblasti legislativy, účetnictví, marketingu a personalistiky. V kurzu sestaví společně s lektorem podnikatelský plán na zvolený obor a budou poskytnuty informace pro možnosti získání dotací. Komu je určen: Začínajícím podnikatelům. * Nezaměstna...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy podnikání - rekvalifikace

03.10.2018 - Praha 2 Rekvalifikační kurz Základy podnikání akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace MSMT-33095/2013-1/698 * Kurz je zaměřen na potřeby začínajících podnikatelů, kteří mají zájem o získání informací a praktických rad z oblasti legislativy, účetnictví, marketingu a personalistiky. V kurzu sestaví společně s lektorem podnikatelský plán na zvolený obor a budou poskytnuty informace pro možnosti získání dotací. Komu je určen: Začínajícím podnikatelům.[br...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



LinkedIn pro obchodníky

08.10.2018 - Praha V průběhu tohoto semináře si ověříte, jak využít LinkedIn pro potřeby obchodních zástupců. Zlepšíte efektivitu vyhledávání zákazníků, zlepšíte výkonnost celých obchodních týmů. * LinkedIn pro obchodníky • současné a budoucí trendy vyhledávání zákazníků, • nejdůležitější části LinkedIn profilu pro vyhledávání zákazníků, • networkingové cíle úspěšného LinkedIn obchodního zástupce, • co je to diverzita zákazníků a jaké výzvy nám přináší, • které kontaktní metody jsou pro akvizici potenciálních zákazníků nejefektivnější, • jak tvořit zprávy, které potenciální zákazníci nemohou igonorovat, • jak sledovat LinkedIn aktivitu vaší konkurence. Práce se sítí LinkedIn po celou dobu semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Daňová evidence podnikatelů - rekvalifikační kurz (dopolední)

08.10.2018 - Hradec Králové Kurz daňové evidence (dříve jednoduché účetnictví – pro drobné podnikatele, živnostníky, OSVČ) je určen i pro úplné začátečníky. Po úspěšném absolvování závěrečné zkoušky získáte Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností....
MOJE KURZY HK - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nájem bytu a domu a prostor za účelem podnikání v novém občanském zákoníku

09.10.2018 - Praha Program semináře: * Nájem bytu a domu - kogentnost úpravy - nájemné, úhrada za služby - * výše - * prodlení - * zvyšování - * jistota - práva a povinnosti stran skončení nájmu (na dobu určitou, na dobu neurčitou) - * prolongace - * přechod nájmu - * výpověď (náležitosti, výpovědní doba, důvody) - přezkum oprávněnosti - odevzdání bytu - společný nájem - služební byt - aktuální judikatura * Nájem prostor za účelem podnikání - účel nájmu - práva a povinnosti stran - skončení nájmu - * převod nájmu - * na dobu určitou - * na dobu neurčitou - * výpověď - náhrada za převzetí zákaznické základny * Diskuse, odpovědi na dotazy účastníků ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Celní problematika pro podnikovou praxi - celní řízení v kostce

10.10.2018 - Praha Získejte aktuální přehled v oblasti celního řízení a připravte se na budoucí změny České celnictví prochází obdobím rozsáhlých změn, které mají zásadní dopad na podnikání. Bylo zavedeno dvoustupňové řízení, snížil se počet celních úřadů. V dohledné době lze očekávat také podstatné změny v evropských předpisech v oblasti celnictví, zejména v celním kodexu. Rozšiřte si své znalosti celní problematiky díky srozumitelnému výkladu právních předpisů a seznamte se s novinkami i s připravovanými změnami českého celního řádu, na jehož přípravě se podílí i lektor tohoto kurzu. Vyzkoušejte si na praktických příkladech práci s evropským celním sazebníkem a osvojte si správné postupy pro všechny fáze celního řízení. Kurz je určen: dovozcům a vývozcům zboží mimo EU   přímým i nepřímým zástupcům v celním řízení   zástupcům firem obchodujících se třetími zeměmi   provozovatelům celních ekonomických režimů včetně celních skladů   pracovníkům poradenských firem   majitelům a jednatelům malých a středních společností    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: seznámíte se s důležitými celními předpisy prostřednictvím kvalifikovaného výkladu   získáte informace o chystaných legislativních změnách a o vývoji soudní judikatury v celní praxi   poznáte zjednodušené postupy v celním řízení a dopady jejich používání, včetně elektronického celního řízení   osvojíte si vše podstatné pro úspěšné provádění celního řízení   dozvíte se o nejdůležitějších připravovaných změnách české i evropské legislativy v celní oblasti   na příkladech z praxe si vyzkoušíte práci s celním sazebníkem EU (TARIC)     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Podnikové finance pro nefinanční manažery (PRAHA) ... Vše podstatné pro ty, kteří chtějí porozumět financím

10.10.2018 - Praha Popis Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení je vyžadovaná u každého manažera a podnikatele. Seminář je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, jež chtějí vstoupit do světa podnikových financí, finančního a manažerského účetnictví, podnikového hospodářství a controllingu. Interaktivní výklad a četné příklady z praxe Vám pomohou vybudovat solidní znalosti, na kterých budete moci založit své finanční plány a rozhodnutí, ale i osobní a kariérní růst. 1. den – přes osobní hospodaření k pochopení ekonomiky podniku Bilance a základní pohled na aktiva a pasiva Peněžní toky a časová hodnota peněz Finanční páka Kapitálové zhodnocení versus Cash Flow Investování a rozložení rizik 2. den – Ekonomická realita podniku Účetní výkazy – druhy, význam, struktura Rozvaha Výsledovka Cash Flow Účetní výkazy – zdroj informací o hospodaření podniku Finanční analýza Ukazatele rentability Ukazatele aktivity Ukazatele zadluženosti Ukazatele likvidity ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Controller jako partner managementu ... aneb Kde je role controllera v podniku

11.10.2018 - Praha Popis Jste jako controller partnerem manažera, nebo pouze výkonnou jednotkou, jejíž názor nikoho ani moc nezajímá? Pokud jste partnerem, nebo k tomuto pojetí controllingu vývoj ve vaší firmě již směřuje, gratulujeme! Tento workshop je určen zejména Vám. Pokud Vás naopak jako partnera nevnímají, podpoříme Vás v úsilí partnerství s manažerem dosáhnout. Takže neváhejte a také přijďte. Seminář je veden formou interaktivního workshopu. Úloha controllera jako business partnera Odpovědnost controllera, jeho organizační začlenění Porozumění byznysu Vztah s vedením - analýza potřeb manažerů Nastavení cílového profilu controllingu Klíčové cíle firmy - jejich uchopení formou řiditelných veličin Nastavení controllingových procesů - spolupráce s ostatními útvary podniku Osobnostní předpoklady controllera Proaktivita Controller a řízení změn Jak přesvědčit manažera Controller v roli Agenta změny Základy řízení změn Principy procesu trvalého zlepšování Motivace vyvolat a prosadit změnu / Motivace k přijetí změny - příklady z manažerské praxe Prevence a řešení konfliktů – příklady z manažerské praxe Moc – jak ji využít a nezneužít Bezmoc – co s ní? ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Porovnání podnikání fyzické vs. právnické osoby z daňového a účetního hlediska včetně optimalizačních propočtů

11.10.2018 - Praha Na semináři se seznámíte s rozdíly mezi podnikáním jako osoba samostatně výdělečně činná (fyzická osoba – podnikatel) a podnikáním jako právnická osoba. Jednotlivé formy podnikání budou podrobně popsány z daňového a účetního hlediska, budou popsány jejich výhody a nevýhody. Seznámíte se s dopady těchto forem podnikání na dědictví, exekuce, nemocenské dávky, podporu v nezaměstnanosti aj. Výklad vyjde z právní úpravy daných forem podnikání a porovná jednotlivé druhy podnikatelských právnických osob, budou probrány právní aspekty jednotlivých forem (povinné vklady, oznamovací povinnost, zveřejňování, přístup k financím, ručení, rizika atd.). Budou uvedeny podmínky pro změnu formy podnikání a postup převodu mezi formami FO a PO navzájem, nebude opomenut ani souběh podnikání jako fyzické a právnické osoby a jeho úskalí. Velký důraz bude kladen na optimalizaci – legální dosažení úspory na dani z příjmů a pojistném s ohledem na možná rizika zvolené formy včetně rizika zneužití práva, úče * Základní charakteristiky forem podnikání, stručný právní rámec: Fyzická osoba – podnikatel (OSVČ) • právnické osoby (obchodní korporace) – společnost s ručením omezeným, akciová společnost, veřejná obchodní společnost, komanditní společnost, družstvo • zřízení živnostenského listu, založení a vznik společnosti včetně novely soudních poplatků (zrušení), přístup k financím vlastníka, přístup k cizím zdrojům, oznamovací a zveřejňovací povinnost, rizika podnikání, ručení a odpovědnost, důvěryhodnost a image OSVČ/obchodní společnosti, omezení jednotlivých druhů podnikání • dopady na další oblasti – dědictví, exekuce, nemocenské dávky, podpora v nezaměstnanosti aj. • ochrana majetku fyzické osoby a možné řešení • shrnutí hlavních výhod a nevýhod pro jednotlivé formy podnikání. Porovnání daňového a účetního hlediska jednotlivých forem podnikání: Daň z příjmu fyzických osob (příjmy z podnikání, příjmy z pronájmu, příjmy ze zaměstnání či odměna statutárního orgánu z vlastní společnosti, možnost uplatnění paušálních výdajů, výše daně z příjmů, uplatnění odpočtů a slev) • daň z příjmu právnických osob (daň z příjmů, srážková daň z podílů na zisku, mzda či odměna jako náklad společnosti a uplatnění příslušných odpočtů a slev, rozdíl zdanění v jednotlivých formách obchodních korporací) • zdravotní pojištění a sociální zabezpečení (jako zaměstnanec vs. OSVČ) • daňově uznatelné výdaje – rozdíly u právnické a fyzické osoby • daňová optimalizace • vedení daňové evidence • vedení podvojného účetnictví – povinné podvojné účetnictví u právnických osob a u některých fyzických osob • rozdíly v sankcích dle účetních a daňových předpisů • obchodní majetek, osvobození při následném prodeji a vliv na optimalizaci • aktuální stanoviska České daňové správy, závěry Koordinačních výborů, judikatura – důraz na nejnovější z posledního roku. Přechod z fyzické osoby na právnickou a naopak, souběh: Jednorázový či postupný přechod • postup při přechodu, převody majetku, zaměstnanců, obchodních vztahů, stanovení cen • možnost souběžného podnikání na FO i PO – výhody, nevýhody, rizika včetně problému vzájemných vztahů a způsobu jejich zdanění (odměna za práci společníka jako příjem ze závislé činnosti, ceny obvyklé atd.) • judikatura ke zneužití práva. Varianty zdanění a souvislý a komplexní ilustrativní příklad s konkrétními propočty a optimalizacemi: Fyzická osoba podnikatel (pracující sám, se zaměstnanci, se spolupracujícími osobami či rodinnými příslušníky, se společníky – smlouva o společnosti (dříve o sdružení), propočty rozdělení příjmů, uplatnění výdajů) • fyzická osoba – pronájem majetku do „své“ společnosti • fyzická osoba – odměna členovi statutárního orgánu (jednatel, člen představenstva, …) versus mzda, aktuální judikatura k nepovoleným souběhům, odvody, pojistné včetně pojištění zákonného • fyzická osoba – odvody na zdravotní a sociální zabezpečení • výpočet daně z příjmů právnických osob, uplatnění mzdy či o...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy účetnictví podnikatelských subjektů v praxi

15.10.2018 - Praha Naučíme vás účtovat nejzákladnější účetní operace. Seznámíte se s principy účtování a základními účetními případy a budete schopni se zorientovat v základech daňového systému, který je nezbytný pro účetní praxi. Důraz je také kladen na základní orientaci v účetní závěrce. Součástí semináře je praktická ukázka účetního programu. Své nabyté znalosti si můžete ověřit ve znalostním testu na závěr kurzu. * 1. den: • základní účetní principy, • právní úprava účetnictví v ČR, • povinnosti účetních, průběh účetního roku ve firmě, • základní přehled účtových tříd, • principy podvojnosti, • účetní doklady, jejich oběh ve firmě, • účtový rozvrh, účetní výkazy. 2. den: • orientace v jednotlivých účetních třídách, • aktiva, pasiva, pochopení rozvahy, • pokladna a banka, peníze na cestě, • příklady účtování. 3. den: • dlouhodobý a drobný majetek, jeho pořízení, vyřazení včetně účtování, • škody na majetku, • účetní a daňové odpisy, rozdíl, účtování, • zásoby včetně účtování. 4. den: • základy DPH v účetnictví, • daňově uznatelné a neuznatelné náklady, • daň z příjmu právnických osob, • inventarizace, dohadné položky, opravné položky, časové rozlišení. 5. den: • opakování účtování základních účetních operací, • ukázka účetního programu, • znalostní test a jeho řešení, • dotazy, závěr....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Typologie zákazníka pro obchodníka

Říjen 2018 - Praha Cílem kurzu „Typologie zákazníka pro obchodníky“ je naučit se efektivně pracovat s daným osobnostním typem zákazníka. Využít jeho vlastní motivaci k prodeji. Naučit se vhodným způsobem prezentovat obchodní nabídku na základě přínosů, vést obchodní jednání tak, aby Váš produkt či služba zákazníka oslovila a zaujala. Dále umět využívat své silné stránky jako prodejce. Obchodník jako osobnost, práce s vlastní osobnostní typologii. Lze si domluvit termín pro individuální školení nebo firemní „mini kurz“ pro 3-4 účastníky. Doporučujeme středně pokročilým až pokročilým obchodníkům....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU







Zpět ke kurzu: Základy podnikání >>


 
Novinky & Aktuality

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde