sebeprezentace-prodejte-sve-schopnosti Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Sebeprezentace - prodejte své schopnosti


Kurz je určen všem, kteří mají prezentovat svou práci, svou firmu, svůj tým či sami sebe. „Dělejte to, z čeho máte strach. A dělejte to opakovaně. To je nejrychlejší a nejjistějších způsob, jak strach porazit.“, Dále Carnegie Obsah tréninku ”Sebeprezentace - prodejte své schopnosti”: A.] Sebeprezentace - moje osobnost 1.] Sebepoznání a zpětná vazba lektora - jaký jsem, jak působím a jaký bych chtěl být 2.]Mluvený projev - artikulace a gestikulace - řeč těla, postoj, dýchání nácvik 3.]




  • Prosinec 2018 Praha - Sebeprezentace - prodejte své schopnosti EDUX, s.r.o.

Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



MODUL 2.3 - Prodej nemovitostí v realitní praxi

28.11.2018 - Praha Jaké jsou ty fungující způsoby prodeje, které realitním kancelářím nejvíce vydělávají, a kde jsou ty skryté možnosti pro zvýšení produktivity makléřů?   Tento kurz zahrnuje to nejpodstatnější, s čím se makléři setkávají a potýkají v rámci prodejní fáze realitní činnosti, je zaměřen na praktická doporučení a činnosti práce makléře. Cílem kurzu je seznámit makléře s možnostmi a formami prodejních aktivit a způsoby optimální práce s vlastníky zakázek, které mají přímou vazbu n...
Gaudens s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Diskuzní seminář k aktuálním změnám ve zdanění prodeje zboží přes AMAZON

29.11.2018 - Praha Prodej přes distribuční kanály Amazonu či obdobných prodejců narůstá a také se rozšiřuje skupina prodejců. Často dochází k situaci, kdy až po realizaci obchodích transakcí se objeví z pohledu prodejce skutečnosti indikující jeho povinnost se k dani registrovat a daň odvádět. Zejména se to týká daní nepřímých, jako DPH v EU či sales tax v USA a Kanadě, ale ani přímé daně nelze podceňovat – daně z příjmů fyzických či právnických osob. Drobné rozdílnosti v EU, připravovaná reforma DPH a pestré odlišnosti v USA mohu vést k pochybením v oblasti registrace či případně odvodu daní. Zejména v USA dochází právě v roce 2018 k revolučním změnám aplikace sales tax postupně téměř ve všech státech. Jste zváni na diskuzní seminář, kde získáte možnost konzultovat problematické oblasti s odborníky na DPH v EU a sales tax / use tax v USA a vyměnit si poznatky s dalšími zkušenými navzájem. * 10:00–10:45 • Praktický pohled do nitra fungování Amazonu • Pavel Šácha • jak efektivně spravovat Amazon účet, • nástroje pro zjednodušení, automatizaci a reporting, • zajímavé novinky a změny na Amazonu v roce 2018 a očekávaný vývoj v nejbližších letech. 10:45–11:30 • Výstupy IS Amazonu vs. provázanost na externí účetní aplikace • Jiří Snopek • možnosti elektronického vystavení a úprava zboží, přijetí a potvrzení objednávek, • práce s Amazonem v různých zemích, • druhy reportů a možnosti je elektronicky stahovat, • možnosti elektronického stahování daňových dokladů. 11:30–12:00 • Polední přestávka (raut) 12:00–13:00 • DPH z pozice prodejce využívajícího Amazon jako distribuční kanál v EU • Ing. Filip Sinecký • principy místa zdanitelného plnění DPH v EU, • specifika aplikace DPH v kontextu využívání Amazonu, • obecné principy postupů při registraci v jiném členském státě. 13:00–13:30 • Zkušenosti daňové správy s plněním daňových povinností prodejců přes Amazon • Ing. Blanka Mattauschová • správná registrace a odvod DPH, • daňové důsledky transakcí se zbožím v rámci skladu, • aktuální vývoj problematiky DPH u e-obchodů. 13:30–13:45 • Přestávka 13:45–14:30 • Stav a trendy daňového systému USA • Ing. Martin Jareš, PhD. 14:45–15:00 • Přestávka 15:00–16:00 • Daňová specifika prodeje přes Amazon a probíhající revoluce v sales tax • Ing. Lukáš Moravec, Ph.D. • daň z příjmů aplikovaná na prodejce přes Amazon, • sales tax v kontextu prodeje pres Amazon – princip tzv. ekonomické přítomnosti jako nové pravidlo pro registraci k sales tax. Panelová diskuze • Ing. Filip Sinecký; Ing. Blanka Mattauschová (GFŘ); Ing. Lukáš Moravec, Ph.D.; Ing. Martin Sádovský; Ing. Bc. Miloslav Otrusina (GFŘ); Ing. Petr Kalousek (GFŘ) a npor. Bc. Kočerha Jiří (Celní správa)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Analýzy v marketingu a prodeji ...

29.11.2018 - Praha Popis Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy z oblasti marketingu a prodeje, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat ale i s mezinárodními standardy pro analýzu a reporting. Klíčové otázky: * Dokážete rozdělit zákazníky do přehledných skupin? * Snažíte se identifikovat zákazníky, které bude daná nabídka zajímat? * Snažíte se snížit náklady na získání nového zákazníka? * Dokážete vytvořit profil potenciálního zákazníka? * Potřebujete včasně identifikovat odcházející zákazníky? * Chcete efektivně vybírat zákazníky do retenční kampaně? * Potřebujete optimalizovat rozložení sortimentu na prodejně? * Chcete lépe cílit vaše kampaně? * Přejete si vhodně doporučovat zákazníkům Vaše produkty nebo služby? * Víte jak aktivovat zákazníky, kteří u Vás dlouho neprovedli žádný nákup? Obsah: * Podpora základních rozhodovacích úloh na příkladech z praxe * Marketingový a prodejní reporting * Segmentace zákazníků – odlišení zákazníků na základě demografických charakteristik, zákaznického chování a vztahu ke společnosti * Akvizice zákazníků – mnoho anonymních zákazníků (maloobchod) versus individuální přístup (firemní zákazníci) * Analýza odchodů zákazníků včetně analýzy zákazníků náchylných k odchodu od firmy * Analýza nákupního koše – asociační a sekvenční analýza, základ pro nabídkové balíčky a cílení kampaní * Cross sell a Up sell kampaně – zvýšení hodnoty zákazníka * Provádění analýz, zjišťování kořenových příčin, navrhování doporučení ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MODUL 3.3 - Prodejní techniky realitního makléře aneb obchodní dovednosti v realitách

29.11.2018 - Praha Obchodní jméno (objednatel)* Adresa (sídlo/bydliště objednatele) PSČ + Obec* Email* Telefon* IČ DIČ Vybraný...
Gaudens s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základní fáze prodejního procesu

30.11.2018 - Praha Kurz Vám pomůže získat základní návyky v prodejním procesu a jistotou při zpracování námitek potenciálních klientů. Cílem kurzu je naučit účastníky číst správně neverbální projevy komunikace, identifikovat typologii klientů a následně přesněji a formou vhodnou pro konkrétní typ klientů navrhnout řešení potřeb. Zároveň, součástí kurzu je i práce na eliminaci chyb, kterých se často dopouští začínající obchodníci. * Kurz Vám pomůže získat základní návyky v prodejním procesu a jistotou při zpracování námitek potenciálních klientů. Cílem kurzu je naučit účastníky číst správně neverbální projevy komunikace, identifikovat typologii klientů a následně přesněji a formou vhodnou pro konkrétní typ klientů navrhnout řešení potřeb. Zároveň, součástí kurzu je i práce na eliminaci chyb, kterých se často dopouští začínající obchodníci. Nezbytné komunikační dovednosti   Nezbytné komunikační dovednosti   Osobnostní odlišnosti a jejich využití při vyjednávání   Příprava pro úspěšný obchod   Ideální průběh obchodního jednání – role play (video trénink)   Rozbor a zpětná vazba   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Základní fáze prodejního procesu

30.11.2018 - Brno Kurz Vám pomůže získat základní návyky v prodejním procesu a jistotou při zpracování námitek potenciálních klientů. Cílem kurzu je naučit účastníky číst správně neverbální projevy komunikace, identifikovat typologii klientů a následně přesněji a formou vhodnou pro konkrétní typ klientů navrhnout řešení potřeb. Zároveň, součástí kurzu je i práce na eliminaci chyb, kterých se často dopouští začínající obchodníci. * Kurz Vám pomůže získat základní návyky v prodejním procesu a jistotou při zpracování námitek potenciálních klientů. Cílem kurzu je naučit účastníky číst správně neverbální projevy komunikace, identifikovat typologii klientů a následně přesněji a formou vhodnou pro konkrétní typ klientů navrhnout řešení potřeb. Zároveň, součástí kurzu je i práce na eliminaci chyb, kterých se často dopouští začínající obchodníci. Nezbytné komunikační dovednosti   Nezbytné komunikační dovednosti   Osobnostní odlišnosti a jejich využití při vyjednávání   Příprava pro úspěšný obchod   Ideální průběh obchodního jednání – role play (video trénink)   Rozbor a zpětná vazba   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Proces nákupu/prodeje software

30.11.2018 - Praha V tomto kurzu pojdeme detailně celý proces nákupu/prodeje software a řekneme si tipy pro objednatele i dodavatele, aby projekt proběhl bezpečně, hladce a výhodně. Na začátku kurzu si vysvětlíme, jak ošetřit předsmluvní výměnu informací. Následně probereme, jak uzavřít smlouvu, zajistit a dohlédnout nad vývojem softwarového díla, ošetřit licenci, zvládnout implementaci a vyjednat podporu a údržbu pro zajištění kontinuity provzu. Tento vysoce praktický kurz je vhodný pro každou společnost, která plánuje realizovat nákup software, a pro všechny softwarové společnosti. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https://www.sedlakovalegal.com/ * V tomto kurzu pojdeme detailně celý proces nákupu/prodeje software a řekneme si tipy pro objednatele i dodavatele, aby projekt proběhl bezpečně, hladce a výhodně. Na začátku kurzu si vysvětlíme, jak ošetřit předsmluvní výměnu informací. Následně probereme, jak uzavřít smlouvu, zajistit a dohlédnout nad vývojem softwarového díla, ošetřit licenci, zvládnout implementaci a vyjednat podporu a údržbu pro zajištění kontinuity provzu. Tento vysoce praktický kurz je vhodný pro každou společnost, která plánuje realizovat nákup software, a pro všechny softwarové společnosti. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https:.sedlakovalegal.com/ Obecná pravidla uzavírání smluv   Obecná pravidla uzavírání smluv   Dohoda o mlčenlivosti (NDA)   Analýza a návrh architektury   Smlouva o vývoji software   Implementace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Proces nákupu/prodeje software

30.11.2018 - Brno V tomto kurzu pojdeme detailně celý proces nákupu/prodeje software a řekneme si tipy pro objednatele i dodavatele, aby projekt proběhl bezpečně, hladce a výhodně. Na začátku kurzu si vysvětlíme, jak ošetřit předsmluvní výměnu informací. Následně probereme, jak uzavřít smlouvu, zajistit a dohlédnout nad vývojem softwarového díla, ošetřit licenci, zvládnout implementaci a vyjednat podporu a údržbu pro zajištění kontinuity provzu. Tento vysoce praktický kurz je vhodný pro každou společnost, která plánuje realizovat nákup software, a pro všechny softwarové společnosti. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https://www.sedlakovalegal.com/ * V tomto kurzu pojdeme detailně celý proces nákupu/prodeje software a řekneme si tipy pro objednatele i dodavatele, aby projekt proběhl bezpečně, hladce a výhodně. Na začátku kurzu si vysvětlíme, jak ošetřit předsmluvní výměnu informací. Následně probereme, jak uzavřít smlouvu, zajistit a dohlédnout nad vývojem softwarového díla, ošetřit licenci, zvládnout implementaci a vyjednat podporu a údržbu pro zajištění kontinuity provzu. Tento vysoce praktický kurz je vhodný pro každou společnost, která plánuje realizovat nákup software, a pro všechny softwarové společnosti. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https:.sedlakovalegal.com/ Obecná pravidla uzavírání smluv   Obecná pravidla uzavírání smluv   Dohoda o mlčenlivosti (NDA)   Analýza a návrh architektury   Smlouva o vývoji software   Implementace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejní komunikace a psychologie prodeje

05.12.2018 - Praha Prodávání se naprosto změnilo, ale týmům prodejců to nějak nikdo neřekl“ Dave Lkhani Cílem kurzu je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se najít vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci. Kurz je určený pro prodejce,obchodníky, příležitostně prodávající asistentky....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Psychologie prodeje a prodejní komunikace

05.12.2018 - Praha Cílem kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl. Realizujeme i ve formě individuální výuky či koučinku. Psychologie prodeje – prodejní komunikace Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 části. První  část se věnuje motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti, seznámí se taky se základy vizuálních poznámek čim si netradičním způsobem získá zákazníka a naučí se jednat s ohledem ohledem na typ zákazníka. Druhá část je věnovaná motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka). Cílová skupina jsou: * mírně pokročilí či pokročilí prodejci, * obchodníci, konzultanti, poradci, * příležitostně prodávající obchodní asistenti, * všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty. V čem spočívá odlišnost tohoto tréninků oproti jiným?  Obchodníci se seznámí s moderním a zábavným způsobem, jak si zapisovat jednání, jak představit svoji firmu či sebe a překvapit zákazníka. Jde o skečnouting/sketchnoting - vizuální zpracovávání poznámek. Sketčnouting můžete využít v podnikání, odlišit se jím a získat srdce zákazníka. Buďte netradiční. Obsah kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace :   1. část ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální), zaměření na psychologicky účinnou komunikaci  druhou šanci udělat první dojem nedostanete , stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle, překonání strachu a obavy z odmítnutí, rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu*(vizuální poznámky/čmárání/sketchnotingu), využití Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající práci, budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah, vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka. 2. část získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu, rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní), budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení, zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické, zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu, používání neverbální komunikaci/řeč těla, poznání blo...
EDUX - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Aktivní prodej

06.12.2018 - Brno Kurz Vám pomůže zvýšit efektivitu prodeje, retenci zákazníků a úspěšnost při získávání doporučení. Cílem kurzu je naučit účastníky rychle a správně odhalit nákupní motivaci potenciálních klientů, způsob, jakým tito lidé nakupují a přijímají informace, následně správným způsobem navrhnout řešení jejich potřeb. * Kurz Vám pomůže zvýšit efektivitu prodeje, retenci zákazníků a úspěšnost při získávání doporučení. Cílem kurzu je naučit účastníky rychle a správně odhalit nákupní motivaci potenciálních klientů, způsob, jakým tito lidé nakupují a přijímají informace, následně správným způsobem navrhnout řešení jejich potřeb. Obchodní komunikace   Obchodní komunikace   Kompetence obchodníka   Vedení obchodního jednání   Modelová situace – simulace reálného obchodního jednání   Business etiketa   Péče o zákazníka   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Aktivní prodej

06.12.2018 - Praha Kurz Vám pomůže zvýšit efektivitu prodeje, retenci zákazníků a úspěšnost při získávání doporučení. Cílem kurzu je naučit účastníky rychle a správně odhalit nákupní motivaci potenciálních klientů, způsob, jakým tito lidé nakupují a přijímají informace, následně správným způsobem navrhnout řešení jejich potřeb. * Kurz Vám pomůže zvýšit efektivitu prodeje, retenci zákazníků a úspěšnost při získávání doporučení. Cílem kurzu je naučit účastníky rychle a správně odhalit nákupní motivaci potenciálních klientů, způsob, jakým tito lidé nakupují a přijímají informace, následně správným způsobem navrhnout řešení jejich potřeb. Obchodní komunikace   Obchodní komunikace   Kompetence obchodníka   Vedení obchodního jednání   Modelová situace – simulace reálného obchodního jednání   Business etiketa   Péče o zákazníka   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Sebeprezentace u přijímacího pohovoru

10.12.2018 - Praha Buďte ten, kdo si vybírá! Díky našemu kurzu ukážete své přednosti tak, že si Vy budete vybírat mezi zaměstnavateli, kterému dáte přednost, ne naopak. Kurz dodá praktické informace těm, kteří chtějí najít dobrou práci. Cílem kurzu je připravit účastníky na možná úskalí, se kterými se mohou při přijímacím řízení setkat, a pomoci jim úspěšně projít celým procesem. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



SOUTĚŽE, AUKCE, NABÍDKY - prodej za maximální cenu

12.12.2018 - Praha Jak na prodej nemovitostí při více zájemcích nebo pokud chcete dosáhnout nejlepší možné prodejní ceny Tento workshop je určený pro manažery RK a samostatně podnikající realitní makléře. Cílem je probrat možnosti, jak lze nastavit prodejní procesy tak, aby se kupní cena mohla soutěžit, jak lze korektně vyřešit situace při více zájemcích o jednu nemovitost, tedy co je možné udělat pro dosažení maximální prodejní ceny. Na této akci společně probereme procesy a praktické tipy, které mohou vydě...
Gaudens s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zvládání námitek v prodeji

13.12.2018 - Praha 10 Obsah Druhy námitek Standardní námitky Jak se vypořádat s námitkami Námitka jako výzva Reakce na námitky zákazníků Techniky překonávání námitek Námitky na cenu ...
Positive s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Praxí ověřené taktiky a postupy v prodeji

14.12.2018 - Praha V průběhu semináře získáte ověřené návody, které lze ihned používat v praxi, která je stále náročnější, zákazníci jsou asertivnější a konkurence je dravější. * Praxí ověřené taktiky a postupy v prodeji • Architektura ověřených kroků jednání: - zlatý řez obchodního procesu, - co ano a co ne • Úvodní kroky jednání: - první dojem v současném pohledu, - vztahová rovina jednání, - nejčastější obchodnické nešvary, - jak z toho ven: metoda "ZSR" • Zjišťování už nestačí: - jak a co nyní zjišťovat, - jak vytvářet poptávku, - nejčastější obchodnické nešvary a jak z toho ven: technika "Ledovec" • Prezentace řešení: - co je skutečný užitek, - balanc mezi odborností a "lidovostí", - nejčastější nešvary v prezentaci řešení, - jak z toho ven: technika "4" • Argumentace a námitky: - síla prevence, - ověřená práce s námitkami, - nejčastější argumentační nešvary a jak z toho ven: technika "Bumerang" • Uzavírání a rozšiřování obchodu - co, kdy a jak dělat, - jak "ohřát vodu v hrnci", - nejčastější nešvary při uzavírání obchodu a technika: "Pila" Poznámka: Lektor se na vás těší...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejního chování a orientace na zákazníka - letní

Prosinec 2018 - Praha Příprava na obchodní jednání, nabídka s řešením potřeb klientů, prostřednictvím výhod a užitků, překonávání námitek klientů a uzavírání prodeje. Vhodné pro začínající prodejce, konzultanty a obchodníky. Přínos pro účastníky: kurz Vás seznámí, jakým způsobem nabízet tak, aby byli spokojeni zákazníci i prodejci a co dělat, když se nedaří. Příprava na obchodní prezentace - stanovení si cílů, ovlivňování zákazníků, nabídka řešení potřeb prostřednictvím výhod a užitků, překonávání námitek klientů a uzavírání prodeje. Současné tržní prostředí a faktory ovlivňující úspěch firmy jsou obsahem školení: * orientace firmy na zákazníka * typologie prodejců * příprava na jednání věcná a duševní * Paretovo pravidlo v obchodě * co očekává klient jeho typologie * komunikace jako nástroj péče o klienta (verbální a neverbální/řeč těla) * t...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Akviziční prodej po telefonu

Prosinec 2018 - Praha Zavádíte nový produkt či službu? Telefonují Vaší obchodníci již delší dobu stejným způsobem? Zaučujete nového pracovníka? Trh se změnil, stejně i Vaši zákazníci a jejich očekávání. Nastal čas na změnu – změnit styl telefonování proto, abyste obchodníci uspěli. Jak nastartovat nový způsob telefonování? Přijďte do kurzu „Akviziční prodej po telefonu„ je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník kurzu bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Program je určen zejména: * Pracovníci telemaketingu * Prodejci, obchodníci * Trenéři, koučové * Doporučujeme: středně pokročilým Cíl programu: Účastník bude umět vést prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Profil absolventa: * je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace * je schopen silné strá...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prodejní dovednosti v maloobchodě

Prosinec 2018 - Praha Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě je určený prodejcům a obchodníkům. Vychází z filozofie prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink pro 2-3 účastníky v roce 2013. Základní informace ke školení: * Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu * Profesionální prodejce - lidský faktor prodeje * Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka Cíl školení Prodejní dovednosti v maloobchodě: Účastník bude umět efektivně komunikovat se zákazníkem. Řešit jejich stížnosti a reklamace . Bude umět zvládat obtížné situace. Účastník dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde