zaklady-podnikani Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Základy podnikání


Tento kurz je určen všem, co chtějí začít samostatně podnikat a rádi by se orientovali v oblasti účetnictví, daní a marketingu. Při výuce je kladen důraz především na praxi - každá vyučovací hodina zahrnuje množství příkladů na procvičení přednášené látky. Studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu. Pro více informací rolujte dolů po stránce. Od 6.11.2014 do 12.1.2015 je možná pouze večerní výuka u online kurzů a individuálních kurzů.
Zpět ke kurzu: Základy podnikání >>



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Finanční a investiční controlling - mějte ziskovost podniku pod dohledem

20.11.2018 - Brno Veďte svou firmu po finanční a investiční stránce správným směrem Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic. Kurz je určen: majitelům a jednatelům menších firem   finančním manažerům menších firem   pracovníkům controllingových oddělení   hlavním účetním větších firem se zodpovědností za firemní finance    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: prohloubíte své znalosti a pochopíte souvislosti mezi jednotlivými oblastmi financí   pochopíte souvislosti mezi jednotlivými oblastmi financí   naučíte se účinně plánovat a řídit náklady, investice a finanční toky   osvojíte si nový pohled na oblast financí a objevíte možnosti, jak zvýšit prosperitu své společnosti   získáte praktické rady i dovednosti při řešení konkrétních příkladů z podnikové praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



20697-2: Windows 10 – nasazení a správa v podnikovém prostředí

26.11.2018 - Brno Předpokládané znalosti Znalosti na úrovní předchozího kurzu 20697-1   Zaměření kurzu Tento kurz je určen pro správce, kteří zavádějí a spravují zařízení s operačním systémem Windows 10 ve středních a větších firmách   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       # Studijní materiály Originální studijní materiály Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Certifikace Tento kurz je součástí přípravy na zkoušku 70-697 Windows 10 Configuring  (společně s kurzem 20697-1)   Module 1: Managing Desktops and Devices in an Enterprise Environment Managing Windows 10 in the Enterprise   Managing a Mobile Workforce   Supporting Devices in the Enterprise   Extending IT Management and Services to the Cloud   Module 2: Deploying Windows 10 Enterprise Desktops Overview of Windows 10 Enterprise Deployment   Customizing Enterprise Desktop Deployments   Deploying Windows 10 by Using the Microsoft Deployment Toolkit   Maintaining a Windows 10 Installation   Managing Volume License Activation for Windows 10   Module 3: Managing User Profiles and User State Virtualization Managing User Profile and User State   Implementing User State Virtualization by Using Group Policy   Configuring User Experience Virtualization   Managing User State Migration   Module 4: Managing Windows 10 Sign-In and Identity Overview of Enterprise Identity   Planning for Cloud Identity Integration   Module 5: Managing Desktop and Application Settings by Using Group Policy Managing Group Policy Objects   Configuring Enterprise Desktops Using Group Policy   Overview of Group Policy Preferences   Module 6: Managing Data Access for Windows-based De...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



20697-2: Windows 10 – nasazení a správa v podnikovém prostředí

26.11.2018 - Praha Předpokládané znalosti Znalosti na úrovní předchozího kurzu 20697-1   Zaměření kurzu Tento kurz je určen pro správce, kteří zavádějí a spravují zařízení s operačním systémem Windows 10 ve středních a větších firmách   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       # Studijní materiály Originální studijní materiály Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Certifikace Tento kurz je součástí přípravy na zkoušku 70-697 Windows 10 Configuring  (společně s kurzem 20697-1)   Module 1: Managing Desktops and Devices in an Enterprise Environment Managing Windows 10 in the Enterprise   Managing a Mobile Workforce   Supporting Devices in the Enterprise   Extending IT Management and Services to the Cloud   Module 2: Deploying Windows 10 Enterprise Desktops Overview of Windows 10 Enterprise Deployment   Customizing Enterprise Desktop Deployments   Deploying Windows 10 by Using the Microsoft Deployment Toolkit   Maintaining a Windows 10 Installation   Managing Volume License Activation for Windows 10   Module 3: Managing User Profiles and User State Virtualization Managing User Profile and User State   Implementing User State Virtualization by Using Group Policy   Configuring User Experience Virtualization   Managing User State Migration   Module 4: Managing Windows 10 Sign-In and Identity Overview of Enterprise Identity   Planning for Cloud Identity Integration   Module 5: Managing Desktop and Application Settings by Using Group Policy Managing Group Policy Objects   Configuring Enterprise Desktops Using Group Policy   Overview of Group Policy Preferences   Module 6: Managing Data Access for Windows-based De...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



20697-2: Windows 10 – nasazení a správa v podnikovém prostředí

26.11.2018 - Ostrava Předpokládané znalosti Znalosti na úrovní předchozího kurzu 20697-1   Zaměření kurzu Tento kurz je určen pro správce, kteří zavádějí a spravují zařízení s operačním systémem Windows 10 ve středních a větších firmách   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       # Studijní materiály Originální studijní materiály Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Certifikace Tento kurz je součástí přípravy na zkoušku 70-697 Windows 10 Configuring  (společně s kurzem 20697-1)   Module 1: Managing Desktops and Devices in an Enterprise Environment Managing Windows 10 in the Enterprise   Managing a Mobile Workforce   Supporting Devices in the Enterprise   Extending IT Management and Services to the Cloud   Module 2: Deploying Windows 10 Enterprise Desktops Overview of Windows 10 Enterprise Deployment   Customizing Enterprise Desktop Deployments   Deploying Windows 10 by Using the Microsoft Deployment Toolkit   Maintaining a Windows 10 Installation   Managing Volume License Activation for Windows 10   Module 3: Managing User Profiles and User State Virtualization Managing User Profile and User State   Implementing User State Virtualization by Using Group Policy   Configuring User Experience Virtualization   Managing User State Migration   Module 4: Managing Windows 10 Sign-In and Identity Overview of Enterprise Identity   Planning for Cloud Identity Integration   Module 5: Managing Desktop and Application Settings by Using Group Policy Managing Group Policy Objects   Configuring Enterprise Desktops Using Group Policy   Overview of Group Policy Preferences   Module 6: Managing Data Access for Windows-based De...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ON-LINE KURZ: Účetní závěrka pro podnikatelské subjekty 2018

Listopad 2018 - online Účetní závěrka je určitým vyvrcholením roční práce nad účetnictvím a rovněž prezentací práce účetního před veřejností. Má svá psaná ale i nepsaná pravidla, svůj zažitý proces. Na tomto webináři Vás s tím vším může seznámit auditor, jehož úkolem je závěrky ověřovat, a tak mu pod rukama prochází jejich různorodé varianty. * • druhy účetní závěrky a kdy který použít, • závěrkový proces, • inventarizace, • závěrkové operace (časové rozlišení, kurzové rozdíly, …), • daň z příjmů v hrubé kostce (splatná i odložená), • struktura závěrky se zaměřením na přílohu, • spolupráce s auditorem, • výroční zpráva a zpráva o vztazích....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Vnitropodnikové směrnice (záznam on-line)

Listopad 2018 - online Neuvedeno * • legislativní rámec, • vnitropodniková směrnice, její úkol a význam, • zásady pro tvorbu vnitropodnikové směrnice, • směrnice zákonné a ostatní, oblasti pro zapracování do směrnic, • náležitosti vnitropodnikových směrnic, jejich platnost, • systém zpracování účetnictví, účetní rozvrh, • oběh účetních dokladů, kompetence a podpisové vzory, • účetní závěrka a provedení konsolidace, inventarizace a archivace,skartační pravidla, • oceňování majetku a závazků, • dlouhodobý majetek, odpisy, drobný majetek, zásoby, • valutové a devizové operace, deriváty, • rezervy a opravné položky, • časové rozlišování, dohadné položky, • inventarizace, harmonogram účetní závěrky, • zásady vedení pokladny, pracovní cesty, stravování zaměstnanců, • poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, • směrnice pro OSVČ, • nejčastější chyby u vnitropodnikových směrnic, • příklady z praxe, vzory směrnic, • dotazy a diskuse....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Auto v podnikání (záznam on-line)

Listopad 2018 - online Neuvedeno * • pořízení automobilu jako hmotného majetku daňově odpisovaného (vstupní cena, postup při odpisování), • pořízení automobilu na finanční leasing (definice finančního leasingu a další nutné podmínky, srovnání s možností pořízení vozidla koupí, předčasné ukončení včetně cese leasingu), • náklady na provoz (při použití podnikající fyzickou osobou i pro soukromou potřebu, uplatnění paušálních výdajů vč. promítnutí do přiznání), • automobil a DPH (možnosti odpočtu DPH při pořízení automobilu, postup při použití automobilu pro účely nesouvisející s ekonomickou činností a další), • automobil a daň silniční (principy zdanění, základní povinnosti poplatníka daně silniční), • automobil z pohledu cestovních náhrad (použití soukromého vozidla zaměstnance nebo vozidla nevloženého do obchodního majetku pro účely podnikání, možnosti z pohledu daňových nákladů, aktuální výše a způsob určení cestovních náhrad), • automobil jako zaměstnanecký benefit (poskytnutí vozidla k soukromým i služebním účelům zaměstnance) – postup z hlediska daní z příjmů i DPH, • upozornění na aktuální změny a novinky v této oblasti (v návaznosti na daňový balíček 2017/2018 a vývoj legislativy), • zodpovězení dotazů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



IFRS Finanční nástroje, podnikové kombinace (záznam on-line)

Listopad 2018 - online Neuvedeno * • finanční nástroje – klasifikace a oceňování – IAS 39, IFRS 9, • finanční nástroje – prezentace – IAS 32, IFRS 7, • rizika – prezentační povinnosti podniku, • podnikové akvizice – stanovení ceny a okamžiku akvizice – IFRS 3, • podnikové akvizice – akviziční účetnictví, • podnikové akvizice – vykázání a práce s goodwillem....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



E-learning - Základy podnikání

Listopad 2018 - E-learningové kurzy je možné s Vzdělávací centrum ACZ se podílí také na tvorbě e-learningových kurzů. E-learning je moderní způsob výuky, kdy student nemusí docházet do učebny, ale může se vzdělávat z pohodlí svého domova prostřednictvím počítače připojeného k internetu. Výuka probíhá pomocí strukturovaného programu a zároveň je vedena lektorem, s kterým lze úkoly elektronicky konzultovat a který následně úkoly vyhodnocuje. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Odštěpný závod (organizační složka podniku) zahraniční společnosti v ČR a české společnosti v zahraničí – právní, účetní a daňová problematika

28.11.2018 - Praha Zahraniční osoby mohou v ČR podnikat mj. prostřednictvím odštěpného závodu (v původní terminologii organizační složky podniku). Odštěpný závod je tak v české obchodní praxi relativně rozšířeným jevem. Významu odštěpného závodu nicméně neodpovídá rozsah právní úpravy. Vznik, existence i ukončení činnosti odštěpného závodu s sebou přináší řadu otázek, které budou v rámci semináře řešeny. Seminář reflektuje novinky ve zdanění na základě implementace Evropské směrnice „ATAD“ do českého daňového systému. * 9:00–10:30 • PRÁVNÍ ČÁST • JUDr. Lucie Josková Ph.D., LL.M. • možnosti podnikání zahraničních osob v ČR, • výhody a nevýhody odštěpného závodu (původně organizační složky), • zřízení odštěpného závodu, • označení odštěpného závodu, • získání podnikatelských oprávnění, • ukončení činnosti odštěpného závodu, • vedoucí odštěpného závodu, jeho práva a povinnosti, • vztah zřizovatele a odštěpného závodu, • vztahy ke třetím osobám (zastupování zřizovatele odštěpného závodu, odpovědnost). 11:00–18:00 • ÚČETNÍ A DAŇOVÁ ČÁST • Ing. Jan Soška, LL.M. Odštěpný závod zahraniční osoby v ČR: • odštěpný závod a stálá provozovna z hlediska daně z příjmů (dopady „BEPS“), • přiřazování zisku a stanovení základu daně stálé provozovny („Authorised OECD Approach“), pravidla podkapitalizace, dopady „ATAD“, • odštěpný závod jako účetní jednotka, povinnost zveřejňování účetních závěrek, • příklady účtování specifických operací u odštěpného závodu (vztahy se zřizovatelem), • provozovna z pohledu DPH, • zdanění zaměstnanců, zdanění vedoucího odštěpného závodu, sociální a zdravotní pojištění, • výhody a nevýhody podnikání prostřednictvím odštěpného závodu zahraniční osoby v ČR. Organizační složka české společnosti v zahraničí: • účetní aspekty zachycení zahraniční organizační složky v účetnictví zřizovatele (metoda centrálního vedení účetnictví, import zahraničních dat do českého účetnictví), • přesun majetku do odštěpného závodu v zahraničí, zdanění „Exit Tax“, • daňové aspekty české společnosti se stálou provozovnou v zahraničí, • zamezení dvojímu zdanění, • výhody a nevýhody podnikání prostřednictvím organizační složky v zahraničí. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Insolvenční řízení – praktické rady pro obezřetné podnikatele

29.11.2018 - Praha Absolvováním semináře získáte komplexní přehled problematiky insolvenčního řízení se zaměřením na uplatnění pohledávek v rámci insolvenčního řízení a reflexí novely insolvenčního zákona. Lektor účastníkům vysvětlí, jaká úskalí skýtá insolvenční řízení zejména pro podnikatele, jakož i jiné dotčené osoby. Seminář zejména objasní rizika související s přihlašováním pohledávek, na co si dávat pozor při konkurzu, oddlužení, reorganizaci, zda je lepší vymáhat pohledávku v insolvenčním řízení či exekuci, jaký je vztah těchto řízení, co dělat v případě nespokojenosti s činností insolvenčního správce, a bude se věnovat i dalším praktickým aspektům v insolvenčním řízení. Seminář je vhodný pro osoby, které chtějí získat spíše komplexní přehled o problematice, než detailní znalost jednotlivých témat. Seminář bude zaměřen praktickým způsobem; lektor uvítá, pokud účastníci předem zašlou problematické aspekty, které je budou zajímat nejvíce na e-mail realizace@vox-kurzy.cz. * • základní informace o insolvenčním řízení, • úpadek a rizika členů statutárních orgánů, včetně možnosti vymáhání pohledávek proti nim, • insolvenční řízení a jeho fáze – stručné seznámení se způsoby řešení úpadku, • na co si dávat pozor při přihlášení pohledávek, • jak být aktivním věřitelem, • konkurz a jeho úskalí, • reorganizace a jeho úskalí, • oddlužení a jeho úskalí, • vymáhat pohledávky v insolvenci nebo exekuci a vztah insolvenčního řízení k řízení exekučnímu, • jak bojovat proti zahrnutí majetku do majetkové podstaty, • další praktické body a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ÚČETNÍ ZÁVĚRKA PODNIKATELSKÝCH SUBJEKTŮ ZA ROK 2018

06.12.2018 - Olomouc Školení je určeno pro účetní a další pracovníky ekonomických útvarů. Lektor kurzu: Prof. Ing. Jiří STROUHAL, Ph.D. Škoda Auto Vysoká škola, účetní expert, president Asociace profesních účetních ČR, autor odborných publikací v oblasti účetnictví a podnikových financí. Další informace: Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladový materiál. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma. ...
Intellego - vzdělávací agentura - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zvyšování efektivity podnikových procesů - techniky průběžného zlepšování

06.12.2018 - Brno Stává se vám, že se ve své manažerské pozici cítíte ve vleku událostí a jen hasíte firemní požáry v podobě neustále vznikajících závad a potíží všeho druhu? Pak i u vás nastal čas na zavedení průběžného (neusálého) zlepšování procesů. Cílem tedy je přestat hasit (reagovat) a proaktivně pracovat na tom, aby nehořelo. K tomuto účelu můžete zavést některé z osvědčených technik průběžného zlepšování procesů. Řadu z nich si vyzkoušíte právě na tomto kurzu. * Stává se vám, že se ve své manažerské pozici cítíte ve vleku událostí a jen hasíte firemní požáry v podobě neustále vznikajících závad a potíží všeho druhu? Pak i u vás nastal čas na zavedení průběžného (neusálého) zlepšování procesů. Cílem tedy je přestat hasit (reagovat) a proaktivně pracovat na tom, aby nehořelo. K tomuto účelu můžete zavést některé z osvědčených technik průběžného zlepšování procesů. Řadu z nich si vyzkoušíte právě na tomto kurzu. Time management   Time management   Procesní řízení   Brainstorming   5x proč   Graf Ishikawa   Řešitelské workshopy   Rozsáhlé techniky zlepšování   Maximalizace výsledků   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zvyšování efektivity podnikových procesů - techniky průběžného zlepšování

06.12.2018 - Praha Stává se vám, že se ve své manažerské pozici cítíte ve vleku událostí a jen hasíte firemní požáry v podobě neustále vznikajících závad a potíží všeho druhu? Pak i u vás nastal čas na zavedení průběžného (neusálého) zlepšování procesů. Cílem tedy je přestat hasit (reagovat) a proaktivně pracovat na tom, aby nehořelo. K tomuto účelu můžete zavést některé z osvědčených technik průběžného zlepšování procesů. Řadu z nich si vyzkoušíte právě na tomto kurzu. * Stává se vám, že se ve své manažerské pozici cítíte ve vleku událostí a jen hasíte firemní požáry v podobě neustále vznikajících závad a potíží všeho druhu? Pak i u vás nastal čas na zavedení průběžného (neusálého) zlepšování procesů. Cílem tedy je přestat hasit (reagovat) a proaktivně pracovat na tom, aby nehořelo. K tomuto účelu můžete zavést některé z osvědčených technik průběžného zlepšování procesů. Řadu z nich si vyzkoušíte právě na tomto kurzu. Time management   Time management   Procesní řízení   Brainstorming   5x proč   Graf Ishikawa   Řešitelské workshopy   Rozsáhlé techniky zlepšování   Maximalizace výsledků   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Účetnictví podnikatelských subjektů v praxi – pro mírně pokročilé

06.12.2018 - Praha Získáte ucelenější pohled na účetní a daňovou problematiku dle aktuální legislativy. Probereme si jednotlivé účtové třídy na množství základních příkladů účtování. Důraz bude kladen na problematické oblasti, zejména dlouhodobý majetek, účtování dotací, opravné položky, tvorba dohadných položek, účtování nedokončené výroby apod. Účtovat budeme dle směrné účtové osnovy dle vyhlášky č. 500/2002 Sb. pro podnikatele. Lektorka vás upozorní na časté chyby, které se v praxi vyskytují. Jednotlivá témata budou vysvětlována na praktických příkladech. Zabývat se bude také aktuální daňovou problematikou (daňová uznatelnost nákladů atd.) a účetní závěrkou po změně zákona o účetnictví a souvisejících vyhlášek. * 1. den: • opakovací příklady z jednotlivých účtových tříd s upozorněním na časté chyby I., • novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2016, • novela vyhlášky č. 500/2002 Sb., • problematika dlouhodobého majetku, technické zhodnocení, • časové rozlišení, dohadné položky, • opravné položky x odpis pohledávek, • účtování dotací. 2. den: • opakovací příklady z jednotlivých účtových tříd s upozorněním na časté chyby II., • cestovní náhrady, • problematika vydaných záloh, odvodu DPH z přijaté úhrady zálohových faktur, vyúčtování záloh, • účtování v cizích měnách a kursové rozdíly, • rekapitulace uzávěrkových prací s upozorněním na časté chyby, • účetní závěrka za rok 2017 po novele zákona o účetnictví, • dotazy účastníků, diskuze. Na závěr kurzu si účastníci mohou vyzkoušet znalostní test....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Obchodní právo pro obchodníky

07.12.2018 - Brno Kurz Vás seznámí s aktuální situací právního řádu. Cílem kurzu je naučit účastníky porozumět povinnostem plynoucím ze závazkových vztahů, pomoci jim lépe pochopit jednotlivé části smlouvy a seznámit je s možnostmi řešení pohledávek jak z pozice dlužníka, tak věřitele. Kurz je určen manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokát Štěpán Lata. * Kurz Vás seznámí s aktuální situací právního řádu. Cílem kurzu je naučit účastníky porozumět povinnostem plynoucím ze závazkových vztahů, pomoci jim lépe pochopit jednotlivé části smlouvy a seznámit je s možnostmi řešení pohledávek jak z pozice dlužníka, tak věřitele. Kurz je určen manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokát Štěpán Lata. Historické základy a změny v právním řádu po 1. 1. 2014   Historické základy a změny v právním řádu po 1. 1. 2014   Subjekty obchodního vztahu   Závazkové vztahy   Kupní smlouva (movité věci)   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Systém podnikového vzdělávání

10.12.2018 - Praha Význam firemního vzdělávání je v současné době vice než diskutovaný a bez kvalitního podnikového systematického vzdělávání je obtížné zachovat si konkurenceschopnost a dále zvyšovat výkonnost. Na kurzu personalisté a manažeři získají informace nejen o významu podnikového vzdělávání jako takovém, ale o jednotlivých procesech od analýzy vzdělávacích potřeb, přes přípravu a realizace, až k vyhodnocení dopadů vzdělávání ve firemním kontextu. * Význam firemního vzdělávání je v současné době vice než diskutovaný a bez kvalitního podnikového systematického vzdělávání je obtížné zachovat si konkurenceschopnost a dále zvyšovat výkonnost. Na kurzu personalisté a manažeři získají informace nejen o významu podnikového vzdělávání jako takovém, ale o jednotlivých procesech od analýzy vzdělávacích potřeb, přes přípravu a realizace, až k vyhodnocení dopadů vzdělávání ve firemním kontextu. Firemní vzdělávání   Firemní vzdělávání   Lidské zdroje   Analýza vzdělávacích potřeb   Plánování   Praktický nácvik   Realizace   Vyhodnocení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Pokladna, práce s penězi, které nejsou vaše, platební karty – pro nepodnikatelskou sféru

11.12.2018 - Praha Po absolvování semináře budete vědět, jaká jsou vaše práva, ale také i povinnosti při práci s finanční hotovostí. * • vedení pokladny a pokladní knihy, • pokladní operace, • práva a povinnosti pokladních pracovníků, • vnitropodnikové směrnice vztahující se k této problematice, • hmotná odpovědnost, • účetní operace, • provozní zálohy, • stálé zálohy, • vyúčtování záloh, • zjednodušené daňové doklady, • náležitosti účetních a daňových dokladů, • inventarizace pokladny, • manka a schodek pokladny, • vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu, na vyúčtování pracovních cest, • ceniny, • nejčastější chyby a problémy v pokladní činnosti, • zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků, • smlouva o odpovědnosti za svěřené prostředky, • operace s platebními kartami a šeky, • cizí měna, kursy a přepočty, kursové rozdíly....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finanční a investiční controlling - mějte ziskovost podniku pod dohledem

11.12.2018 - Praha Veďte svou firmu po finanční a investiční stránce správným směrem Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic. Kurz je určen: majitelům a jednatelům menších firem   finančním manažerům menších firem   pracovníkům controllingových oddělení   hlavním účetním větších firem se zodpovědností za firemní finance    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: prohloubíte své znalosti a pochopíte souvislosti mezi jednotlivými oblastmi financí   pochopíte souvislosti mezi jednotlivými oblastmi financí   naučíte se účinně plánovat a řídit náklady, investice a finanční toky   osvojíte si nový pohled na oblast financí a objevíte možnosti, jak zvýšit prosperitu své společnosti   získáte praktické rady i dovednosti při řešení konkrétních příkladů z podnikové praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nájem prostoru sloužícího k podnikání (prakticky, s bohatou judikaturou a doporučeními pro smluvní praxi)

12.12.2018 - Praha Odborný program semináře * vliv přechodných ustanovení na nájemní vztahy z let před účinností NOZ * které prostory lze pronajmout k podnikání * podstatné náležitosti nájemní smlouvy (co musí být ujednáno ve smlouvě, co je dobré ujednat a čemu je dobré se vyhnout – jak z pohledu pronajímatele, tak nájemce) * práva a povinnosti pronajímatele a nájemce podle občanského zákoníku * změny na pronajatých prostorech prováděné nájemcem/pronajímatelem * právo vývěsního štítu * převod nájmu (postoupení smlouvy), změna pronajímatele * skončení nájmu (pravidla pro výpověď, výpovědní důvody, námitkové řízení, soudní přezkum) * náhrada za převzetí zákaznické základny ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU







Zpět ke kurzu: Základy podnikání >>


 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde