sebeprezentace-prodejte-sve-schopnosti Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Sebeprezentace - prodejte své schopnosti


Kurz je určen všem, kteří mají prezentovat svou práci, svou firmu, svůj tým či sami sebe. „Dělejte to, z čeho máte strach. A dělejte to opakovaně. To je nejrychlejší a nejjistějších způsob, jak strach porazit.“, Dále Carnegie Obsah tréninku ”Sebeprezentace - prodejte své schopnosti”: A.] Sebeprezentace - moje osobnost 1.] Sebepoznání a zpětná vazba lektora - jaký jsem, jak působím a jaký bych chtěl být 2.]Mluvený projev - artikulace a gestikulace - řeč těla, postoj, dýchání nácvik 3.]




  • Září 2018 Praha - Sebeprezentace - prodejte své schopnosti EDUX, s.r.o.

Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Účto a daně aneb školíme se v přírodě – XVI. ročník (Kácov)

23.08.2018 - SPORTHOTEL KÁCOV, V Hájku 307, Na semináři získáte aktuální informace z daňové a účetní oblasti. Budete mít příležitost zapojit se do široké diskuze a vyměnit si zkušenosti s dalšími odborníky. Společně budete řešit problematická ustanovení vybraných zákonů. Příjemné chvíle zažijete nejen při pracovních, ale i relaxačních aktivitách. * 23. 8. 2018 (Čt); 11:00–17:00 Praktické problémy při uplatňování DPH • Bc. Marta Šťastná • aktuální legislativa DPH a připravovaná novela zákona pro rok 2019, • budoucí vývoj DPH ve vazbě na přípravu konečné směrnice DPH, • problematická ustanovení zákona o DPH, • vybraná judiktaura a koordinační vyýbory KDP ČR, • místo plnění, • DPH u nemovitých věcí, • odpočty daně, • úprava odpočtu a vyrovnání daně. 24. 8. 2018 (Pá); 10:00–17:00 Daň z příjmů právnických osob – vybrané tématické okruhy • Ing. Jiří Nesrovnal • aktuální schválené a připravované změny v ZDP v roce 2017 a 2018, • připravovaná novela ZDP 2019 – směrnice EU zaměřené na boj s daňovými úniky – dopad na daňovou uznatelnost úroků, zdanění při přemístění majetku do zahraničí, zdanění zahraničních dceřinných společností v ČR – zdanění hybridních nesouladů, zrušení superhrubého základu daně, změny v sazbách, daňová uznatelnost 3/4 pojistného, • vybrané části novely č. 170/2017 Sb. (podíl na zisku, změny v oblasti cenných papírů, změny v oblasti majetku), • zneužití práva ve výkladech a judikatuře, reklama ve výkladech a judikatuře. 25. 8. 2018 (So); 9:00–14:00 Daň z příjmů fyzických osob a účetní aktuality • Ing. Jiří Klíma • osvobozené příjmy fyzických osob, • zaměstnanecké benefity, • nájem vs. příjmy z podnikání, • nezdanitelné části základu daně, • aktuality k účetnictví....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejní dovednosti I

28.08.2018 - Praha 10 Obsah Image mé společnosti Postoje a přístupy profesionálního prodejce Sebejistota a suverenita Motivace pro profesionální službu zákazníkovi Příprava na obchodní schůzku Prodejní pyramida Strukturovaný prodej Příprava Navázání vztahu Nabídka řešení Uzavření obchodu Následná péče ...
Positive s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodej a kvalita [akreditováno MŠMT]

01.09.2018 - Cheb prodej a faktory ovlivňující vnímání jakosti výrobků, servis, stížnosti, reklamace a jejich řešení, analýza spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti, monitoring spokojenosti zákazníků, odpovědnost za výrobek. V ceně je zajištěno ubytování - 1 noc....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejní dovednosti

06.09.2018 - Praha 8 Komplexní souhgt; informací a technik včetně jejich procvičení pro další posun Vašich prodejních dovedností na vyšší úroveň....
Knowledge Pool s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejní dovednosti v maloobchodě

Září 2018 - Praha Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě je určený prodejcům a obchodníkům. Vychází z filozofie prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink pro 2-3 účastníky v roce 2013. Základní informace ke školení: * Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu * Profesionální prodejce - lidský faktor prodeje * Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka Cíl školení Prodejní dovednosti v maloobchodě: Účastník bude umět efektivně komunikovat se zákazníkem. Řešit jejich stížnosti a reklamace . Bude umět zvládat obtížné situace. Účastník dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Akviziční prodej po telefonu

Září 2018 - Praha Zavádíte nový produkt či službu? Telefonují Vaší obchodníci již delší dobu stejným způsobem? Zaučujete nového pracovníka? Trh se změnil, stejně i Vaši zákazníci a jejich očekávání. Nastal čas na změnu – změnit styl telefonování proto, abyste obchodníci uspěli. Jak nastartovat nový způsob telefonování? Přijďte do kurzu „Akviziční prodej po telefonu„ je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník kurzu bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Program je určen zejména: * Pracovníci telemaketingu * Prodejci, obchodníci * Trenéři, koučové * Doporučujeme: středně pokročilým Cíl programu: Účastník bude umět vést prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Profil absolventa: * je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace * je schopen silné strá...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejního chování a orientace na zákazníka - letní

Září 2018 - Praha Příprava na obchodní jednání, nabídka s řešením potřeb klientů, prostřednictvím výhod a užitků, překonávání námitek klientů a uzavírání prodeje. Vhodné pro začínající prodejce, konzultanty a obchodníky. Přínos pro účastníky: kurz Vás seznámí, jakým způsobem nabízet tak, aby byli spokojeni zákazníci i prodejci a co dělat, když se nedaří. Příprava na obchodní prezentace - stanovení si cílů, ovlivňování zákazníků, nabídka řešení potřeb prostřednictvím výhod a užitků, překonávání námitek klientů a uzavírání prodeje. Současné tržní prostředí a faktory ovlivňující úspěch firmy jsou obsahem školení: * orientace firmy na zákazníka * typologie prodejců * příprava na jednání věcná a duševní * Paretovo pravidlo v obchodě * co očekává klient jeho typologie * komunikace jako nástroj péče o klienta (verbální a neverbální/řeč těla) * t...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodej CIMA A

Září 2018 - Praha 1 Certifikovaný vzdělávací program jehož účastníci získají vysoce efektivní formou výuky odborné znalosti a dovednosti, které výrazným způsobem ovlivní chování i výkonnost pracovníků prodeje a prodejních týmů s cílem zvýšení efektivnosti prodeje a všech souvisejících činností. Kurz vychází z marketingového pojetí strategické role prodeje a jeho řízení a komplexního marketingového pohledu na trh a zákazníka. Přispěje u absolventů ke změně obchodního myšlení, ke snazšímu ztotožnění se s marketingovou a prodejní strategií své firmy, k získání konkurenční výhody a tím i k výraznějšímu uplatnění v tržním prostředí. Kurz vychází z osvědčené struktury a metodiky kurzů CIMA. Závěrečná nezávislá certifikace upevní získané znalosti a umožní dosáhnout vyšší kvality a standardizace veškerých procesů v oblasti prodeje....
INSTITUT INPRO, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodej CIMA B

Září 2018 - Praha 1 Prodej CIMA-B je zaměřen na odborné znalosti a dovednosti, které výrazným způsobem ovlivní chování i výkonnost pracovníků prodeje a prodejních týmů s cílem zvýšení efektivnosti prodeje a všech souvisejících činností. Cíl kurzu Ukazuje, jak efektivně řídit, plánovat a prognózovat prodejní aktivity především prodejních sítí, včetně nadnárodních v souladu s cíli firmy. Kurz je rozdělen do tématických bloků zaměřených na získávání teoretických znalostí a praktických dovedností....
INSTITUT INPRO, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Neurodegenerativní onemocnění jako významný sociálně zdravotní problém

20.09.2018 - Ostrava Neurodegenerativní onemocnění, jako je Alzheimerova nemoc a další nemoci způsobující syndrom demence, jsou vzhledem k masivnímu výskytu v populaci a závažnosti dopadů na zdravotní a funkční stav jednou ze zásadních výzev zdravotnického a sociálního systému. Jejich význam stále narůstá v důsledku demografického posunu [stárnutí populace], největší prevalence těchto onemocnění je v nejvyšších věkových skupinách. U demence se mohou mimo kognitivních změn objevit i poruchy chovaní a nálady [tzv. behaviorální a psychologické symptomy demence]. K nejčastějším patři podrážděnost, agresivita nebo naopak apatie, úzkost, deprese, dále poruchy spánku, přijmu potravy a sexuálního chovaní. Mezi nejdůležitější prokázané rizikové faktory demence obecně řadíme vyšší věk, ženské pohlaví, pozitivní rodinnou anamnézu, vysoký krevní tlak, opakovaná traumata mozku, genetické a nižší úroveň vzdělání. Dalšími rizikovými faktory mohou být anamnéza infarktu myokardu, mozkového iktu a obecně cévní rizikové faktory, deprese nebo poruchy osobnosti a špatně socioekonomické zázemí. Jako možný nástroj k odhalení mírné kognitivní poruchy či Alzheimerovy nemoci existují bodované dotazníky. V tomto bloku si je také zkusíme provést a naučíme se pomocí nich vyšetřovat klienty....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Staň se úspěšným prodejcem

24.09.2018 - Brno „Existují dva druhy prodejců, úspěšní a ti ostatní. Záleží jen na vás, do které skupiny se zařadíte.“ Praktický workshop obchodních dovedností Vám ukáže cestu k těm nejlepším výsledkům. Naučíme Vás, co je klíčovým pro získání a následné udržení si zákazníka. Staňte se úspěšným obchodníkem! * „Existují dva druhy prodejců, úspěšní a ti ostatní. Záleží jen na vás, do které skupiny se zařadíte.“ Praktický workshop obchodních dovedností Vám ukáže cestu k těm nejlepším výsledkům. Naučíme Vás, co je klíčovým pro získání a následné udržení si zákazníka. Staňte se úspěšným obchodníkem! Prodejce   Prodejce   Prodejní proces   Produkt   Proč lidé nakupují   Nalezení a oslovení zákazníka   První dojem   Nalezení problému zákazníka   Prodejní prezentace   Zakončení prodeje   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Staň se úspěšným prodejcem

24.09.2018 - Praha „Existují dva druhy prodejců, úspěšní a ti ostatní. Záleží jen na vás, do které skupiny se zařadíte.“ Praktický workshop obchodních dovedností Vám ukáže cestu k těm nejlepším výsledkům. Naučíme Vás, co je klíčovým pro získání a následné udržení si zákazníka. Staňte se úspěšným obchodníkem! * „Existují dva druhy prodejců, úspěšní a ti ostatní. Záleží jen na vás, do které skupiny se zařadíte.“ Praktický workshop obchodních dovedností Vám ukáže cestu k těm nejlepším výsledkům. Naučíme Vás, co je klíčovým pro získání a následné udržení si zákazníka. Staňte se úspěšným obchodníkem! Prodejce   Prodejce   Prodejní proces   Produkt   Proč lidé nakupují   Nalezení a oslovení zákazníka   První dojem   Nalezení problému zákazníka   Prodejní prezentace   Zakončení prodeje   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Prodej jako hra

03.10.2018 - Praha Obchodník je jako herec – hraje jednu roli a jednu situaci třeba stokrát, ale vždy musí být přítomen všemi svými smysly, protože pokaždé má jiné obecenstvo. Situace při obchodním jednání se též jeví na první pohled stejně – přesto je každé obchodní jednání jiné. Na tomto workshopu si natrénujete méně známé, zato však efektivní a kreativní postupy, které vám pomohou vždy být připraven na obchodního partnera. * Prodej jako hra • jak kreativně vnímat svého obchodního partnera, • jaké postupy se dají použít, abychom byli vždy naladěni na individuální notu konkrétní obchodní schůzky a konkrétního obchodního partnera, • jak se přizpůsobit gesty, hlasem, energií, • hra s osobnostní typologií – jak jednat s různými osobnostmi v různých situacích a vytěžit maximum. Bonus v ceně workshopu: půl hodiny telefonické konzultace v průběhu dvou týdnů po semináři....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Workshop prodejních dovedností – staňte se úspěšným prodejcem

05.10.2018 - Praha Na tomto workshopu poznáte a vyzkoušíte postupy, které vedou k úspěšnému prodeji. Poznáte cesty, jak se zařadit mezi špičky v oboru a jak se vyhnout chybám, které většina prodejců dělá. Inspirujte se od ostatních. Všechny techniky na workshopu získané můžete začít hned využívat. * Workshop prodejních dovedností – staňte se úspěšným prodejcem • co dělají špičkoví prodejci jinak, • jak poznat a jak překonat hlavní překážky pro úspěšný prodej, • jak si postavit cestu k nejlepším prodejům ve vašem oboru, • jak poznat kvalitního zákazníka, • jak vybudovat důvěru, která následně vede k úspěšným prodejům, • jak vytvořit dobrou prodejní prezentaci, která zákazníka osloví, • jak a kdy si vhodně říci o objednávku, aby zákazník řekl ano, • jak si zákazníka dlouhodobě udržet. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ZÁRUKY, REKLAMACE A MALOOBCHODNÍ PRODEJ spotřebitelům, včetně e-shopů

08.10.2018 - Praha Prodej zboží – Obchodní podmínky – Reklamační řízení – Řešení sporů – ČOI Prodáváte-li zboží koncovým zákazníkům, klade na Vás současná legislativa řadu povinností, za jejichž nedodržení hrozí sankce. Avšak při správném porozumění a používání právních předpisů z nich můžete mít užitek. Díky správně uzavřeným smlouvám a vhodně formulovaným obchodním podmínkám při obchodování se spotřebiteli se můžete chránit například proti neoprávněným reklamacím anebo úspěšně řešit spory. Důležité je rovněž zohlednit pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a Nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů (i on-line). Určeno pro prodejce, kteří prodávají své zboží spotřebitelům. Zejména pak pro manažery odpovědné za prodej zboží a compliance. Dále pro vedoucí zaměstnance a pracovníky, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů. Cíl: Seminář Vás provede povinnostmi a právy při prodeji zboží a poskytování služeb. Získáte praktická doporučení, za jakých obchodních a reklamačních podmínek prodej zboží realizovat, abyste se zbytečně nedostávali do úzkých. Naučíte se, jak vyřizovat reklamace bez chyb a jak řešit případné spory se zákazníkem. Seznámíte se s nejnovějšími poznatky z praxe a získáte informace nezbytné k revizi obchodních podmínek. Obsah: Legislativní požadavky při prodeji zboží * Přehled pravidel pro kamenné prodejny a e-shopy * Závaznost propagačních materiálů (včetně informací na webu) * Informační povinnosti (včetně webu e-shopu) * Možnosti odstoupení zákazníka od smlouvy * E-shop nikoliv jako „bezplatná půjčovna“ Záruky a vyřizování reklamací * Jakost zboží při dodání * Záruka za jakost zboží * Nejen práva, ale i povinnosti zákazníků * Reklamační řízení bez chyb * Řešení sporů po zamítnutí reklamace * Povinnosti vůči ČOI Prostor pro dotazy a závěrečnou diskuzi Metody výuky: Sdělení informací, uvedení modelových případů, praktických doporučení a odpovědi na otázky účastníků. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejní dovednosti v maloobchodě

13.10.2018 - Praha Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě je určený prodejnímu personálu  – obchodníkům, prodavačům. Vychází z filozofie prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče . Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink např. i pro 2-3 účastníky. V r. 2016 nejoblíbenější firemní kurz. Může probíhat i přímo na prodejně. Trénink je vhodný pro firmy vlastnící e-shopy, prodejny či obchůdky např. zdravé výživy, výpočetní techniky či oděvního sortimentu. * * Doporučujeme kurz Psychologie prodeje a prodejní komunikace pro obchodníky. Základní informace ke školení: Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu Profesionální prodení personál – lidský faktor prodeje v maloobchodě (maloobchodní síť) Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka Cíl kurzu Prodejní dovednosti v maloobchodě : Účastník tréninku bude umět: Efektivně komunikovat a zapůsobit na zákazníka (první dojem) Úspěšně komunikuje podle typu osobnosti klienta/typologie zákazníka Umí nabídnout i doplňkový sortiment Řešit stížnosti a reklamace zákazníka Umět zvládat obtížné komunikační situace Dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít Profil absolventa školení Prodejní dovednosti v maloobchodě : Je schopen si uvědomit své silné a slabé stránky jako prodejce Umí efektivně řešit stížnosti a současně udržet zákazníka Je schopen uvědomit si svůj postoj a pracovat s ním –  jsem jen prodejce, já tady jenom obsluhuji Využívá antistresový program pro sebe Dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu Obsah tréninku: A.)  Prodejce – lidský faktor maloobchodu Základní pravidla efektivní komunikace prodejce vs. zákazník Kritická místa verbální a neverbální komunikace Asertivita v obchodní praxi a její praktické využití Mluvený projev a jeho kultivace Zdvořilost B.) Produkty a služby Osobní zodpovědnost prodejce Prodej na základě přínosů pro zákazníka Doplňující a navazují prodej služby či komponentů Ptejte se a diskutujte se zákazníkem – kladení otázek (typologie otázek) C.) Reklamace, stížnosti zákazníků Kdy zákazník reklamuje a kdy si stěžuje Hledej důvod, hledej pocit Cíl zákazníka a cíl obchodníka Přidaná hodnota kurzu Prodejní dovednosti v maloobchodě : Vlídnost nebo lhostejnost Navyšování prodeje (uselling  a croselling) Loajalita a budování věrnosti zákazníka Vztahový prodej – myslete na budoucnost Skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situaci Zákazník jako spolutvůrce řešení reklamace Realizujeme jako firemní trénink. Poptejte se. ...
EDUX - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejní dovednosti v maloobchodě

Říjen 2018 - Praha Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě je určený prodejcům a obchodníkům. Vychází z filozofie prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink pro 2-3 účastníky v roce 2013. Základní informace ke školení: * Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu * Profesionální prodejce - lidský faktor prodeje * Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka Cíl školení Prodejní dovednosti v maloobchodě: Účastník bude umět efektivně komunikovat se zákazníkem. Řešit jejich stížnosti a reklamace . Bude umět zvládat obtížné situace. Účastník dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodej CIMA A

Říjen 2018 - Praha 1 Certifikovaný vzdělávací program jehož účastníci získají vysoce efektivní formou výuky odborné znalosti a dovednosti, které výrazným způsobem ovlivní chování i výkonnost pracovníků prodeje a prodejních týmů s cílem zvýšení efektivnosti prodeje a všech souvisejících činností. Kurz vychází z marketingového pojetí strategické role prodeje a jeho řízení a komplexního marketingového pohledu na trh a zákazníka. Přispěje u absolventů ke změně obchodního myšlení, ke snazšímu ztotožnění se s marketingovou a prodejní strategií své firmy, k získání konkurenční výhody a tím i k výraznějšímu uplatnění v tržním prostředí. Kurz vychází z osvědčené struktury a metodiky kurzů CIMA. Závěrečná nezávislá certifikace upevní získané znalosti a umožní dosáhnout vyšší kvality a standardizace veškerých procesů v oblasti prodeje....
INSTITUT INPRO, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Akviziční prodej po telefonu

Říjen 2018 - Praha Zavádíte nový produkt či službu? Telefonují Vaší obchodníci již delší dobu stejným způsobem? Zaučujete nového pracovníka? Trh se změnil, stejně i Vaši zákazníci a jejich očekávání. Nastal čas na změnu – změnit styl telefonování proto, abyste obchodníci uspěli. Jak nastartovat nový způsob telefonování? Přijďte do kurzu „Akviziční prodej po telefonu„ je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník kurzu bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Program je určen zejména: * Pracovníci telemaketingu * Prodejci, obchodníci * Trenéři, koučové * Doporučujeme: středně pokročilým Cíl programu: Účastník bude umět vést prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Profil absolventa: * je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace * je schopen silné strá...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde